Benzine komt niet bij de carbs ZX7R

ZX7RKamma

Rookie
4 jan 2014
11
0
Hallo,



ik probeer mijn zx7r na een lange tijd weer eens te starten. Er zit voldoende (goede) benzine in de tank. Bougies vonken prima. De motor wil niet starten. Als ik benzine in de cilinders giet start hij meteen. als ik door de leidingen blaas komt het gewoon bij de carbs.
Ik heb het benzine pomp mechanisme vervangen, geen effect. heb de benzine pompt rechtstreeks op de accu aangesloten, geen effect. Benzine filter en benzinepomp schoongemaakt. Wat kan ik nog meer checken? ik hoor de benzine pomp wel een paar keer pompen maar er komt geen benzine uit de 2 slangen bij de carbs. Iemand een idee? De carbs staan dus helemaal droog..
 
Hallo,



ik probeer mijn zx7r na een lange tijd weer eens te starten. Er zit voldoende (goede) benzine in de tank. Bougies vonken prima. De motor wil niet starten. Als ik benzine in de cilinders giet start hij meteen. als ik door de leidingen blaas komt het gewoon bij de carbs.
Ik heb het benzine pomp mechanisme vervangen, geen effect. heb de benzine pompt rechtstreeks op de accu aangesloten, geen effect.
pomp kapot.
Benzine filter en benzinepomp schoongemaakt. Wat kan ik nog meer checken? ik hoor de benzine pomp wel een paar keer pompen maar er komt geen benzine uit de 2 slangen bij de carbs. Iemand een idee? De carbs staan dus helemaal droog..
 
Dit kan toch nooit een heel spannend verhaal zijn?

Slang van carbs af, contact aan en starten: loopt er dan brandstof uit de pomp?
Direct 12 volt op de pomp, wat dan?

En zo ga je terug zoeken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het is een pomp buiten de tank. Hoor de pomp wel af en toe tikken maar er komt niks uit de andere kant. Heb dus wel t mechanisme op de pomp omgeruild maar waarschijnlijk is dan de hele pomp niet goed..
 
Het is een pomp buiten de tank. Hoor de pomp wel af en toe tikken maar er komt niks uit de andere kant. Heb dus wel t mechanisme op de pomp omgeruild maar waarschijnlijk is dan de hele pomp niet goed..
Zou het :?

Als je nou van eind tot begin had teruggewerkt, had je nu allang geweten wat het was :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan