De 500 Euro Challenge 2017: David vs Goliath

Welke route heeft je voorkeur?

  • Oostroute

    Stemmen: 5 35,7%
  • Zuidroute

    Stemmen: 9 64,3%

  • Totaal aantal stemmers
    14
Het echte aftellen is begonnen, over 3 weken is het zover en rollen we naar het zuiden. Voor mij is het zo langzamerhand tijd om eens de kampeerspullen bij elkaar te rapen en kijken wat er eventueel nog gerepareerd/aangeschaft moet worden. Gelukkig kan ik eerst nog proefdraaien op het MF-Testweekend!

Over het weer valt op deze lange termijn natuurlijk niks te zeggen. Het is gewoon afwachten. Een aantal passen zijn nog dicht maar ik verwacht dat alle passen wel open zijn als we eenmaal in de Alpen zijn.
 
0b363bbc09.JPG

30809dee82.JPG

d6d71e8db1.JPG


Hoi Challengers,

Ik kan helaas niet mee maar ik volg jullie vorderingen natuurlijk wel met grote belangstelling.
Heb een tijdje terug samen met vrienden een doos Energizer headlight’s gekocht. Iedereen inmiddels voorzien maar ik heb er nog een paar over.

Misschien vinden jullie ze wel praktisch tijdens de Challenge reis.
Super handig bij het ’s avonds sleutelen (beide handen vrij) maar natuurlijk ook gewoon op de donkere camping. (lamp heeft zelfs een stand met rode “nightvision”)

Werkt op kleine AAA baterijen en gaan op de felste stand 16 uren
en op de laagste stand 30 uren mee.

Ze hebben mij 6,50 € per stuk gekost. (op internet ergens tussen de 15-18 $)
Ik kan ze bij meerdere liefhebbers in 1 pakket naar bijvoorbeeld Borisz of Martell sturen.
(heb je nauwelijks verzendkosten)

Laat maar weten of er belangstelling voor is. Greetz, Alex

Niet mijn filmpje. ;)
(het filmje geeft een beetje een idee van de lamp)
 
Het grote vertrek komt dichterbij, volgens mijn kalender. Nog twee weken toch? Ondanks mijn warme belangstelling voor de 500EC doe ik niet mee. En zelfs mijn stiekeme plannetje om de 500EC te ontmoeten in Clerjus, bij Jos, is getorpedeerd door de planning van het plaatsen van een nieuwe keuken, in de week van de 12de.

Rest mij momenteel niets anders dan vol aandacht de verrichtingen te volgen van dat onnavolgbare avontuur, de 500EC.

Harmony,
Hans.
( die nog wel even naar engeland gaat )
 
Laatst bewerkt:
ik wil wel een grijze trui zonder capouchon in XXL of XXXL als ze dat hebben.
als ze dat niet hebben het grootste T shirt .

:t
 
Nog een dikke week en dan zijn we onderweg. Tijd om eens te kijken naar de wintersluiting van de passen.
Op dit moment zijn er nog een paar passen dicht die op onze route liggen:
Cime de la Bonnette
Col de l'Izoard
Col de l'Iseran

Over een week of 2 al het er vast weer heel ander uitzien!
 
De twee sets zijn al onderweg naar Martell. :$
Omwille van de snelle verzending gisteren met Marc afgesproken.
Komen ze in ieder geval op tijd aan. :Y

(ik stuur jullie beiden nog even een PB met mijn gegevens)
 
Jullie houden de thuisblijvende mfvolgers toch wel op de hoogte met foto's en verhalen elke dag dat jullie onderweg zijn toch??? O-) :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan