Nieuw span gevonden

Yep, dat is een Petaat BMW. Het rijwielgedeelte zit dus wel goed. Ergens bij die vroege modellen is de olie/waterpomp verbeterd. Het ventilatortje van de radiator wil wel eens vast gaan zitten, dat is bij een zijspan niet handig. Zeepok heeft het vroege model met de slechte olie/waterpomp, Hellracer weet alles van de K-serie.
 
Laatst bewerkt:
een maand geleden heb ik ook al wat vragen beantwoord van een Ollander die interesse had in hetzelfde span. Is dus niet doorgegaan als die K100 nog steeds te koop staat. Ik heb, met een biertje in de hand, met petaat bij dde combinatie staan te kletsen. Deugdelijk gebouwd span. Is aan de foto's te zien niet een hele vroege K100. Misschien niet ieders smaak. Maar met een K100 kan nooit veel fout gaan. En als het dat wel doet koop je voor een paar stuivers een ander of de onderdelen. Alles is nog goed te krijgen, zowel nieuw als 2e hands.
 
Ik heb mijn velorex bak met frame hier nog in de weg staan.

Is mooi laag, frame en wielophanging zijn dik voormekaar. 6spaaks 15" autovelg.
Bak is niet supernetjes meer qua lak en hier en daar een scheurtje ih polyester omdat hij in een heel ver verleden de neus iets opgehoogd is.

Moet er nog wel een motor naast komen, maar daar kan elke willekeurige jap wel naast.

Hoeft niet veel te kosten. €500,- zou ik een prima prijs vinden

Erwin, je hebt een pb.
 
Hij heeft idd het Velorex span verkocht en is op een mooie manier vervoerd; hij gaat wel mijn nieuwe span aan elkaar boetseren. Het is een Yamaha 900 Diversion geworden en er komt een Ural span aan. Niet de meest opwindende combinatie, maar ik kan er mee verder en ben er reuze mee in mijn sas! Maar eerst over een week zijspan rijden in Kirchizie!
 
Niet langer zoeken, dit is/wordt de mijne (met dank aan EHE) :} :} *O* *O* !
full
 
alleen nog even een wit subframe bouwen en het plaatje is compleet :)
 
EHE heeft hopelijk 2.5 weken de nodig, wanneer meer, dan meer...Vertrek morgenvroeg naar Verweggistan, daar staat een zijspan klaar om lekker te gaan offroaden!
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen pinksterweekend ons jaarlijkse motoruitje met 4 zijspannen..een van de jongens had een nieuw span maar liet ons even in de waan wat voor 1...daar bij hem aangekomen bleek het een gele 1150 GS combinatie te zijn...die had ik dus idd hier ergens langs zien komen...we hebben dus ff lekker wat km's gemaakt :]
 
Daaaag Oma :W !

Yessssss, het nieuwe span staat in de garage :Y ! EHE heeft het in onderdelen (bak en motor gesplitst) gebracht en hier in elkaar gebout! En net stukje gereden :] ! Weer ff wennen, 4 cilinders ipv 2, da's langer als 30 jaar geleden! In vergelijking met de Guzzi, BMW of Super Ténéré is de zit heel anders, het geluid anders, de bediening anders, alles anders! Wat is gebleven is de grijns ;) ;) !
ERWIN, hartstikke bedankt :} :} :} !!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan