Zijpaneel Suzuki Bandit

bummavet

MF'er
11 jul 2013
51
0
Hallo allemaal,

Ben gister aangereden door een busje en mijn achter kant zijpaneel of achterkap (rechterkant) is afgebroken ;(
Nu ben ik op zoek naar een vervanging.. of een nieuw onderdeel waarmee ik het oude kan vervangen, of een alternatief zolang het maar past :)

iemand enig idee? Ik heb al gezocht via google maar is erg moeilijk te vinden..

Het betreft een Suzuki Bandit 600 bj 1998
 
Laatst bewerkt:
ja heb er idd op marktplaats 2 gezien een rechter en een linker.. ik heb alleen een rechter nodig.
Ik ben nu ff op motorparts aan het zoeken, die hebben echt veel onderdelen zeg, pfff
 
Je kunt op cheapcycleparts.com onder oem spare parts even het artikel nummer opzoeken van suzuki..
Kun je daar ook meteen zien of dat zelfde artikel bij andere types/bouwjaar gebruikt is..
 
ok thx, ik heb dat gelijk ff gecheckt maar het lijkt erop dat dit onderdeel (47110-26E30 ???) alleen past op de 600 Bandit tussen 1995 en 1999..?
 
Laatst bewerkt:
wil toch nog even een update geven, inmiddels zijn we ongeveer een maand verder en ik heb nog steeds het onderdeel niet ontvangen van motor-parts-online :(

Sterker nog ik ontving vandaag een email (want de telefoon nemen ze niet op) waarin werd beweerd dat ik het onderdeel al had ontvangen!?

Ik heb paar keer gebeld maar na geen gehoor een email terug gestuurd met de vraag mij alsnog zsm het onderdeel toe te sturen..

Enfin, dat moest me even van het hart, ze hebben er onderdelen maar de service is RUK!!!

B|
 
inmiddels nog steeds niks ontvangen, en er wordt niet gereageerd op telefoon en emails.. en ik begin behoorlijk pissed off te raken :(

iemand een idee hoe ik motorpart-online kan bereiken? kent iemand daar mensen, weet ik veel???

HELP! :?
 
inmiddels nog steeds niks ontvangen, en er wordt niet gereageerd op telefoon en emails.. en ik begin behoorlijk pissed off te raken :(

iemand een idee hoe ik motorpart-online kan bereiken? kent iemand daar mensen, weet ik veel???

HELP! :?
welke site is het nou precies, je hebt in dit topic vier op elkaar lijkende namen gebruikt.

Indien deze, dan staat er in de links de contactgegevens. Gewoon de home-page, onderaan.
 
welke site is het nou precies, je hebt in dit topic vier op elkaar lijkende namen gebruikt.

Indien deze, dan staat er in de links de contactgegevens. Gewoon de home-page, onderaan.

ja die is het ja, en ik heb alle manieren van contacteren reeds geprobeerd... telefoon nemen ze niet op en emails werken ook niet.. :(
 
Toevallig...

Ik heb er vorige week maandag een linker + rechter paneel besteld (ook Bandit (mk1), links en rechtsachter) , en netjes geleverd gekregen. Dit was dinsdag al binnen.
1 paneel heb ik terug gestuurd ivm overbodig, reactie duurde wel even.
 
Ik gebruik die site ook weleens.

Vaak zie je bij een onderdeel staan waar deze vandaan komt, of uit welke regio.
Ik heb toen gewoon gegoogled en ben toen zo bij de shop gekomen waar die zooi ligt. Daar direct heen gebeld en even wat navraag gedaan.

Weet niet of dit een optie is voor jou. De site zelf, en die contactgegevens zijn gewoon van een tussenpersoon.

Wellicht zijn ze (volgensmij is het maar 1 iemand) op vakantie.

Succes iig!
 
Toevallig...

Ik heb er vorige week maandag een linker + rechter paneel besteld (ook Bandit (mk1), links en rechtsachter) , en netjes geleverd gekregen. Dit was dinsdag al binnen.
1 paneel heb ik terug gestuurd ivm overbodig, reactie duurde wel even.

Nou ik hoop niet dat ze mijn onderdeel naar jou gestuurd hebben dan ;)

Ik gebruik die site ook weleens.

Vaak zie je bij een onderdeel staan waar deze vandaan komt, of uit welke regio.
Ik heb toen gewoon gegoogled en ben toen zo bij de shop gekomen waar die zooi ligt. Daar direct heen gebeld en even wat navraag gedaan.

Weet niet of dit een optie is voor jou. De site zelf, en die contactgegevens zijn gewoon van een tussenpersoon.

Wellicht zijn ze (volgensmij is het maar 1 iemand) op vakantie.

Succes iig!

Is geen optie meer jammer genoeg aangezien het onderdeel niet meer op de site staat dus ik kan niet meer terug vinden waar deze vandaan zou moeten komen :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan