Vacuumslang benzine suzuki gsx 600 f

Lonsdealer

Rookie
23 aug 2013
28
0
Ridderkerk
Hallo mijn naam is Raymond en ben nieuw op dit forum. Nu heb ik gelijk een vraag over m'n gsx 600 f uit 1997. Het zit namelijk zo: ik heb m'n tank losgekoppeld en per ongeluk het vacuumslangetje waarmee hij benzine aanzuigt losgetrokken. Nu heb ik me eigen al rot lopen zoeken en kan hem echt niet vinden waar die op moet. Ik kan nu alleen op de pri stand rijden. Zou iemand mij kunnen vertellen waar die zit ? En het liefst met foto. Gr. Raymond
 
Ja idd ook een stuk beroerder ja. Soms plofjes uit m'n uitlaat maar goed er is nog mee te rijden gelukkig. Maar bij de inlaatrubbers heb ik ook al gekeken maar kan echt niks vinden wat op een ventiel lijkt. En waar bevind dat zich dan ? Tussen carb 2 en 3 toch meestal ?
 
bij het '97 model zit de vacuumslang op de carburateur.
aan de bovenkant op het deksel.
zitten dopjes op de andere 3 carburateurs en waar de slang op moet zit nu niets.
 
Laatst bewerkt:
daar zouden de slangen wel op kunnen, maakt niet uit welke carburateur, maar dan zit je nog steeds met een opening op de plek waar de slang eerst zat.
zit er op de meest rechtse carburateur niet nog een aansluiting?
 
met draaiende motor heel kleine beetjes remmenreiniger spuiten op de carbu's /inlaatrubbers, steeds op veschillende plaatsen. daar waar de motor sneller begint te draaien moet je ergens gaan zoeken ;)

maar steeds hele kleine beetjes, anders vliegt de remmenreiniger in het rond en is het minder akkuraat.
 
hoor ik ook nergens vacuum trekken. Alleen uit de benzinetank zelf dan.
Toevallig tankontluchting slang en vacuum slang van de kraan verkeerd om aangesloten?
Vacuum trekken uit de tank hoor je niet te horen.
Tank ontluchting hoort gewoon los naar beneden te hangen
 
Heb ik ook al naar gekeken of ik die slang niet had omgewisseld maar dat was niet zo. Maar dat van die remreiniger kan ik wel eens proberen. Goeie tip. Bedankt ! Hoop dat het werkt want het is wel zo dat de motor al niet lekker loopt dus ik hoop het verschil te kunnen horen.
 
Zou je niet beter eerst kijken of de slang goed zit?

Trouwens als er geen vacuümslang op de kraan zit zullen de carburateurs na verloopt van tijd zonder benzine zitten, bij normale stand.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan