(Centraal) MF'er gespot post het hier in deel 820

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanmiddag nabij Westermaatplein. Ik dacht een FZR600 of iets in die richting met vriendin (?) achterop.
Sprak je aan bij het stoplicht :) :W

Klopt, had het even niet door haha! :P
Weinig actief op MF de laatste tijd en had het door toen je naar me kenteken wees, was idd met mijn vriendin achterop de fzr600
 
Lichte KTM Duke (125 of 390?) en een Repsol Honda CBR gespot in Baarn vlakbij de oprit van de A1 richting Amersfoort
 
Rode motor op A5 richting Haarlem met kenteken MT-NJ-**. Je groette nog toen je me zag. Geen idee of je door had dat ik je gespot heb. Bij deze gespot!
 
Vanmorgen rond 7:15 een all-road met topkoffer gespot op de A5 richting hoofddorp thv A9.

Je reed samen met een andere motor, ik kwam jullie voorbij in de file.

Wat was het weer ouderwets druk zeg... :r
 
Vanmorgen tegen 7:30 op de A6,
tussen Almere Buiten Oost en Almere Buiten.

Geen idee wat voor motor, iets offroad-achtigs?
Ik op grijze F800ST.

Jij bleef achter een vrachtwagen hangen,
ik kwam achter wat auto´s je voorbij, toen ging jij ook langs de vrachtwagen.
 
Op de Alkemadelaan vanmorgen in Den Haag, ik riep gespot met gesloten helm en kreeg t idee dat je dacht dat ik commentaar op je had ofzo :P

spot44.jpg


:W
 
Had al een vermoeden dat jij het was :P
Leuk geluid komt uit die FZR :Y :)

Altijd met een superpole demper gereden, vervolgens een laser demper gehaald en de linkpijp op maat laten lassen zodat die in lijn kwam! Weinig demping, leuke sound. Lang geleden dat ik gespot ben en het in de gaten hield, dacht nadat je het zei toch even checken na 2 jaar weg te zijn geweest van het forum :P
 
Rond 16:15 ring almelo bij preston palace, cbr 600 rr mx-gr-**. Gespot vanuit een kleine blauwe polo.
Mooi dat die berlingo nog voor jou kroop bij het stoplicht waarop jij weer naast hem ging staan en liet zien dat zijn actie geen nut had😂
 
Iets over 4 op de randweg in bergen op zoom. Kenteken ben ik vergeten, motor had een monster energy logo op de kuip aan de zijkan. Berijd(st)er had een jas met knalroze erin. De motor zat geloof ik ook wat roze op. Helm wit grijs ofzo? Ik reed op een gele Daytona 675.
 
Wanneer: Vanmiddag, 5 voor 5
Waar: op de A16, in de file richting Rotterdam.
Wat: Rode BMW volgens mij, jij een (deels) geel hesje.
Ik miste je bijna, kijk naar stickers op de kentekenplaat en die van jou zat op je spatlap.
Toen ik dat zag verdween je al achter een voorligger, dus geen kenteken.

Maar: gespot!
 
Gisteravond rond half zeven nam een metallic-blauwe naakte Kawasaki (ER5 wellicht??)met een wat verbleekte sticker de afrit vanaf de A20 bij Capelle ad/Ijssel en ging onderaan de afrit naar links richting Rotterdam Omoord/Zevenkamp.

Ik reed daar op een anoniem blauw motorscootertje (Aprilia Scarabeo) en vervolgde mijn weg over de A20.
Bij het uitvoegen ging je mij rechts voorbij.

:W
 
Laatst bewerkt:
reed tussen 14:00 en 15:00 op A28-Amersfoort bij afslag Leusden, je haalde in met een blauw/zwart allroad (weet niet het merk en type) 51-MG-**

gespot vanaf de Fazer :W
 
Laatst bewerkt:
Op de A20 MX BN 33

Ik was de groene kwaak achter je, met gele koplamp.

Ik ging er langs toen jij richting Den Haag afboog....
 
Gistermiddag een witte CBR met roze/paarse stickers rond 15.50uur dacht ik. Het Was op de A10 west, jij kwam van de A4 af. Toen je op de rechter baan reed, kwam ik op de middelste baan rijden, en wees met mijn rechterhand naar mijn kenteken en stak mijn duimpje op. Ik reed zonder sticker, op een groen/blauw/grijze bmw k1100lt.
Wie o wie was dit? :W
 
Dame net bij de BP bij ziekenhuis Ede, (volgens mij gele triumph) doe alsjeblieft je handschoenen aan ik zat gewoon met angst in mn koekblik.. :X
 
A2, afrit Abcoude, ~18:15

Een blauw witte Suzuki met sticker vergezeld door een rode BMW r850(/1100)r.

Jullie stonden te wachten in de file op de afrit Abcoude vanaf Amsterdam. Even later kwamen jullie ons voorbij bij de rotonde richting Groenlandsekade net voor Vinkeveen (??)

Wie o wie??

:W
 
Vandaag rond 14.20 uur Zaandam op de Provinciale Weg thv de vincent van goghweg. Rode yamaha r6. Jij kroop voor, rechtdoor richting Koog Bloemwijk. Ik zat met de fam ingeblikt en sloeg rechtsaf de Vincent van Goghweg in. :W
 
Vanmiddag rond 13.30 op de N414 van Baarn richting Spakenburg reed ik achter een gele naked met sticker en topkoffer, bestuurder in fluorpak. Aan het eind ging jij rechts naar spakenburg en ik links richting Amersfoort en zwaaide naar je.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan