Het grote rijlesserstopic, Deel 32: Newbie Powerrrr

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jammer Ansdevil. Helemaal als je nu niet kunt rijden. Aan de andere kant, neem van mij aan dat je beter 5x theorie kan doen dan 2x AVD!

@Matti: Gefeliciteerd man! Goed werk.

@Chupke: Jij ook een pa die instructeur is? Handig he! :) Die van mij is er al een jaar of wat mee gestopt, maar heb wel mijn eerste lessen van hem gehad. Ging alleen wel een beetje rommelig met plannen. Ik zat er zelf niet zo heel erg achteraan, dus dan rij je een keer 2 uur achter elkaar, dan weer 2 weken niet, een week een paar losse halfuurtjes etc. Op het eind werden zijn motoren voor de zoveelste keer gesloopt (Kabelboom stukgeknipt, starter en zekeringenkast weg) en had hij er geen zin meer in. Paar jaar later hebben ze als nieuwjaarswens de motor waar hij al jaren lekker op reed in brand gestoken. Sindsdien heeft hij nooit meer een motor gekocht en geen meter meer gereden... '( En ik heb dus ook geen examen gedaan. Nu, ruim 10 jaar later is ie in de pocket!!! *O*
 
Laatst bewerkt:
Was niet negatief bedoeld hoor, lukt nl niet iedereen zo snel de 3 examens te halen.


Sorry ik had niet alles gelezen, nu wel.......
Jullie zijn allemaal geweldig hoor die het a-tje binnen het half jaar gehaald hebben.
 
Update!! *O*

Ik mag AVD examen doen... span-nend! Ik heb ook gelijk nog maar wat extra lessen gereserveerd ;)

Gianmarco
AVB-examen: 23-09-2009
Theorie-examen: 06-10-2009
AVD-examen: 30-10-2009
Rijschool: RVV, Amsterdam (Bos & Lommer)
Lesmotoren: Honda CBF500, Kawasaki ER6N en Honda XL700VA TransAlp
 
Was niet negatief bedoeld hoor, lukt nl niet iedereen zo snel de 3 examens te halen.
Niet iedereen is even snel inderdaad!
Ik heb begin juni m'n theorie gehaald, daarna 2 maanden niets gedaan (eerst lekker op vakantie!) en daarna in 2 maandjes AVB en AVD gehaald. Alles in 1x 8-)
Ik had steeds lesblokken van 2 uuren 1x een hele dag (Mergellandroute).

Een jongen die bij ons 'buurbedrijf' werkt heeft er ongeveer een jaar over gedaan, die kreeg steeds lessen van 1 uur. Hij heeft wel een stuk meer lesuren gehad als ik, maar de 1 pikt het ook gewoon wat sneller op dan de ander.
Is natuurlijk geen schande, het belangrijkste is dat je je papiertje haald EN goed leert sturen!! :Y
 
Niet iedereen is even snel inderdaad!
Ik heb begin juni m'n theorie gehaald, daarna 2 maanden niets gedaan (eerst lekker op vakantie!) en daarna in 2 maandjes AVB en AVD gehaald. Alles in 1x 8-)
Ik had steeds lesblokken van 2 uuren 1x een hele dag (Mergellandroute).

Een jongen die bij ons 'buurbedrijf' werkt heeft er ongeveer een jaar over gedaan, die kreeg steeds lessen van 1 uur. Hij heeft wel een stuk meer lesuren gehad als ik, maar de 1 pikt het ook gewoon wat sneller op dan de ander.
Is natuurlijk geen schande, het belangrijkste is dat je je papiertje haalt EN goed leert sturen!! :Y
En natuurlijk heeft het ook met het beschikbare budget te maken, 4x in de maand 90 euro aftikken en daarnaast de examens hakt er best wel in!
 
Ik ben er in m'n zomervakantie aan begonnen (eind juli) en heb alles gelukkig in 1 keer gehaald. Dus in een kleine 2.5 maand, gelukkig maar want nu begint het op school weer wat drukker te worden. Eigenlijk had ik vorig jaar veel eerder moeten beginnen, kon ik het seizoen nog helemaal meepakken. Maarja, in de kou leren sturen is ook een ervaring hè. *D
 
AVB'ers gefeliciteerd, en voor theorie, tip? Ik las het boek 2 keer, oefende 10 examens net zolang todat ik ze allemaal haalde.. had 1 fout.. Als je het thuis zo vaak haalt, dan lukt het daar ook wel.. Lukt het thuis al niet, probeer t dan niet:P

Ik heb vandaag me eigen motor gekocht!! Helemaal blij. Morgen waarschijnlijk een helm kopen en de motor ophalen (helemaal in de buurt van Den helder, ik kom uit t westland, bij den haag). Dus dat is een dikk 120 km:P

Het is een Suzuki GSF 650 bandit uit 2005, een zwarte. Foto's volgen!
 
Geslaagden: gefeliciteerd!!! *O*

Iedereen die nog moet: Heeel veel succes!!!

Komt hier even niet meer uit, lig beetje in de kreukels... :)
 
Laatst bewerkt:
Gheghe, deze ideale vrouw is gister van de trap gevallen... Eigenlijk de trap óp gevallen. Liep naar boven met beker chocomel in de hand en struikelde op de één of andere manier... Vol met m'n ribjes op de traptree... Bietje pijnlijk met ademhalen... Ve
 
Ideale vrouw is toch niet zo ideaal en heeft zich misstapt op de trap :P

[/spuitelf]

:Y :$ Schoonheidsfoutje...

Voor overige informatie over de stuntcapriolen van deze ideale vrouw, verwijs ik u naar het (ex-)rijlessersmeeting-topic, aangezien ik dit topic graag schoon houd van vervuiling...
 
Maar je hebt wel de chocomel kunnen redden en je rechterpols is ook nog in goede staat neem ik aan? ;)
 
Laatst bewerkt:
Gheghe, deze ideale vrouw is gister van de trap gevallen... Eigenlijk de trap óp gevallen. Liep naar boven met beker chocomel in de hand en struikelde op de één of andere manier... Vol met m'n ribjes op de traptree... Bietje pijnlijk met ademhalen... Ve
he bah, chocomel nog wel op kunnen drinken? :? :+
 
:W Lang niet gezien allemaal. Tetta is boos, Tetta is gezakt, Tetta moet haar theorie opnieuw gaan halen en Tetta gaat overstappen naar een andere rijschool.

Zo, dat was ff mijn update!
 
:W Lang niet gezien allemaal. Tetta is boos, Tetta is gezakt, Tetta moet haar theorie opnieuw gaan halen en Tetta gaat overstappen naar een andere rijschool.

Zo, dat was ff mijn update!


full


het komt wel goed...

overstappen lijkt me inderdaad een goed plan, al was het alleen al voor je eigen motivatie.
 
Laatst bewerkt:
:W Lang niet gezien allemaal. Tetta is boos, Tetta is gezakt, Tetta moet haar theorie opnieuw gaan halen en Tetta gaat overstappen naar een andere rijschool.

Zo, dat was ff mijn update!
:/ succes met overstappen, hoelang ben je al bezig dan eigenlijk?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan