2-wiel rijder
MF veteraan
Modbreak:
Smakeloze opmerking en er is al eerder in dit topic gewaarschuwd. Daarom een ban voor een week.
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Modbreak:
Smakeloze opmerking en er is al eerder in dit topic gewaarschuwd. Daarom een ban voor een week.
Nog eem tip is dat je niet via Cottbus en de Poolse A18 moet gaan, das geen weg maar een karrespoor met kuilen en gaten... of was het de A4, vanaf Bautzen. Ik check het nog evenBedankt! Ik ga mij eens verdiepen in de tips.
Afgelopen hemelvaart-weekend ben ik alles binnendoor heel Duitsland 'doorgestoken'.Als ik motor rij moet het inderdaad leuk zijn en alleen maar snelweg is dat niet. De reguliere B-wegen mag je over het algemeen ook 100 in Duitsland en zal dus nog steeds geen hele leuke route zijn. Kortom, er moet gekozen worden voor een iets bochtigere route wat automatisch betekent dat de benodigde tijd om er te komen langer wordt.
Niet altijd meer. Nieuwe palen flitsen van beide kanten, helaas.De Kommisar blitzt sowieso van vorne.
We zijn net terug maar we hebben geen controle gezien. Flitsers alleen op de rechte wegen naar beneden en van voren. Maar die wegen gebruik je alleen in transit. Op de bochtige wegen ben je een held als je de maximumsnelheid overtreedt. Ik heb flink wat choppers gehoord met de bijbehorende pleurisherrie, maar daar doen ze kennelijk ook niet moeilijk over.Luxemburg is vrij streng mbt snelheid, geluid en verplichte pechspulletjes. Even goed uitzoeken voor je vertrekt.
Maar even zo vaak staan er ook zwarte palen langs de weg van ca 2.5m hoog. Die 'pakken' je van alle kanten.
Nee, in Luxemburg flitsen ze van achteren. Het zijn wel hele grote flitsinstallaties maar helaas heb ik het voor elkaar gekregen in twee opeenvolgende jaren geflitst te zijn op hetzelfde punt.We zijn net terug maar we hebben geen controle gezien. Flitsers alleen op de rechte wegen naar beneden en van voren.