het grote 749/999 Ducati topic

Mijn 999 is ook via GMBH in Ned. gekomen

zat ook een certificate bij dat ik m overnam :?
 
Wegens het plaatsen van een andere triple verkoop ik mijn Speedymoto kroonplaat
inclusief Slingshot racing stuurpen moer.
in z.g.a.n. staat.
Voor Ducati 999 999s 999r 749 749s 749r
Ben ook via mail bereikbaar {mijn forum nickname}@gmail.com
250 euro ophalen of verzenden.


_57-22_zpsqqp5yi5y.jpg

_57-23_zpsn39ul5ch.jpg

_57-24_zpswj6a2gl0.jpg

_57-20_zpsz3yvlekj_1.jpg

_57-21_zpsjfkymb2r_1.jpg

DSC06296_zpsbrgx8cgm.jpg

DSC06297_zpsz1asd83r.jpg

DSC06298_zpsueyhuihk.jpg
 
Laatst bewerkt:
Het is geweldig weer. Zijn jullie al weer begonnen met rijden?

Mijn 999 sloeg redelijk aan na al die maanden stil staan....
 
Beste lezers,
Ik ben op zoek naar een race(circuit) kuipset voor een 749 999.
Heeft iemand nog wat in de aanbieding?
 
Het is geweldig weer. Zijn jullie al weer begonnen met rijden?

Mijn 999 sloeg redelijk aan na al die maanden stil staan....


Op de 748 ben ik al even weg geweest. Slechts 2 dagen bezig geweest om em aan de praat te krijgen :+ De 999 liep bij het wegbrengen naar de stalling al niet helemaal lekker meer. De accu had toen nog maar net voldoende om em aan te slingeren en dat ging niet van harte. Ik ben benieuwd als ik em weer pak.
 
Hij zal vast niet vanzelf opgeladen zijn denk ik ;)

Ik heb de mijne 2 weken geleden voor het eerst gepakt sinds oktober. Als een zonnetje! Afgelopen zondag ook een km of 150 gereden *O*
 
die van mij starte wel maar het ging niet van harte. op een gegeven moment hield ik het gas wat open tijdens het starten en toen hoorde ik een behoorlijke trilling/knal in het blok, klonk wat metaalerig, leek wel een soort backfire.

ik ben dat wel gewend van mijn oude ducatie (pantah) maar niet van de 999.

verder liep de motor wel goed, ik heb er daarna lang mee gereden. herkennen jullie dit tijdens de start na de winterperiode?
 
Stationairverhoger volledig af
Kort op de knop duwen
Als je hoort dat ie wil (boem boem, niet eerder!), minibeetje gas bij met de gasgrip -> brobrobroooo
Eens op't gas, stationairhendeltje half open, gas terug toe
Durf dat linker hendeltje niet helemaal open trekken, dan draait het ding koud 5000 rpm..
Da's wat te veel naar m'n zin.

Starten ging zowaar goed. Heb nergens aangezeten behalve de startknop en hij liep bij de 2e keer starten. Zo moet dat dus...
 
Dealer heeft mn machine trouwens nogmaals binnen genomen, deze keer alles wel helemaal in orde. Eerste heel erg fijne lentritje zit erop.
 
Ik heb afgelopen week ook een 999 2003 gekocht. Nu ben ik op zoek naar wat Carbon delen, hugger voor een grijze achterbrug, hitte schild bij de uitlaat.. Heeft iemand / weet iemand toevallig wat te koop??

Daarnaast wil ik graag de koppeling open hebben, incl andere drukplaat. Ik zie veel te koop staan op eBay ed uit China... Heeft iemand daar ervaringen mee, of weet iemand hier ook een goed adres voor??
 
Gefeliciteerd met de aankoop!

Ik heb na lang twijfelen en geprobeerd te zoeken naar ervaringen besloten een drukplaat set te bestellen bij marocco4speed.de. Bevalt mij erg goed! De afwerking is gewoon goed. Ze verkopen daar overigens ook koppelingsdeksels, maar die zijn via bijvoorbeeld Marktplaats ook wel goedkoper te vinden denk ik.

Ik had ze via eBay gevonden, maar rechtstreeks vanaf de site bleek goedkoper :)

Plaotjes!

(Klikbaar)
 
hallo allen,

afgelopen winter heb ik de buitenste koppelingskorf + koppelingsplaten vervangen.
sindsdien loopt hij stationair een stukje hoger. ongeveer 2100 rpm
ik weet niet of de koppeling er mee te maken heeft maar ik vind het stationair wel iets hoog. het is net alsof de stationair verhoger er een beetje op blijft zitten, of dat de kabel van de ganhendel iets strak staat ofzo. iemand hier ervaring mee?
volgens mij zit er nergens een schroefje om het stationair naar beneden te draaien...?
 
Iig kabels gashendel en stationairverhoger al even checken.

Er zijn wel regelschroeven, achter kapjes in de airbox, maar de regeling steekt nauw en gebeurt best in combinatie met regeling kleptiming, injectie en gaskleppen.

De mijne zn gaskabel staat miniem te strak, dan valt hij niet uit bij gas opendraaien.
 
Gefeliciteerd met de aankoop!

Ik heb na lang twijfelen en geprobeerd te zoeken naar ervaringen besloten een drukplaat set te bestellen bij marocco4speed.de. Bevalt mij erg goed! De afwerking is gewoon goed. Ze verkopen daar overigens ook koppelingsdeksels, maar die zijn via bijvoorbeeld Marktplaats ook wel goedkoper te vinden denk ik.

Ik had ze via eBay gevonden, maar rechtstreeks vanaf de site bleek goedkoper :)

Plaotjes!
[~[url="http://i.imgur.com/19iC9rKm.jpg"]afbeelding~][/url] [~[url="http://i.imgur.com/L4Pscjom.jpg"]afbeelding~][/url]
(Klikbaar)



Hey Top!!! Bedankt, ziet er goed uit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan