WSBK seizoen 2017

IK heb braaf een Eurosport Player abbonement maar E1 en E2 zenden geen WSBK uit dit weekend? Beetje jammer van mijn mijn abbonement. En jammer dat ik niet kan kijken. Is het in Nederland nergens live te volgen?
 
Het is nog vroeg... Maar weer eens op zoek naar een brakke stream voor de 1ste manche.
 
1ste manche is rond 16:00 uur pas begreep ik ?!

Vind het wel best met dit mooie weer, ga lekker zelf rijden :)
 
1ste manche is rond 16:00 uur pas begreep ik ?!

Vind het wel best met dit mooie weer, ga lekker zelf rijden :)

Hield al wel rekening met een uur tijdverschil, maar 16:00u is weer iets heel anders.
Je kan de motor met dit weer beter omruilen voor een Bayliner ;)

Edit: Zojuist even geverifieerd en via de bekende British ES2 stream is het nu gewoon al te zien. Uitzendschema: When is Live World Superbikes on TV next? TV Guide UK TV Listings, Film, Soaps, Sports News, Freeview
Let op het genoemde tijdverschil!
 
Laatst bewerkt:
Regen ....😭😭😭👎👎

full
 
Hield al wel rekening met een uur tijdverschil, maar 16:00u is weer iets heel anders.
Je kan de motor met dit weer beter omruilen voor een Bayliner ;)

Edit: Zojuist even geverifieerd en via de bekende British ES2 stream is het nu gewoon al te zien. Uitzendschema: When is Live World Superbikes on TV next? TV Guide UK TV Listings, Film, Soaps, Sports News, Freeview
Let op het genoemde tijdverschil!


Heel raar ! Ik had nog ff op racesport gekeken en daar staat toch echt dat race 1 om 16:00 uur is !
Heb net ff gestreamd en zag een herhaling van de imola race |(
 
Best bizar om de herhaling van Imola te zien met Hayden er nog bij.
 
Heel raar ! Ik had nog ff op racesport gekeken en daar staat toch echt dat race 1 om 16:00 uur is !
Heb net ff gestreamd en zag een herhaling van de imola race |(

Dat klopt ook: Racesport vermeld het uitzendschema van het Nederlandse ES. Kijk eens over welke Eurosport ik schreef ;) En ook de teleurstelling bij het bekijken van de herhaling van Imola is overbodig: Men herhaalt altijd de vorige race voor ze beginnen met de live uitzending.
 
Laatst bewerkt:
Dat klopt ook: Racesport vermeld het uitzendschema van het Nederlandse ES. Kijk eens over welke Eurosport ik schreef ;) En ook de teleurstelling bij het bekijken van de herhaling van Imola is overbodig: Men herhaalt altijd de vorige race voor ze beginnen met de live uitzending.

Ik had jou wel begrepen hoor , alleen had ik het over het tijdenschema van racesport en niet over het uitzendschema ;)
Dat de voorgaande race wordt herhaald weet ik ook .. ging er alleen van uit dat ik een Superpole te zien kreeg, vandaar de lichte teleurstelling :+
 
Ik had jou wel begrepen hoor , alleen had ik het over het tijdenschema van racesport en niet over het uitzendschema ;)
Dat de voorgaande race wordt herhaald weet ik ook .. ging er alleen van uit dat ik een Superpole te zien kreeg, vandaar de lichte teleurstelling :+

Komt goed zo te zien :Y :t
 
Gaan we wel vanuit hoor ;)

Als het goed is gaan we nu beginnen op donnington ?! ( tenminste op de es2 stream )
 
Nou ben het nu na 5 races in de UK nu wel ff zat ...maar de sfeer is er zo top met hele vriendelijke mensen die je zelfs bedanken omdat je hun heb bezocht.
3x nat donnington en 2x silverstone...ben er ff klaar mee ....ow dat heb ik vaker gezegd :+

Ja het schijnt daar wel heel anders te zijn dan het beeld wat wij van Engelsen ( op de TT / vakantie ) hebben gekregen ;)
Wil er zelf nog altijd een race gaan bezoeken ( en ook in italie )
 
Nou ben het nu na 5 races in de UK nu wel ff zat ...maar de sfeer is er zo top met hele vriendelijke mensen die je zelfs bedanken omdat je hun heb bezocht.
3x nat donnington en 2x silverstone...ben er ff klaar mee ....ow dat heb ik vaker gezegd :+

:Y Herkenbaar. Als we die kant op gaan, zijn we altijd zo ongeveer de enige motorrijders vanuit het vaste land. Je word er altijd heel vriendelijk verwelkomd en vervolgens voor gek verklaard dat je dat hele eind gereden hebt op de motor. Denk dat ze bijna vergeten zijn met hoeveel man ze vroeger richting Assen gingen op de motor :)
 
IK heb braaf een Eurosport Player abbonement maar E1 en E2 zenden geen WSBK uit dit weekend? Beetje jammer van mijn mijn abbonement. En jammer dat ik niet kan kijken. Is het in Nederland nergens live te volgen?
Op de player komt het vaak op een aparte stream als het niet op 1 of 2 is.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan