ZZR1400 hellup welke kleur?

Hallo dames en heren,

Ik ga om 12.00 bellen welke kleur ik neem, tot die tijd is jullie advies,kritiek ofander soortig commentaar van harte welkom. *D

Grijs=€250,- goedkoper en heeft een iet wat versleten achterband en heeft +/- 5000 km gelopen. :]

Blauw= €250,-- duurder nog geen 1000 km gelopen. :]

full



Zwart=erg mooi maar een 2007 model en te duur voor mij. :9~

Donkerblauw=Iets te chique naar mijn smaak en ook een 2007 model en dus te duur :N
 
Laatst bewerkt:
Hee Spider,

Als je iets wilt verduidelijken kun je het best opvallen, dit heet presenteren oftewel promotie van jou onderwerp, vandaar meerdere vraagtekens.

En zwart is geen keuze want daar heb ik net niet genoeg geld voor, maar nog een klein halfuurtje dan moet ik kiezen en ik denk dat ik het al weet. })
 
Hee Spider,

Als je iets wilt verduidelijken kun je het best opvallen, dit heet presenteren oftewel promotie van jou onderwerp, vandaar meerdere vraagtekens.

En zwart is geen keuze want daar heb ik net niet genoeg geld voor, maar nog een klein halfuurtje dan moet ik kiezen en ik denk dat ik het al weet. })
ik kies grijs, als het puur om de kleur gaat
 
Dames en heren,

Morgen moet ik een beslissing nemen welke kleur ik kies 2006 Blauw of 2006 grijs van de ZZR 1400, en voor de leken dit is een Kawasaki.

Pls jullie mening rapido thanks.

Maup :]

Maup doe de groeten van Gizmo aan Ger van Horeon motoren en kies maar een blauwe, die vin ik ook te gek. Vraag eens aan hem of wij korting krijgen als ik er ook een bestel. gr.
 
Hallo allemaal,

Vanmiddag kon ik niet online op het werk, vandaar dat ik niet heb kunnen mailen.

Maar het is een blauwe geworden.

Allemaal bedankt voor jullie bijdrage.

:]
 
Terug
Bovenaan Onderaan