rem huis vervangen zx10r 2005

lorensir

MF'er
30 jul 2012
46
0
beste medeleden,
aantal weken terug heb ik een ongeval gehad met de moto
hierbij was onder ander mijn rem huis leiding stuk.

nu ik heb de onderdelen bestelt en toen ik het kapotte deel losmaakte kwam ik er niet maar aan uit, ik weet namelijk niet hoe ik de oude deel eruit moet krijgen..

en graag vraag ik hier bij hulp :)

ik heb ook een foto met de probleem zone,
dat plastik buisje zou uit het remhuis moeten komen en vervangen worden.
maar er zit een metalen o ring wat het blokkeert en ik weet niet hoe ik het eruit moet halen

full
 
voor alle vriendelijke en behulpzaam leden hier bedankt, want het is mij gelukt..
jullie hadden gelijk.. alles is nu vervangen, nu nog rem vloeistof erin laten pompen en klaar..
en de mensen die hier de slimme en plezante willen uithangen! doe zo voort..
ik vraag ik hier om redelijke informatie, en als jij het niet hebt hoef je niet onnozel te doen..
dit forum is om elkaar te helpen, en niet proberen andere leden belachelijk te maken..

normaals wil ik iedereen bedanken :)
Tsjonge, je krijgt alle info die je moet hebben maar bent blijkbaar te dom om dit aan te nemen. Wie hier de onnozele is die zichzelf belachelijk maakt lijkt me wel duidelijk.
Wel fijn dat je ons laat weten waar dit forum voor is...
 
ja ik ben uit belgie :) in het instructie boekje staat als benaming break house
dus dan is dat voor mij rem huis..
het was een mooie moto ja, nu ik heb geen schade aan mijn frame of vorken
maar het zal even duren eer dat m terug is hoe ze was..
ik wou een hele kuipset bestellen maar ik zou er 4 weken op moeten wachten, ik ben nu rond aantkijken of ik op internet gwn de delen kan vinden die ik nodig heb
 
dit ongeval was ook gebeurt als ik met een 125cc zoude rijden, het heeft nix met de cc te maken kerel.. als je goed hebt mee gevolgd heb ik met 70/h een ongeval gehad, scooters halen dat snelheid ook
gixxer harry zal wel de rossi onder ons zijn..
mij maakt het ook helemaal niks uit wat jij en andere wijsneuzen denken..
hou je ergens anders mee bezig gixxer rossi
 
Terug
Bovenaan Onderaan