Sproeiers carburateurs suzuki gsx 750

Marcop63

MF'er
16 jun 2014
106
0
Heb al wat meer vragen gesteld
Maar heb er nog 1, gezicht hier op mf maar kin niets vinden
Ik heb dus een gsx 750 uit 1980
Daar zitten sportfilters op en dat rijdt voor geen Meyer
Weet iemand wat er standaard voor sproeiers inzitten en dan vooral wat moet ik er in zetten
Hoor 5 maten groter en 10 %meer
Liefst ga ik terug naar oude filterhuis, maar daar geb. ik geen plaats meer voor, balen
Grt Marco
 
Ik heb vorig jaar een GSX750E uit 1981 opnieuw opgebouwd, inclusief plaatsing van open laser-uitlaat en open filters. Ik geloof dat ik uiteindelijk 22 maten groter moest plaatsen om hem redelijk aan het lopen te krijgen. Je kunt de motor een keer op de testbank laten draaien en dan weet je het. Je kunt ook zelf aan het experimenteren gaan. Op zich leuk, maar een stukje arbeidsintensiever.
 
Ik heb het opgegeven
Met sproeiers gerommeld , werd niet beter.
Bij tuning bedrijf begonnen .ze over andere naalden
Tweedehands filterhuis gekocht en die erop gezet
Was overigens ook niet eenvoudig
Weet niet welke Japanse ingenieur dit filterhuis bedacht heeft, maar er was werkelijk geen ruimte om hem er tussen te krijgen en de oude rubbers werkte ook echt mee
Maar ze zitten en de motor loopt weer zoals deze zou moeten
 
Heb al wat meer vragen gesteld
Maar heb er nog 1, gezicht hier op mf maar kin niets vinden
Ik heb dus een gsx 750 uit 1980
Daar zitten sportfilters op en dat rijdt voor geen Meyer
Weet iemand wat er standaard voor sproeiers inzitten en dan vooral wat moet ik er in zetten
Hoor 5 maten groter en 10 %meer
Liefst ga ik terug naar oude filterhuis, maar daar geb. ik geen plaats meer voor, balen
Grt Marco

Start met zo'n 30 tot 35% grotere sproeiers!
 
Dynojetkit erin?
Kon niet direct een GSX750 vinden, maar dit geeft een idee wat voor sproeiers er met K&N sportfilters gebruikt wordt:
http://www.dynojet.com/pdf/3315.pdf

Als er trouwens goedkope sportfilters op zitten, kan dit ook voor problemen zorgen.
Het beste is een setje K&N's te monteren.

Greetz, Q
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan