ZZR-1400 rijd ineens niet harder dan 80

Status
Niet open voor verdere reacties.
In december weggezet met een grote beurt en 2 keer korte ritjes tussendoor gereden.
Vorige week zondag met het mooie weer een lang stuk willen rijden eerste half uur niets aan de hand tot ik opeens bij een stoplicht wil optrekken en de motor tussen de 3000 en 4000 toeren blijft hangen en begint te hokken niet mooi meer terwijl ik me gashendel wel helemaal tot ze uiterste kan trekken. Je wordt echt heen en weer geschud en de motor wilt gewoon niet harder terwijl hij wel de schokjes geeft om verder te gaan. Zolang je blijft doorschakelen is er niets aan de hand maar in ze 6 en ongeveer 80km dan zit ie aan ze top. Heb wel eens onderweg een kapotte bobine gehad maar dan loopt ie op een cilinder minder maar dan had ie wel meer kracht dan wat hij nu heeft.

Morgen wordt ie weggebracht, maar ben toch wel benieuwd of iemand wel eens een soort gelijk geval heeft meegemaakt en wat het toen was.

Bij de grote beurt heb ik wel de bougies laten vervangen, alleen dan kom ik toch op een cilinder minder lopen verhaal en daar past deze klacht niet bij denk ik.

Suggesties?

Samengevat heb je er dus eerst een half uur mee gereden zonder problemen, en plots zonder aanwijsbare reden was het gebeurd met de pret ?
 
TS vraagt om een slotje, maar er zullen zat lezers zijn die wel willen weten wat het nou was. Is wel zo netjes, niet alleen een vraag stellen, maar ook even terugkoppelen wat het nou was.
 
withstupid.gif


gelukkig is het deleten van zijn bericht niet helemaal gelukt :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan