(Centraal) MF'er gespot post het hier in deel 820

Status
Niet open voor verdere reacties.
full


HOOOOOOIII,

Alkmaar, 18.20uur

Wederom in de aygo
 
Vanmiddag op de A4 richting Amsterdam, ter hoogte afrit Voorschoten, ca 13.15 uur.
Een zwarte Suzuki Bandit.
Ik reed je in eerste instantie voorbij en stak mijn voet uit. Ik reed samen met een maat. Ik op een zwarte V-Strom en hij op een witte V-Strom. Bij de afslag Voorschoten ging wij er af.

Dus bij deze gespot.
 
Gisteren in de file op de A50 (die door het slachtafval) een grijze Suzuki Dl 650.

Dat was ik, bedankt voor de spot :] Reed jij achter mij door de file heen, of was je ingeblikt?

Ik las later wat er aan de hand was op de A50, maar heb geen slachtafval onder de wielen gehad gelukkig :r
 
Laatst bewerkt:
287651_img3146_460x345.jpg


Gister in de middag bij Yes! Delft. De ZX6R had een stickertje. Je was al weg toen ik weg ging, dus misschien dat je m'n BMW herkent. Heb weliswaar zelf geen sticker geplakt.
 
MR-TT-97 (?) op de Pr. Beatrixlaan, vervolgens de snelweg op richting Naaldwijk.

Ik zag je bij het stoplicht afslaan en heb je gevolgd toen jij de rotonde richting Motoport nam. Ik reed op een tricolore CB650F ;)
 
Vanmiddag rond 16:00 op de A15 Nijmegen-->Gorinchem, MP-NN-__ (cijfers toch maar weggelaten) ter hoogte van Ochten. Je reed denk ik samen met een Suzuki GSXR in blauw-witte kleurstelling.

Ongelooflijk belabberde, nietszeggende foto er voor de vorm toch maar bij gedaan:

full
 
Vanmiddag nabij Westermaatplein. Ik dacht een FZR600 of iets in die richting met vriendin (?) achterop.
Sprak je aan bij het stoplicht :) :W
 
[afbeelding]


Dit fraaie span gespot in de Rietkampen in Ede. Ik zat in de zwarte Fiesta die toeterde.

Ik zie iets achter die motor hangen wat op een kentekenplaat lijkt, maar meer ook niet, kan geeneen teken lezen, zie net an de NL-sticker zitten, de MF-sticker idem dito :+ ;)

Verder goed bezig. :t
 
Laatst bewerkt:
Ik zie iets achter die motor hangen wat op een kentekenplaat lijkt, maar meer ook niet, kan geeneen teken lezen, zie net an de NL-sticker zitten, de MF-sticker idem dito :+ ;)

Verder goed bezig. :t

Kenteken kon wel een poetsdoekje gebruiken inderdaad...
 
Ik zie iets achter die motor hangen wat op een kentekenplaat lijkt, maar meer ook niet, kan geeneen teken lezen, zie net an de NL-sticker zitten, de MF-sticker idem dito :+ ;)

Verder goed bezig. :t
Hehehe - dat klinkt goed; niet dat ik met deze combinatie veel snelheids regels overtreed... De dame is uit 1978.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan