Xenon verlichting opT-Max

neem aan dat je ook grootlicht op links en rechts tegelijk kan laten branden?

beetje jammer anders. 2 dim en 1 groot
 
De T-max heeft in de linker koplamp een H4, waarvan standaard alleen het grootlicht gedeelte gebruikt wordt.

Rechts zit een H7.
Die geeft alleen dimlicht.

Als alles brandt met Xenon, dan vlucht volgens mij iedereen blind de berm in...
 
De T-max heeft in de linker koplamp een H4, waarvan standaard alleen het grootlicht gedeelte gebruikt wordt.

Rechts zit een H7.
Die geeft alleen dimlicht.

Dank!

Ik heb inmiddels beide lampies aan. Idd draadje van de plus op de H7 naar de H4 lamp met een schuifstekker in de fitting. Heb helaas geen schuifstekker met een haakse draadverbinding kunnen vinden.
Heb dus een normale schuifstekker iets aangepast zodat hij netjes in de uitsparing past.

Ook 2 nieuwe lampen gemonteerd, beide van die philips Motovision gevallen. Ik denk dat het BE SEEN marketing is, maar ik ga het gewoon proberen. O-)

Ook iets hoger afgesteld. stonden toch wel RDW laag zal maar zeggen(lamptest tijdens keuring op de middenbok Verhaal) |(

Xenon verhaal vandaag live bij van meel motoren hier in made op een duc gezien en nog wat uitleg mbt aansluiten. Idd wel behoorlijk bak met licht en vrij makkelijke installatie.
:}

Vanavond lampies proberen en kijken of het wat verbeterd is
 
Die motovision lampen had ik op mijn majesty 250 ook (H7 uitvoering).Die geven ook een bak licht hoor. plus dat het heel veel uit maakt of je koplamp goed staat.

Veel plezier ermee. :]
 
Wat zijn de zwakke punten van xenon: Kan hij tegen korte stukjes ( opstarten en in korte tijd uit , en weer aan)
Kan hij goed tegen trillingen?
Wordt hij niet te warm in de lampenunit?
 
Pilot is zeer geschikt voor korte stukjes (hot start), zie op hun site.

Xenon heeft geen gloeidraad, dus is zeer geschikt voor trillingen.

Het is maar 35 watt dus wordt ook niet heter als Halogeen.
 
Hey, ik heb zojuist de pilot kit ingebouwd, met 6000k! Doet het tot nu toe zeer goed~!!
 
Ik heb gisteravond in het donker gereden, wat wel jammer is is dat alsje over een hobbelige weg rijdt je die shcokke direct op je lichtveld van je lamp terugziet. Bij halogeen is het wat diffuser, en xenon veller dus daardoor zie je het sneller.

En ik heb mn lichten zo ingesteld dat ze net niet in de ogen van tegenliggers schijne, hoe heb jij hem afgesteld mad masc??
 
Terug
Bovenaan Onderaan