EML-BMW 1976 info gevraagd

Is jou span al zo ver?

Neen, LBS moet er nog aan beginnen...heb voor 2 weken de motor gebracht maar voor eind September komt de ROX niet binnen van Stern. Ad denkt er tegen 15-20/09 aan te beginnen...hoe dan ook afspraak was voor kerst klaar...Neen voor gisteren ging Ad met een Suuz met Rox naar de RDW keuring (1st x sinds keuring nieuwe stijl...), ben echt benieuwd hoe dit gelopen is. Ad scheen er niet echt wakker van te liggen dat het niet ging lukken. Ik heb dat span gezien is eht een peperduur span op basis van nieuwe motor (Suuz 1000 dacht ik)...
 
Is uiteraard al gedaan:
touring%20k1-1.jpg
 
@ Proton: deze site ken je zeker al?
Gläser-Unfallschutzverkleidungen

Jawell Hellracer want als je goed kijkt op de site staat het spannetje op deze site te pronken tussen al de vergläserde bikes. Gläser was inderdtijd heel lelijk in perceptie dan, vandaag de dag= the most sexy thing, ik merk dat wanneer ik stop met span...het zijn de vrouwen die komen, en niet voor mij want ik ben de allerlelijkste belg :Y
 
Laatst bewerkt:
_O-

Dus er is nog hoop begrijp ik?
Ik bedoel, mijn snavelsuzuki is ook foeilelijk en toen goeie looks uitgedeeld werden was ik net bier halen maar binnenkort liggen alle vrouwen gewillig aan mijn voeten?
 
Hoe is het hier eigenlijk?
Zitten de boeven in de bak?

Motor is in goede handen, dit was laatste bericht van rechtmatige eigenaar voor een paar weken: ;)

Danny,

Dat is ook toevallig krijg net nadat ik je een mailtje stuur een berichtje van de politie.
De motor staat gelukkig al op het bureau .Nadat de officier van justitie de zaak bekeken
heeft krijg ik bericht. Volgens de agent in de loop van de volgende week.


Als de motor terug staat waar hij hoort, mag ik eens gaan kijken, ik neem wat fotos dan en zal berichten, maar zonder namen te noemen want dit heeft natuurlijk allemaal een juridisch aspect en daarvoor is NL justitie bevoegd.
Ons gaat het er om dat wij (zijspanmannen Forum) de goede "neus" hadden !
 
Laatst bewerkt:
Ja oma, ik wil deze advertentie even laten zien aan Proton, misschien vindt'ie het leuk om een folder te hebben van de Gläser kuip van London ;)

KLIK

Nitromax, dank je wel. Ik had reeds wat foldertjes uit duitsland (PDF's) verzameld. Beste groeten, ooit ontmoeten we elkaar wel es hoor .
 
Nog een tip, op het GS forum. Volgens mij staan hier de ouderwetse blauwe lampen tussen.

Halflive, bedankt voor de tip. Die blauwe lampen heb ik al. Trouwens de originele die op dit span stonden, dat waren die bolle ronde van Hella, die bestonden reeds vanaf 60er jaren. Ook NL rijkspolitie haddden dito lampen maar die stonden op de kuip.
Ik moet deze lampen nog op het span zetten (ter vervanging van de witte). Dat is werkje voor deze winter. Nu loop ik hier en daar wat onderdeeltjes na voor het span in aanbouw bij LBS. Ik denk het span wordt rond de kerst klaar, en dan begin januari naar de RDW keuring.
 

Sparen niet...t.t.z. thanx 4 the tip, maar deze op MP is wel de lelijke grote kuip, ik heb de sexy Glaser Monza SL kuip...jaja er waren meerdere modellen Hellracer!
Ik kan deze dikke lelijke Bertha anders wel aan jou aanbevelen, zou mooi staan op jouw span en je kan er een sigaar achter roken, wedden dat die nooit uitgaat ? Bespreken we nog wel es bij veel biertjes... :+
 
Lelijke dikke Bertha...
Ik heb een huisgenote gehad die Bertha heette. Die zag er zelfs na heel veel bier nog niet aantrekkelijk uit. Net als deze kuip zeg maar.
Toch heeft ook zij een liefhebber gevonden, een Limburger die sigaren rookte...Toeval??

_O-
 
Lelijke dikke Bertha...
Ik heb een huisgenote gehad die Bertha heette. Die zag er zelfs na heel veel bier nog niet aantrekkelijk uit. Net als deze kuip zeg maar.
Toch heeft ook zij een liefhebber gevonden, een Limburger die sigaren rookte...Toeval??

_O-

Zo zie je maar, schoonheid heeft vele zijden...en wat eens lelijk was is nu mooi, en omgekeerd...
 
Ik ben al hard bezig om mijn K1100 te vermommen. Die ken je straks niet terug als het goed is.
Zweefzadel is ook binnen. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan