WSBK seizoen 2017

Allemaal leuk, maar ik betaal niet voor niets voor een extra zenderpakket zodat ik ES2 ook heb voor als het een keer niet wordt uitgezonden op ES2

Dan is het op zijn zachts gezegd toch wel jammer dat je dan dus als het aan eurosport ligt je ook maar even een extra abbo voor de player erbij moet nemen...

EDIT: Nevermind, laten we er geen eurosport afzeiktopic van maken..



Ik weet niet of je nog meer zenders van dat extra pakket kijkt, anders kun je kijken of het niet beter loont om een abonnement op de Eurosport Player te nemen en eventueel op marktplaats te kijken naar een chromecast mocht je die nog niet hebben. Op de Player komen nog meer raceklasses die op Eurosport 1 en 2 bijna nooit (live) te zien zijn.
 
Laatst bewerkt:
Die hele eurosportplayer met multicam is echt top, en inderdaad helemaal icm met een chromecast of apple tv. Vind het wel jammer dat niet alles via de player terug te kijken is. Alleen Moto3/2/Gp, WSBK en BSB. Dingen als WSSP en WSSP300 zul je dan live moeten kijken.
 
Inderdaad een nadeel dat alleen de programma's van Eurosport 1 en Eurosport 2 terug te kijken zijn en alles wat live op de bonuskanalen wordt uitgezonden (o.a. de WSBK-feed) niet.
 
Allemaal leuk, maar ik betaal niet voor niets voor een extra zenderpakket zodat ik ES2 ook heb voor als het een keer niet wordt uitgezonden op ES2

Dan is het op zijn zachts gezegd toch wel jammer dat je dan dus als het aan eurosport ligt je ook maar even een extra abbo voor de player erbij moet nemen...

EDIT: Nevermind, laten we er geen eurosport afzeiktopic van maken..


Knal je dat extra zenderpakket eruit en neem je de player. Nog goedkoper ook. Nog een beter idee: weg met dat tv abo ;)
 
Vlakbij circuit .....vooruitzicht is goed qua weer 🖒🖒

full
 
vdm met #69 op de helm en kuip, mooi om te zien! Lowes ook in ieder geval op de kuip.
 
Heerlijk zeg! Mooi zicht op de baan en lekker weer. Vdm zit er lekker bij tot nu toe!
 
Knal je dat extra zenderpakket eruit en neem je de player. Nog goedkoper ook. Nog een beter idee: weg met dat tv abo ;)



Ik wilde net weer een maandabonnement afsluiten (als je dat op vrijdag doet lukt dat net om er vijf weekenden uit te halen, want loopt dan af op maandag), maar nu zie ik een jaarabonnement voor € 29,99. Een speciale aanbieding tot 11 juni 2017.
 
Goed om te zien dat Mickey lekker aan het pushen is.
2 keer bijna crash, 1 klein schuivertje en een flinke good ol' high-side!

Vond hem in het begin van het seizoen een beetje te soft overkomen op de motor, sinds die flinke wobble in Assen gaat het lekker!
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan