al dat geflitst... kassa denkt Donner !!

Francois01

Die hard MF'er
21 apr 2004
408
0
Terneuzen
ben een paar weken geleden 2 keer geflitst op dezelfde plek. :(
Ik vermoed door een vliegende flits brigade... maar ik ben dus heen en terug gepakt. 6 minuten verschil..
In de polder: mooi weg, lekkere bochten, overzichtelijk.. maar hier is in de polder de laatste rage van het moment aan het woede : de 60 km zone -O-
Doen ze hele gebieden, ongeacht de weg, weg kwaliteit gevaar etc verklaren tot 60 km gebied. En dus een keer 12 km te hard en andere keer 19 km te hard.. daar wordt je toch gek van. Ik ga niet de hele tijd mijn kilometer teller in de gaten houden of ik constant op snelheid rijd :N . Dit wordt echt niet leuk meer hoor. je kunt niet eens meer genieten van het rijden en de omgeving en van het rijden.. constant heen en weer kijken of geen blauwe lilliputer in de buurt is :X
Ik word daar ff niet goed meer van !!@@#$#@ |(

en natuurlijk in beroep:
kun je 2 keer voor dezelfde vergrijp veroordeeld worden ??
:? :?
 
en natuurlijk in beroep:
kun je 2 keer voor dezelfde vergrijp veroordeeld worden ??
:? :?

nee, dat kan niet. Maar aangezien jij het vast niet bewezen krijgt dat je met je veel te hoge snelheid hebt gekeerd op die weg is het niet hetzelfde vergrijp maar een nieuw vergrijp ;)
 
Hehehe. Jammer, maar dat is dus niet twee keer hetzelfde vegrijp. Als je een moord pleegt en 5 minuten later weer één... naja, maak zelf maar af.
Maar je frustratie is wel begrijpelijk natuurlijk '(
 
nee, dat kan niet. Maar aangezien jij het vast niet bewezen krijgt dat je met je veel te hoge snelheid hebt gekeerd op die weg is het niet hetzelfde vergrijp maar een nieuw vergrijp ;)

ik heb natuurlijk het bewijs: ik ben daar in tegenovergestelde rijrichting 2 maal geflitst :Y
En " veel te hoge snelheid" Soryr hoor maar het verschil tussen 60 en 75 km/h merk ik niet eens op mijn motor. :W laat me niet lachen.. hier is geen veiligheid mee gemoeid. in een stad OK, maar daar :Z . nee nee.. geld klopperij. k kan er niet meer van maken. :r
 
Hehehe. Jammer, maar dat is dus niet twee keer hetzelfde vegrijp. Als je een moord pleegt en 5 minuten later weer één... naja, maak zelf maar af.
Maar je frustratie is wel begrijpelijk natuurlijk '(

je kun niet 2 keer iemand vermoorden ! |( (althans niet dezelfde persoon..
 
Heb er ook 2 binnen,..
om 15:00 op de Purmerenderweg bij Purmerend,..81 waar ik 60 mocht.
En toen om 16:01, op de terugweg, nog een,...73,..waar ik 60 mocht,,..

Heel Frustrerend,..ze staan daar nooit, heb ook helemaal niets gezien,..misschien zaten ze te laseren vanuit een auto,...kutho#ren :( :(
 
Ik voel een "ikrijteharddusgaikoppliesieagentenscheldenalsikgepaktwordt" topic aankomen :z

Fout ! de kan er niets aan doen.. die voer maar uit ! net een automaat.. _O-
Nee, de speetjes en DOnnertje van onze wereld. Die ruiken geld, willen geld, dromen geld.. MONEY !! :r
 
je kun niet 2 keer iemand vermoorden ! |( (althans niet dezelfde persoon..
Je kan ook worden veroordeeld tot moord als het lichaam niet gevonden is (persoon vermist en alles wijst erop dat je hem van kant gemaakt hebt).

Als je na het uitzitten van die straf dezelfde persoon (die nog bleek te leven) echt vermoordt kan je volgens mij niet nogmaals veroordeeld worden.

Komt niet vaak voor geef ik toe ;)
 
1.maar hier is in de polder de laatste rage van het moment aan het woede : de 60 km zone -O-


2.natuurlijk in beroep:
kun je 2 keer voor dezelfde vergrijp veroordeeld worden ??
:? :?
1.Waarom denk je dat ze dat gedaan hebben?
2.In dit geval ben je helaas de pineut. (je hebt ook niet opgelet hè B| ) ;)
Verwacht in dit soort situaties controle,scheelt een hoop geld. :Y
 
Ergernis over 30 en 60 km zones

Tja, ik hoop de dag nog eens mee te maken dat flitsBOA's het vertikken om dit soort achterlijke controles uit te voeren en alleen bereid zijn om te controleren daar waar het werkelijk zin heeft en dus functioneel is.

[me]BeemerBeest is waarschijnlijk te optimistisch :Y O-) [/me]
 
1.Waarom denk je dat ze dat gedaan hebben?
2.In dit geval ben je helaas de pineut. (je hebt ook niet opgelet hè B| ) ;)
Verwacht in dit soort situaties controle,scheelt een hoop geld. :Y

1. uit verveling ?? :?
2. ik kan ook niet een hele regio opletten op BOA's: het is OVERAL 60 km zone !! |(

verwacht control: tja... mogen wij nog met enige plezier, lekker rijden in dit k*t land ??? :]
 
ik word sch**t ziek van al die mobiele flitsers.

Aan de vele flitspalen hier ben ik gewend, maar die andere duiken echt steeds meer en echt overal op B|
 
1. uit verveling ?? :?
2. ik kan ook niet een hele regio opletten op BOA's: het is OVERAL 60 km zone !! |(

verwacht control: tja... mogen wij nog met enige plezier, lekker rijden in dit k*t land ??? :]
1.Subsidigeld moest op denk ik.
2.Het is ook OVERAL hetzelfde :(
3.ik snap en deel net zo hard je frustratie.
:]
 
Hehehe... altijd leuk dat gejammer over flitsboetes... :)
Boehoe... ik reed zelf te hard en nu bekeuren ze me ervoor... '(

2x te hard... 2x kassa... :P














Weet ik uit ervaring, want mij snaaide ze ook... ;)
 
be a man & pay ;)


[soortvanOT]
Zo reed ik laatst op mijn brommer met 60 (en nog een stuk 70 :P ) langs de provenciale wegen richting utrecht (op weg naar roger remtrommel). Prachtig om te zien dat je steeds weer dezelfde auto's naast je ziet rijden :Y
Maargoed, brommers zullen er ook aan moeten geloven met die kentekenplaten..


 
mja. ik reed laatst zeven kilometer te hard op de wibautstraat (na correctie bleven er vier over) en dus kreeg ik fanmail. ook een mobiele flitsert, die blijkbaar nog nooit van zijn instructeur had gehoord dat je wel een beetje met het verkeer moet meerijden })
 
Het moet gewoon een verplicht onderdeel van het examen worden. ipv binnen.., buiten..., over de schouder.

Binnen..., buiten..., berm.
 
Verplicht onderdeel van examen :

Als je leuke bochtige weg ziet, slechts 1x rijden ivm flits gevaar of meerdere keren verkennen op flits apparaten en wegdek verkennen })
 
ik ben geflitst in de gemeente heemskerk,32 km te hard...er staat in "u heeft een strafbaar feit gepleegd"...205 euro...nou-ja shit happens,maar kom ik nu ook teboeken te staan??? of is het betalen,en gewoon weer knallen??
 
Terug
Bovenaan Onderaan