Nieuw span gevonden

ja, Ikea zijspan op transport :)


full
 
super veel plezier ermee Jan!

Het was me een waar genoegen om je weer op pad te helpen en heb genoten van jullie gastvrijheid en gezelligheid gisteravond en uiteraard was het ook hartstikke leuk te ontdekken dat die limburgse fransoos halve belg doudou toch in zijn roots gewoon een tukker blijkt te zijn!
full
 
~
super veel plezier ermee Jan!
uiteraard was het ook hartstikke leuk te ontdekken dat die limburgse fransoos halve belg doudou toch in zijn roots gewoon een tukker blijkt te zijn!/quote]


Is voor mij ook iedere keer weer een verrassing Erwin....heb toch ruim 2 weken lang m'n uiterste best gedaan om er iets van een brabander van te maken, tevergeefs......

Vond het idd heel gezellig gisteren en was fijn je te hebben gezien!
 
Laatst bewerkt:
LOL

Wat me ineens opvalt, de kleurstelling van je motors hier boven, de Yam van Krigizstan en de Yam die je nu hebt })

Zou je eens een fotootje van moeten sturen naar Patrick
 
Laatst bewerkt:
Heeft ff geduurd maar maandag op de camping deze gemaakt; vind met name het spatbord en lichtgebeuren ubergeil!

full


full


full


full


full
 
Stuurt zwaar; heb nog wel een schommelvork op zolder gevonden, wellicht geeft dat soelaas. Verder is een 4 pitter een behoorlijk verschil met wat ik gehad heb en gewent was, Guzzi, BMW of 750 Super Ténéré. Klimt wel vlot in de toeren, meende vanmorgen zo'n 120 te rijden, stond er gvd 153 op de navi.....
 
Net als die koppelingshendel... :X

Kon je er toch niet aan wennen Jan?
Oude mensen en hun gewoonten moet je ook niet proberen te veranderen ;)
 
Het spatbord komt gewoon bij de aanhangerhandel weg.

Om precies te zijn bij busscher in weerselo.
Google ze maar. Hebben ook een webshop. Ze zijn er in verschillende breedte
 
Net als die koppelingshendel... :X

Kon je er toch niet aan wennen Jan?
Oude mensen en hun gewoonten moet je ook niet proberen te veranderen ;)

Ik kon er wel aan wennen Erwin, alleen heb ik niet van die grote handen. En dat betekende dat ik het stuur zo'n beetje moest loslaten wanneer ik moest koppelen! Ik heb er een MZ hendel ingezet en nu kan ik tijdens het koppelen het stuur vasthouden en de richtingaanwijzer bedienen. Vond jouw oplossing wel een fraaie, alleen moest ik daarvoor net wat grotere handen hebben..... En bij oude mensen gaat alles krimpen, niet meer groeien!
 
Je kan hem misschien nog iets verder doorbuigen zodat die wat dichter bij het stuur komt?

Heb je nu geen conflictmet de knoppen?
 
Je kan hem misschien nog iets verder doorbuigen zodat die wat dichter bij het stuur komt?

Heb je nu geen conflictmet de knoppen?

De hendel past precies tussen de knop voor de claxon en de knipperlichtbediening; omdat ik anders toch af en toe net de claxonknop raak heb ik die maar uitgeschakeld....
 
Wegwezen oma, ga Henk Krol maar gezelschap houden!

Ik ben de zolder aan het opruimen en kwam nog het eea tegen waarmee iemand hier wellicht interesse heeft. Zo niet, gaat alles met een week de kliko in, tis allemaal zijspan gerelateerd.

full


full


full


full


full


full


Stugge stuurdemper, zachte stuurdemper, stabi stang, reserve wiel houder Dnepr en Ural, en ook nog een ongebruikte Continental band 185/60 R17. Kortom, wie helpt de zolder weer leeg te maken? Bij interesse graag via de mail, theguzziman ad gmail punt com.



full
 
Terug
Bovenaan Onderaan