De 500 Euro Challenge 2017: David vs Goliath

Welke route heeft je voorkeur?

  • Oostroute

    Stemmen: 5 35,7%
  • Zuidroute

    Stemmen: 9 64,3%

  • Totaal aantal stemmers
    14
Geen probleem, je kan altijd nog aansluiten!
Dat had ik ook in gedachten :)

En anders pak ik de voorpret mee ;)

Of ik ga een deel mee. Weetiket. We zien wel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Tsja, dan ik kan niet achterblijven.. :+

Wil wel, maar of het gaat lukken qua vakantieplanning is echt twijfelachtig '(

Wel stuur ik erop aan om mijn XS850 in lijn met het reglement van de 500 Euro challenge in gebruik te nemen.
Dat de datum van overschrijving niet klopt zal een strafpunt opleveren ;( , echter doordat de motor zelf nu nog niet rijdbaar is heb ik geen voordeel van het feit dat de motor reeds tijden gebruikt kan worden om te zorgen dat de "ongein" qua onderhoud wel naar boven is gekomen en weggewerkt is geworden.

De verrichtingen aan de motor zijn trouwens al te vinden in het topic XS 750 en als niet voldoende is, zal ik een apart topic openen.

Dus geen aanmelding, wel een nadrukkelijk volger die hoopt straks te kunnen aanhaken ;)
 

669dafcf28.jpg


:$

Een echte David.
 
Nou op het moment moet ik kijken of ik uberhaupt zou kunnen qua verlof.

Tevens loopt de motor vrijwel compleet op olie en is het frame op een plek bijna helemaal doorgeroest, dus het is nog even afwachten of hij wel in het budget past (na reparaties).

Maar moge het passen en lukken ga ik er wel over nadenken. Lekker met 100kg + bepakking een paar duizend kilometer rijden op een 250cc honda van voor de jaartelling *O*
 
Jazeker zijn daar al ideeën over. Zo is er de westroute van 2015. Die heb ik ook nog in een licht gewijzigde variant. Er is nog een oostblokroute die Door Mitkah gemaakt is en ik heb nog een ideetje over een stukje Slovenië/Kroatië.
 
wat ik me van de westroute van 2015 herinner, was dat er 4 dagen snelweg (achter elkaar?) in zat om naar het zuidelijke begin van de RDGA te komen. bovendien was de expeditie een dag korter dan de oostroute. vraag is natuurlijk of je dat met een naked 1-pitter van 11kw wil doen ;)
 
4 Dagen snelweg? Zo erg was het nu ook weer niet.
Kijk maar eens: borisz in "De 500 Euro Challenge 2015! "Briks en Tr..."

Het ruwe plan voor de Westroute in 2017 is:

Dag 1: Meetingpoint-Bulgneville Google Maps
Dag 2: Bulgneville-Pelussin Google Maps

Dat zijn dus de snelwegdagen

Dag 3: Pelussin-Vallon Pont d'Arc Google Maps
Binnendoor, geen snelweg!


Dat betekent dat we dus 1 dag eerder in Vallon Pont d'Arc zijn. 1 Dag extra speling dus. Er zit dus voornamelijk een lange etappe in op de eerste dag. Dat is een aardige ruk, zeker als je uit noord-Nederland moet komen maar het is te doen. Het is ook nog een optie om Menton niet aan te doen. Dit zijn allemaal puzzle-stukjes die mogelijheden bieden, daar wordt dus nog aan gewerkt de komende tijd.
 
Laatst bewerkt:
ja de advertentie is verwijderd, wat zou dat betekenen *O*
gisteren bij de motor wezen kijken en een proefritje gemaakt.
gelijk maar de papieren enzo meegenomen dan kan ik m van de week meenemen naar huis.

dus helaas is de advertentie al weg maar ik denk dat iedereen m wel heeft gezien? 350eu voor mij! O-)
 
ja de advertentie is verwijderd, wat zou dat betekenen *O*
gisteren bij de motor wezen kijken en een proefritje gemaakt.
gelijk maar de papieren enzo meegenomen dan kan ik m van de week meenemen naar huis.

dus helaas is de advertentie al weg maar ik denk dat iedereen m wel heeft gezien? 350eu voor mij! O-)

Yeeeehaaaaaaa

Zal ik je dan maar meteen als Challenger toevoegen?
 
Ow ja, voor wat betreft de aanmeldingen om als support-crew mee te gaan: elke deelnemer mag 1 support-crew lid meenemen!
Er kunnen dus evenveel support crew leden mee als er challengers zijn.
 
Laatst bewerkt:
Het ruwe plan voor de Oostroute in 2017 is:

Dag 1: Meetingpoint-Bulgneville Google Maps
Dag 2: Bulgneville-Pelussin Google Maps


Dat betekent dat we dus 1 dag eerder in Vallon Pont d'Arc zijn. 1 Dag extra speling dus. Er zit dus voornamelijk een lange etappe in op de eerste dag. Dat is een aardige ruk, zeker als je uit noord-Nederland moet komen maar het is te doen. Het is ook nog een optie om Menton niet aan te doen. Dit zijn allemaal puzzle-stukjes die mogelijheden bieden, daar wordt dus nog aan gewerkt de komende tijd.

Bedoel je hier echt de Oostroute mee of de West route ?
 
ik ken een kompas ook alleen van de Tros dus zeg gewoon altijd links en rechts.
weet je het gelijk als je de kaart op de kop houd...... :+ :$ :X
 
wel hopen dat het weer niet als vorig jaar is de eerste 3 dagen .net als je eerdere vacantie met auke en tim dit jaar sjoerd
 
Terug
Bovenaan Onderaan