Flevoland Pre meet MFMM

Lakkie

Die hard MF'er
4 aug 2009
894
0
Dronten
Bij deze zal ik net als voorgaande edities het Flevoland topic weer bij gaan houden.

09:00 Dronten Shell

Lakkie
Roy(geen lid)
Redmond(geen lid)
Tuony
RVT
AVK mille
Alice(geen lid)
Darule






09:30 Lely Mc donalds
eerf-ragus
sollx
Odd82
22ram79


(eventueel harderwijk 10:00 bij harders)
willy46 + 2 geen lid


Alle bovenstaande zijn al gemeld in centrale topic, iedereen die zich nu hier bijvoegd ook graag nog ff doen.
 
Laatst bewerkt:
is er ook een startplaats voor Emmeloord??

:]


hoe gaat het hier in de polder? wordt er vanuit hier nog aangesloten bij andere plaatsen? en vanaf lelystad richting harderwijk, en dan bij amersfoort langszij naar beneden de a12 op?


ik ken het alleen vanuit Friesland :') en daar hadden we wel 5 á 6 halte's onderweg op een gegeven moment
 
Laatst bewerkt:
vanuit emmeloord zal ik erin zetten als er nog meer aanmeldingen komen anders kun je beste naar lely gaan.

Vanuit lely gaat de route helemaal binnendoor dus geen meter snelweg. De route loopt langs harderwijk dus meestal staat daar nog een enkeling te wachten, maar daarna geen stops meer en aan een stuk door.

Meestal zitten we totaal rond de 25 man
 
Wat een service... we staan er allemaal al bij! :-)

Aansluitend bij mij weer BBQ-en? 10,00 PP en de vrouwen doen de boodschappen. Laat even weten of je blijft voor de BBQ.
 
Zet mij d'r ook maar bij.. Dit jaar overigens alleen.
Ik sluit wel gewoon aan in Lelystad waarschijnlijk..
 
Oh, er wordt ook gewoon in Dronten verzameld zie ik. Dan sluit ik gewoon daar aan natuurlijk!
Had het niet goed gelezen, dacht dat in Lelystad het afspreekpunt was.
 
In H'wijk kunnen we beter gelijk bij Hardersplaza afspreken en niet bij de Shell, daar Hardersplaza voor minder zoekresultaten zorgt *D
 
RVT, aanstaande zaterdag middag moet je me maar ff sms sturen als je thuis ben, kom ik wel ff langs en roy ook op zijn nieuwe zx6r denk ik
 
Ik wil wel aansluiten vanaf L'stad. Mits ik vrij krijg van m'n werk, moet nl werken die dag.

PS... Bij enkele namen staat (geen lid), lid waarvan? Of zijn het soms vrouwen en eunuchen???
Geen lid van MF.. Grappenmaker! :+
 
Ik wil wel aansluiten vanaf L'stad. Mits ik vrij krijg van m'n werk, moet nl werken die dag.

PS... Bij enkele namen staat (geen lid), lid waarvan? Of zijn het soms vrouwen en eunuchen???


Die hebben geen mannelijk lid in hun borek _O- _O- _O- _O- _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan