Los van het weer heb je een goede smaak voor motorfietsen. De TRX boodt samen met de TDM de basis voor de huidige crossplane blokken van Yamaha. Die hadden ze toen al. Tuners bouwen XS650 krukassen om naar 270 of zelfs 277 graden. Mooi spul die Yamaha's, ik heb veel plezier gehad aan mijn SZR660 en SRX600.

Je verbouwde fietsje is natuurlijk leuk voor in de buurt.

Zelf heb ik een Yamaha SR 250 helemaal opgebouwd. Heb je enig idee wat dat op kan brengen? Zie ander topic van mijn kant.
 
Laatst bewerkt:
Los van het weer heb je een goede smaak voor motorfietsen. De TRX boodt samen met de TDM de basis voor de huidige crossplane blokken van Yamaha. Die hadden ze toen al. Tuners bouwen XS650 krukassen om naar 270 of zelfs 277 graden. Mooi spul die Yamaha's, ik heb veel plezier gehad aan mijn SZR660 en SRX600.

Je verbouwde fietsje is natuurlijk leuk voor in de buurt.

Zelf heb ik een Yamaha SR 250 helemaal opgebouwd. Heb je enig idee wat dat op kan brengen? Zie ander topic van mijn kant.

thanks :P
 
Viel me thuis eigenlijk pas op dat er wel een mooi luchtje boven hing.Ik moet ook bekennen dat ik zéér slecht ben in foto's maken, deze foto verraste mij enigzins.
 
Toch ff twee foto's van vandaag. Niet de meest bijzondere, maar het geeft wel een beeld van wisseling van weertype tijdens de dag:

upload_-1


Grijze soeplucht vanmorgen, met herfstblad op de grond. Oppassen geblazen!

upload_-1


Opklaringen tijdens ondergaande zon. Lekkere temperatuur nog steeds :t
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan