De 500 Euro Challenge 2017: David vs Goliath

Welke route heeft je voorkeur?

  • Oostroute

    Stemmen: 5 35,7%
  • Zuidroute

    Stemmen: 9 64,3%

  • Totaal aantal stemmers
    14
Ik weet het antwoord maar wat ik er aan toevoegen wil is dat ik onder de indruk ben van de CX vertegenwoordiging van de CX club...
 
Ik had trouwens een eervolle vermelding die dag: Ik was de enige van de CX-club die ook daadwerkelijk op een CX reed!
 
ik heb sterk het vermoeden dat er een motorfiets onder die berg afval zit.
berg afval haha, alles vakantiespullen, de motor is gewoon zwart gespoten
mijn andere motor zit verstopt, maar niet onder een berg afval, ik noem dat zorgvuldig geselecteerde accessoires

Is er ooit een topic van deze motor geweest in het kader van het mogelijk deelnemen aan een 500 Euro challenge ?

Ene wat is het ???
Wel is duidelijk dat het geen Moto Guzzi is :+
Daar laat het opschrift wel duidelijk weten :)

vraag 1 nee, het werd al snel duidelijk dat ik geen vrijkreeg dus heb er niks aan gedaan toen,
vraag 2 het is een cx650E
 
berg afval haha, alles vakantiespullen, de motor is gewoon zwart gespoten
mijn andere motor zit verstopt, maar niet onder een berg afval, ik noem dat zorgvuldig geselecteerde accessoires

een aantal dingen zoals de zijkoffers zijn wel als dusdanig herkenbaar.

de xxxl toolrol op de bovenkant van de kuip zie ik niet zo heel gek vaak.
als die verwisselt zou worden met het beige kleurige zadeldek zou ik denken dan de bestuurder incontinent is en een schaap heeft aangereden....

mooi man :P
 
ik zag zojuist in een advertentie dat een cb250 een trommelrem heeft.

ik heb nog gelest op zo'n ding , zo erg dat ik dat niet eens meer er van kan herinneren.
met mij er op liep dat ding exact 120 op de teller.

wAARSchijnlijk 85 gps :P
 
de xxxl toolrol op de bovenkant van de kuip zie ik niet zo heel gek vaak.
als die verwisselt zou worden met het beige kleurige zadeldek zou ik denken dan de bestuurder incontinent is en een schaap heeft aangereden....

mooi man :P

de xxxxl toolrol is een slaapzak hihi
en dat beige schaap was wit toen ik het jaren geleden kocht bij de ikea....
 
net de opmerking van borisz op mijn yamaha xt500.
hij zegt ideal voor de challenge.... ik zeg alleen voldoet aan de eisen _O-
50km is al een heel eind op dat ding, maar ik ben aan het kijken voor een challenge brik.
ik zie een aantal diversions welk wel erg goed zitten.
maar zo'n cb250 heeft ook wel wat
 
Een XT500 is wel een cultfiets Sjors! Als ik iets meer ruimte had zou ik hem ophalen!!!


Maar euhhh,.......serieus op zoek naar een Challenge-bike? Dat impliceert dat je serieus denkt over meedoen?
:] :]
 
Laatst bewerkt:
Goedenavond allen,
Ik ben alvast aan het oefenen voor komend jaar.al wat leuke en goedkope campings gevonden.
Voor slechts 9 euro sta ik in de kinderspeelplaats omdat de camping ' vol' is.
Foto is veelste nieuwerwets dus bedenk er maar iets bij.
Ik zit overigens in Jausiers.
Voor de deelnemers van vorig jaar,ik ben weer met de droogtrommel.

Groeten,sander
 
Hey Sander, lekker op de RDGA? Geweldig, Ik ga over een dag of 10 weer richting zuid-frankrijk (met vrouw en koekblik).
Geniet ervan!!!!!
 
nou dan moet ik ook maar weer eens wat laten horen denk ik :) .
ik ga natuurlijk ook weer mee hoe weet ik nog niet.
denk nog over een brik na!
maar gelukkig staat mijn trouwe KTM!!!! nog in de garage dus ff kijken.
maar heb er alweer zin in! :Y
 
Weer ruimte dus? Er staat van alles te koop hoor. En als straks het weer nog slechter wordt en het seizoen ten einde is, dan gaan er veel voor een bodemprijsje weg!

GPZ500 Als Martien door de bergen knallen!
CM250C Of op een kleine versie van de CM400T.
VTR250 Een echte "David" onder de motoren, V-twin met prachtig geluid!
GL1100 Of toch maar op Goliath?
 
de XT is weg, ruimte voor een ander? :Y


Hahaha, ja hij is inderdaad weg. En wat schetst mijn verbazing? Ik rijd door de provincie Groningen en in een klein dorpje kom je ineens dit tegen. Een witte XT500 op een aanhanger met twee mensen eromheen die duidelijk aanstalten maken om de XT van de kar te laden. Ik dacht: "Dat zal toch zeker niet"!?!?!

Ik stap uit de auto en vraag aan de jongste van de twee of hij die motor van ene Sjors van Noort gekocht had. De nieuwe eigenaar keek heel verbaasd en knipperde 2x met zijn ogen.

Sterk verhaal, ik weet het. Beetje in de categorie: "pics or it didn't happen"! Bij deze dus het bewijs, een pic van de XT en zijn trotse nieuwe baas!!!

full
 
Laatst bewerkt:
Een kleine verandering in de regels:

koop je een motor voor minder dan €500,- dan mag je het verschil delen door 2 en bij je sleutelbudget optellen

Geeft iets meer ruimte voor het budget bij een opknapper!
 
Laatst bewerkt:
Een kleine verandering in de regels:

koop je een motor voor minder dan €500,- dan mag je het verschil delen door 2 en bij je sleutelbudget optellen

Geeft iets meer ruimte voor het budget bij een opknapper!
Helemaal goed! Nou de opknapper nog. Ben rustig om me heen aan het kijken...
 
ik ben wel vrij, en zou er wel eens willen komen rondkijken met de GL500, maar die staat hier nog in de schuur en om 'm rijklaar te maken moet ik vóór nog even andere (de oude) schijven monteren, bandje oppompen kuip erop zetten en naar de straat zien te krijgen. èn hopen dat-ie het doet...

:]
 
Dan moet ik mijn Excellijst eens nakijken. Mogelijk valt mijn XS850 dan wel binnen de reglementen. En als dat zo is eens kijken of het te regelen is met de vrije dagen en de directie hier in huis.
 
Terug
Bovenaan Onderaan