ronk
Aprilia Shiver 750
Ik kan wel de dynamo gebruiken , Mag ook van het blok met het defecte big-end
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En daar heb je net in Italie een hoop reparatie kosten aan gehad ?
Met te weinig olie gereden ?
Is dit op de terugweg ontstaan ?
Balen in iedergeval
Haha scherp van je, maar nee..
Mijn motor na de onderhoudsbeurt van €400 in italie is door de anwb op transport gezet naar nederland. (Overigens nogsteeds op transport..)
Ik was met een maat van me op motorvakantie, 80km voor venlo (op de terugweg) klapte zijn blok kapot, midden op de A61, kut man.. hij reed op een 2005 GS500F, ik op een 1996 GS500 challenge
Haha scherp van je, maar nee..
Mijn motor na de onderhoudsbeurt van €400 in italie is door de anwb op transport gezet naar nederland. (Overigens nogsteeds op transport..)
Ik was met een maat van me op motorvakantie, 80km voor venlo (op de terugweg) klapte zijn blok kapot, midden op de A61, kut man.. hij reed op een 2005 GS500F, ik op een 1996 GS500 challenge
Zaten jullie met z'n tweeen op de GS ?
Dan zal hij waarschijnlijk olie verbruikt hebben.
En dat olie tekort is hem fataal geworden.
Normaal gesproken zijn ze toch onverwoestbaar.
onzin
Ik ben echt dolblij met m'n nieuwe uitlaat!
Ik ben alleen gisteren op de snelweg wel één van de headlight assembly nuts kwijtgeraakt. Die hele grote aan de zijkant met een moer aan de binnenkant. Twee tie-wraps gekregen van wat Duitse truckers en zo toch nog naar huis gereden, maar eh, heeft iemand die bout + moer toevállig nog over? Het rubber dingkie heb ik nog.
Top, dat is goed nieuws. Dan ga ik morgen even langs de Hornbach.Het rubber dingkie is het belangrijkste, een M8 bout plus moer kan je bij de Gamma scoren.
En geen enkele motor is onverwoestbaar.
Maar, als ik de gebeurtenissen en de plaats waar de lagers er uit gelopen zijn zo eens bekijk...
Lekker saampjes op de motor met volle bepakking even een paar stukjes vol gas doorgeknald? En toen was de olie op? Of is de olie verbrand door een paar hellinkjes hard werken waarbij de motorolie te heet werd?
GS-jes verbruiken vooral olie als je de gaskraan ver open draait. Mijn GS-je stookt de olie in pakembeet 200 km van max naar min als ik continu vol gas rij. Rij ik nooit vol gas, staat het oliepeil nog goed bij de volgende keer olie verversen.
Top, dat is goed nieuws. Dan ga ik morgen even langs de Hornbach.
Het rubber dingkie is het belangrijkste, een M8 bout plus moer kan je bij de Gamma scoren.
En geen enkele motor is onverwoestbaar.
Maar, als ik de gebeurtenissen en de plaats waar de lagers er uit gelopen zijn zo eens bekijk...
Lekker saampjes op de motor met volle bepakking even een paar stukjes vol gas doorgeknald? En toen was de olie op? Of is de olie verbrand door een paar hellinkjes hard werken waarbij de motorolie te heet werd?
GS-jes verbruiken vooral olie als je de gaskraan ver open draait. Mijn GS-je stookt de olie in pakembeet 200 km van max naar min als ik continu vol gas rij. Rij ik nooit vol gas, staat het oliepeil nog goed bij de volgende keer olie verversen.
zelfborgend moertje er achter, dan komt deze ook niet (zomaar) los.
HAHAHA
Ik moest echt hardop lachen. Tjonge jonge, echte ervaring
Toch best veel blokken die sneuvelen.
HAHAHA
Ik moest echt hardop lachen. Tjonge jonge, echte ervaring
Toch best veel blokken die sneuvelen.
Ik ga binnenkort twee nieuwe bandjes omleggen, omdat ik met mijn oversized achterband toch net niet meer lekker bij de grond kan. In sta te hupsen bij stoplichten enzo. M'n voorband is sowieso af, maar achter is nog vrij nieuw.
Iemand hier nog belang bij een Continental ContiGo! 140/80/17? Gemonteerd op 29/08/'15, ongeveer 7000km oud. Ik hoef er niet de hoofdprijs voor te hebben. Als iemand interesse heeft, meet ik het profiel nog even op, zoek ik de DOTcode op en maak ik nog wat foto's.
ik krijg straks kijkers voor mijn blauwe GS, die achterband is opperdepop, ik zal het doorgeven^
Haha scherp van je, maar nee..
Mijn motor na de onderhoudsbeurt van €400 in italie is door de anwb op transport gezet naar nederland. (Overigens nogsteeds op transport..)
Ik was met een maat van me op motorvakantie, 80km voor venlo (op de terugweg) klapte zijn blok kapot, midden op de A61, kut man.. hij reed op een 2005 GS500F, ik op een 1996 GS500 challenge
ik krijg straks kijkers voor mijn blauwe GS, die achterband is opperdepop, ik zal het doorgeven^