ZZR 1100 olie-omleiding

ARTC155

MF veteraan
20 jul 2007
1.564
2
Den Haag
Zit nog steeds te twijfelen over een ZZR1100 waar ik ben wezen kijken. Hij staat ook hier op MF.

Hij reed in principe goed (op niet top remmende achterrem na) maar ik weet niet of de olie-omleiding is geinstalleerd. Weet dat dit een probleem is van dit type motor. De huidige eigenaar weet het ook niet.
Er staat nu al wel 61d km op. Iemand enig idee hoe duur zo'n aanpassingsetje is en f je kunt achterhalen of dit geinstalleerd is?
 
ritzen motors in weert heeft hiervoor een oplossing.

hi hoi divingrex
Zit nog steeds te twijfelen over een ZZR1100 waar ik ben wezen kijken. Hij staat ook hier op MF.

Hij reed in principe goed (op niet top remmende achterrem na) maar ik weet niet of de olie-omleiding is geinstalleerd. Weet dat dit een probleem is van dit type motor. De huidige eigenaar weet het ook niet.
Er staat nu al wel 61d km op. Iemand enig idee hoe duur zo'n aanpassingsetje is en f je kunt achterhalen of dit geinstalleerd is?
 
niemand verder een antwoord?

Ja hoor,...ik heb 101300km gereden met m'n ZZR,....géén problemen gehad mbt onderwerp. Heb er 8 jaar lang veel plezier aan beleeft.
Ieder jaar verse olie en filter etc... en gewoon goede olie gebruiken.
Ik heb ook wel eens aan die aanpassing gedacht om te laten monteren,...maar als een ZZR al 40/60.000 km heeft gereden, en het motorblok loopt nog prachtig mooi rond zonder bijgeluiden!....waarom zou je!
 
Terug
Bovenaan Onderaan