Motor-Forum

Select Forum

Marc Marquez topic deel II

TRX850 & SZR660

Reg. datum:
13 dec. 2002
quote:
Worldbeater schreef op 11 september 2017 @ 15:17:
Het blijft toch nog een grapjas die Marc. _O-

[afbeelding]

Hoe zou daar nu tegen aan gekeken worden, met het recente gemiep over overschrijden van 'track limits'?

*THE NAKED BIKER*

Reg. datum:
10 okt. 2002
quote:
Tarwetijger schreef op 11 september 2017 @ 16:10:
Hoe zou daar nu tegen aan gekeken worden, met het recente gemiep over overschrijden van 'track limits'?
Moeten ze het helemaal vol leggen met rood. _O-
~ Baby Blade - klein - lief - zuinig - stuurt als een motor met ballen ~

Thnx Sic #58 RIP

Reg. datum:
19 apr. 2004
https://pbs.twimg.com/media/DJdr176XoAAaXOY?format=jpg&name=large
CB750F1 '78 / GPZ550 '86 / SRAD750 '96 / FZS600 '02 / FZS1000 '01 / XT600 Tťnťrť 34L '84

Reg. datum:
02 apr. 2007
quote:
Tarwetijger schreef op 11 september 2017 @ 16:10:

[...]

In het heetst van de strijd zou het een keer toegelaten worden. Bij veelvuldig overschrijden en tijdswinst boeken, zou er een penalty volgen in de vorm van een geannuleerde lap time (fp/qp), een tijdspenalty (laat in de race) of een gedwongen positiewisseling (grootste deel van de race).

Back to my Roots

Reg. datum:
17 nov. 2002
quote:

Dit bedoel ik dus....
:t
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat

Back to my Roots

Reg. datum:
17 nov. 2002
Best rustig hier met MM fans..
Zal ik het dan maar zeggen O-)

Hulde voor MM :t
Mooi gedaan
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat

Fuego sapo de vientre

Reg. datum:
01 okt. 2008
Och och och.. ik voorzie toch de 6e titel voor Marquez :o
Had Dovi eigenlijk verder voorin verwacht en nu slaat Marquez dus toch wel een gat naar de rest :o

Knap gereden. Helemaal als je leest hoeveel moeite die schijnbaar had met het besturen van de fiets.

*THE NAKED BIKER*

Reg. datum:
10 okt. 2002
quote:
Scarrrr schreef op 25 september 2017 @ 13:02:
Och och och.. ik voorzie toch de 6e titel voor Marquez :o
Had Dovi eigenlijk verder voorin verwacht en nu slaat Marquez dus toch wel een gat naar de rest :o

Knap gereden. Helemaal als je leest hoeveel moeite die schijnbaar had met het besturen van de fiets.

Je zag inderdaad best wel vaak beweging in de Honda, tot bijna blokkeren aan toe op rare momenten..
.. maar aan de rijder zag je niets, Marquez bleef gewoon stoÔcijns doorrijden op maximum attack. :}

Reg. datum:
24 sep. 2002
Kerel is wel echt vet goed. Zelfs met een kutmotor iedereen het snot voor de ogen rijden :} :}

Reg. datum:
04 mei. 2012
quote:
Mavtri schreef op 25 september 2017 @ 13:56:
Kerel is wel echt vet goed. Zelfs met een kutmotor iedereen het snot voor de ogen rijden :} :}

:? Honda was in Aragon gewoon de beste machine.

*THE NAKED BIKER*

Reg. datum:
10 okt. 2002
quote:
YonnyHernandez schreef op 25 september 2017 @ 16:08:
Dani kon er lekker smooth mee rijden.. maar verloor achter Vinalez teveel tijd in het eerste deel.
Ik had het wel spannend gevonden of Marq langer dan een paar rondjes op Dani had kunnen anticiperen. :Y

NR34 give us a number 1 score!

Reg. datum:
01 aug. 2008
quote:
Tcat schreef op 25 september 2017 @ 12:41:
Best rustig hier met MM fans..
Zal ik het dan maar zeggen O-)

Hulde voor MM :t
Mooi gedaan

:Y Ik geef mijn ongezouten mening: Vind het een lul. Maar man, man, man, zijn lijnen zijn echt niet normaal. Die laatste bocht voor start-finish is al niet te doen als je er alleen rijdt. En hij haalt er ook nog even iemand in. Daar kun je alleen maar respect voor hebben.
XS-400 - GSX-600F - GSX-R 600 K4 geel - Fazer FZ8 - Tricker - *RG500 2-stroke powerrrr*
Motogp helden: NR34, #46, Supersic #58 Forever, The Kentucky Kid #69 Forever, #5
WSBK: #60 Michael van der Mark, #65 Jonathan Rea

Reg. datum:
24 sep. 2002
quote:
YonnyHernandez schreef op 25 september 2017 @ 16:08:

[...]

In Aragon misschien beter als Yamaha en Ducati maar leek mij toch Honda ook niet probleemloos rond ging. Eerste deel van de race konden DP en MM ook niet rijden zoals ze zouden willen zoals veel teams begin of einde van de race problemen met de Michelins hebben.
MM was m 2 x helemaal kwijt alleen dankzij zijn kwaliteiten hield ie de motor overeind.

Reg. datum:
24 sep. 2002
quote:
NR34 schreef op 25 september 2017 @ 16:17:

[...]

:Y Ik geef mijn ongezouten mening: Vind het een lul. Maar man, man, man, zijn lijnen zijn echt niet normaal. Die laatste bocht voor start-finish is al niet te doen als je er alleen rijdt. En hij haalt er ook nog even iemand in. Daar kun je alleen maar respect voor hebben.

Je kunt m alleen een lul vinden op basis wat je in de media van m ziet andere ervaringen heb je niet :+ denk ik...... :P
Volgens mij is MM een hele normale spaanse jongen die blij is met een museum over hem in zijn woonplaats en veel rondjes met zijn broer daar op de Mountainbike door de bergen rijdt en een kleine tarzan is in zijn blote bast.

Maar zoals hij zo' n MotoGP beest temt doet zelf VR hem niet na.

En ja ik ben al jaren groot fan van VR46 :}
Mavtri wijzigde dit bericht op maandag 25 september 2017 16:23 (6%)

NR34 give us a number 1 score!

Reg. datum:
01 aug. 2008
quote:
Mavtri schreef op 25 september 2017 @ 16:22:

[...]

Je kunt m alleen een lul vinden op basis wat je in de media van m ziet andere ervaringen heb je niet :+ denk ik...... :P
Volgens mij is MM een hele normale spaanse jongen die blij is met een museum over hem in zijn woonplaats en veel rondjes met zijn broer daar op de Mountainbike door de bergen rijdt en een kleine tarzan is in zijn blote bast.

Maar zoals hij zo' n MotoGP beest temt doet zelf VR hem niet na.

En ja ik ben al jaren groot fan van VR46 :}

Ja en nee. Als je zijn daden op de baan schaart onder "media", dan heb je gelijk. Ik baseer mijn mening op wat hij tijdens de MotoGP flikt. Voor zijn skills zet ik mijn Rossi petje af. Voor wat hij nog meer op de baan flikt af en toe vind ik hem inderdaad een lul. En zo heel normaal is hij echt niet.
XS-400 - GSX-600F - GSX-R 600 K4 geel - Fazer FZ8 - Tricker - *RG500 2-stroke powerrrr*
Motogp helden: NR34, #46, Supersic #58 Forever, The Kentucky Kid #69 Forever, #5
WSBK: #60 Michael van der Mark, #65 Jonathan Rea

Reg. datum:
02 jun. 2013
Die acties waren een reaktie op een smeercampagne van een zeker iemand.
Dat word jammer genoeg vaak vergeten.

Reg. datum:
18 apr. 2002
nogmaals dat waren WOORDEN en geen daden zoiets flik je niet op de baan |(

quote:
gixxerbob schreef op 25 september 2017 @ 18:34:

Reg. datum:
04 mei. 2012
quote:
gixxerbob schreef op 25 september 2017 @ 18:34:

Nee hoor dat begon in AustraliŽ, vervolgens had Rossi de ballen om het te zeggen tijdens de persco. Marquez is een geweldige rijder, maar komt erg nep over. In datzelfde jaar was ook het incident op Assen in de GT. Direct na de race voor de camera feliciteerde Marquez Rossi, maar toen ze uit parc ferme wegliepen ging hij klagen bij de wedstrijdleiding.

Dat bevalt me aan Lorenzo. Hij zegt altijd wat hij denkt en trapt daarmee wel eens iemand tegen het zere been.

Reg. datum:
04 mei. 2012
quote:
Mavtri schreef op 25 september 2017 @ 16:18:

[...]

In Aragon misschien beter als Yamaha en Ducati maar leek mij toch Honda ook niet probleemloos rond ging. Eerste deel van de race konden DP en MM ook niet rijden zoals ze zouden willen zoals veel teams begin of einde van de race problemen met de Michelins hebben.
MM was m 2 x helemaal kwijt alleen dankzij zijn kwaliteiten hield ie de motor overeind.

Bij het remmen zit Marquez altijd op het randje en remt soms te laat waardoor het er altijd onrustig uit ziet. Iedereen had zo zijn problemen met de hitte, maar de Honda was wel duidelijk de beste machine.

Reg. datum:
02 jun. 2013
quote:
rinus v d vaart schreef op 25 september 2017 @ 19:09:
nogmaals dat waren WOORDEN en geen daden zoiets flik je niet op de baan |(

[...]

Juist wel .daar word het beslist, daad bij het woord.

Reg. datum:
02 jun. 2013
quote:
YonnyHernandez schreef op 25 september 2017 @ 19:20:

[...]

Nee hoor dat begon in AustraliŽ, vervolgens had Rossi de ballen om het te zeggen tijdens de persco. Marquez is een geweldige rijder, maar komt erg nep over. In datzelfde jaar was ook het incident op Assen in de GT. Direct na de race voor de camera feliciteerde Marquez Rossi, maar toen ze uit parc ferme wegliepen ging hij klagen bij de wedstrijdleiding.

Dat bevalt me aan Lorenzo. Hij zegt altijd wat hij denkt en trapt daarmee wel eens iemand tegen het zere been.

Het begon zelfs al in ArgentiniŽ

Reg. datum:
04 mei. 2012
quote:
gixxerbob schreef op 25 september 2017 @ 19:39:

[...]

Het begon zelfs al in ArgentiniŽ

Ja de nederlagen in Argentinie en Assen zorgden uiteindelijk voor het gedrag in AustraliŽ. Rossi had groot gelijk, je laat nooit zo met je spelen.

Reg. datum:
02 jun. 2013
Rossie reed marquez eraf in ArgentiniŽ. Dat ging niet per ongeluk.

Reg. datum:
04 mei. 2012
quote:
gixxerbob schreef op 25 september 2017 @ 20:47:
Rossie reed marquez eraf in ArgentiniŽ. Dat ging niet per ongeluk.

Hij was er al voorbij en Marquez bleef aan zijn achterwiel hangen. Na de race vertelde Marquez ook nog doodleuk dat Rossi zijn idool was om maar populair te blijven.

Reg. datum:
02 jun. 2013
Hij wist dat ie er zat en gooide hem al vroeg om , toen was mm meteen geen fan meer hoor.

Select Forum

© 2001-2017 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.