(Centraal) MF'er gespot post het hier in deel 820

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanmiddag bij Hans van Wijk effe met Oerblade staan babbelen, leuk om eens een gezicht achter de nickname te zien... :t
 
Tegen 17.30 uur op de Ring Groningen en A28.

Geel zwarte suzuki denk ik?

Kenteken MH-LG-51 zo uit mn hoofd ! :)


Reed met de monster s2r klein stukje mee
 
Gisteravond rond half zeven nam een metallic-blauwe naakte Kawasaki (ER5 wellicht??)met een wat verbleekte sticker de afrit vanaf de A20 bij Capelle ad/Ijssel en ging onderaan de afrit naar links richting Rotterdam Omoord/Zevenkamp.

Ik reed daar op een anoniem blauw motorscootertje (Aprilia Scarabeo) en vervolgde mijn weg over de A20.
Bij het uitvoegen ging je mij rechts voorbij.

:W

Dat zal ik geweest zijn.
Het is een Suzuki SV650N.
De sticker zit er al 4+ jaar op of zo en komt 12 maanden per jaar met elke weer omstandigheid buiten, dus die is inderdaad een stuk lichter.
 
Vandaag rond 19:30 de MN-78-**
Een old skool 750 gixxer voor busstation Vijfsluizen.
Ik reed op de afrit in een witte Caddy.
Staat pas sinds 30-03 op naam, dus misschien heeft de vorige eigenaar de sticker niet verwijderd
 
En gister rond 19:30 thv Tiendplein/Madame Jeanette, Kruiskade een rood/zwarte Fireblade.
Ik zat te eten bij Madame Jeanette
 
Zat rijders gespot vandaag rond de IJssel :] Kreeg een lamme hand van het zwaaien *O* 200km erbij gezet op de klok 8-)

Geweldig om weer zoveel fanaten op de weg te zien, Genieten!
 
Gistermiddag NDSM terrein Amsterdam. Een clubbie van 6a7 met daarin 2 stickers, 1 op een zwarte (gokje)CBR en de ander op iets sportiefs roods.

Jullie gingen richting PLLEK/festival opbouw. Ik zat aan een tosti te knagen bij Brood (bij de pont)
 
Laatst bewerkt:
Gistermiddag rond 13.30 einde A9 naar A2 toe en vervolgens afslag Adam ZO. Reed btje snel dus alleen de sticker gezien!
Gespot dus :W
 
Gistermiddag NDSM terrein Amsterdam. Een clubbie van 6a7 met daarin 2 stickers, 1 op een zwarte (gokje)CBR en de ander op iets sportiefs roods.

Jullie gingen richting PLLEK/festival opbouw. Ik zat aan een tosti te knagen bij Brood (bij de pont)

Misschien dat wij dat geweest zijn.
Wij zijn gister met 6 man richting PLLEK gegaan en waren er rond 4 uur.
 
Net gespot op de Handelskade Deventer (achter Tauw) een SUZUKI SFV650 (79-MD-KZ).
Die blauwe Yamaha met topkoffer is van mij :)
 
Twee spotjes vandaag:

Grijze Honda VFR, vanaf 17:15 op de A10/A4. Ik reed je voorbij t.h.v. de RAI, zag in een flits jouw MF-sticker, en je hebt vanaf de RAI tot voorbij de Schipholtunnel achter een incognito mat-silver FJR door de file gereden. Volgens mij nam je de afslag Hoofddorp. Ik hoop dat ik de weg een beetje voor je vrij heb kunnen maken ;)

Direct daarna haakte ik aan bij een grijze Honda CBF 1000 A met kenteken MP-JD-etcetera, op de A4 dus. Volgens mij verliet je t.h.v. Nieuw-Vennep de snelweg.

Aldus, beide: gespot :W
 
Laatst bewerkt:
Ongeveer een uurtje geleden op de A9 thv knooppunt raasdorp t/m afslag Rotterpolderplein. Een Rode Suzuki, je bedankte me dat ik je voorbij liet in de file. Bij deze gespot.
 
In de Waarderpolder vanmiddag een turquoise BMW 1150rs. Ik stond achter je bij het stoplicht richting schoteroogbrug.
 
Net gespot op de Handelskade Deventer (achter Tauw) een SUZUKI SFV650 (79-MD-KZ).
Die blauwe Yamaha met topkoffer is van mij :)

Hoi, stond er al even naar te kijken maar zag geen kans om kentekenplaat te zien. Geinig dat het motorhok daar volstaat met fietsen ondanks alle aangeplakte a4tjes.
 
Hoi, stond er al even naar te kijken maar zag geen kans om kentekenplaat te zien. Geinig dat het motorhok daar volstaat met fietsen ondanks alle aangeplakte a4tjes.

Klopt, staat er toch duidelijk aangegeven dat het niet voor trapfietsen is.
Begrijpend lezen blijft voor sommige mensen lastig B|
 
Laatst bewerkt:
Net in Weesp, niet te missen:
wE66vYg.jpg
 
Laatst bewerkt:
Wie heb ik gespot om 7:11 op de v Brienenoordbrug brug in Rotterdam (zuid naar noord, parallelbaan)

Ik haalde je nog even re in zodat je m'n sticker kon zien! (Blauwe fz1)
 
Wie heb ik gespot om 7:11 op de v Brienenoordbrug brug in Rotterdam (zuid naar noord, parallelbaan)

Ik haalde je nog even re in zodat je m'n sticker kon zien! (Blauwe fz1)

Mij ! :W .... En je bent me nog vóór met posten ook :(
Heel de rit kenteken geprobeerd te onthouden :?


🤘
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan