Betrouwbare motorzaak in de buurt van Delft gezocht

Betrouwbare motorzaak in omgeving Delft voor grote beurt Yam

  • Groenewold in Delft (ondanks dat het een suzuki dealer is)

    Stemmen: 2 7,7%
  • H&N in Delft

    Stemmen: 2 7,7%
  • Safe, Zoetermeer

    Stemmen: 2 7,7%
  • Hans van Wijk Zoetermeer

    Stemmen: 3 11,5%
  • Motoport Wateringen

    Stemmen: 4 15,4%
  • Motoport Rotterdam

    Stemmen: 1 3,8%
  • Anders, namelijk .....

    Stemmen: 12 46,2%

  • Totaal aantal stemmers
    26

TBone

Die hard MF'er
21 jan 2004
599
0
Delft
Ik heb een Yamaha Dragstar 1100 Classic en die moet nodig een grote beurt hebben + kleppenstellen + er moet gekeken worden naar de accu want die is zo dood als een pier en het is mij niet duidelijk of dat aan de accu ligt of dat dat ding gewoon niet meer wordt bijgeladen.

Ik zoek dus een motorzaak waar ik mijn dragstar heen kan brengen voor een grote beurt. Nou ken ik in Delft eigenlijk alleen Groenewold maar dat is eigenlijk een Suzuki dealer. Verder zit in Delft H&N motoren maar die ken ik enkel van naam, ben er nog nooit binnen geweest. Andere opties zijn Safe of Hans van Wijk in Zoetermeer; of Motoport (Wateringen of Rotterdam). Maar misschien zijn er nog meer motor zaken hier in de buurt waarvan ik het bestaan niet ken ??
 
Ik kom meestal bij van Veen in wateringen, zit vlak bij motoport maar is een stuk kleinschaliger. Bevalt mij tot nu toe altijd erg goed.

Vind het ook wel prettig dat ik weet wie er aan mn motor zit.
 
Jack motoren in Schiedam schijnt heel erg goed en niet al te duur te zijn. Zeker voor onderhoud is het zeker een goeie. Ik ga ook binnenkort erheen.
 
www.overkampmotors.nl in Delft is echt een super zaak , ik kom er al jaren en heb er al 5 nieuwe bikes gekocht :)
 
Laatst bewerkt:
leen post in naaldwijk

Populier 4
2671 NH Naaldwijk
Tel. 0174 630901
info@leenpost.nl
 
Laatst bewerkt:
www.overkampmotors.nl in Delft is echt een super zaak , ik kom er al jaren en heb er al 5 nieuwe bikes gekocht :)

Stom van me ... helemaal vergeten. Ja die zitten natuurlijk ook in Delft.

Maar Overkamp is een Honda dealer en doet echt alelen maar Honda's of heb ik dat verkeerd ? Geen idee of het wel verstandig is om daar een Yamaha Dragstar heen te brengen.
 
Als je uit de garantie bent, kan je het zeker rustig doen, maar ja kan je net zo goed naar Groenewold motoren.

En als je wat beter van vertrouwen bent, kan je ook naar Sjaak Lam.
Die zit in de Ambachtsstraat 3 in Delft (achter de ALDI)
 
Stom van me ... helemaal vergeten. Ja die zitten natuurlijk ook in Delft.

Maar Overkamp is een Honda dealer en doet echt alelen maar Honda's of heb ik dat verkeerd ? Geen idee of het wel verstandig is om daar een Yamaha Dragstar heen te brengen.
Ze zijn idd een officiele Honda dealer , maar doen onderhoud aan alle Japanse merken :)
 
Ze zijn idd een officiele Honda dealer , maar doen onderhoud aan alle Japanse merken :)
Ik werd daar laatst ook goed geholpen: Ze verkochten me geen remblokken :N .....ze waren nog wel goed :Y . Maar meteen even meelopen uit werkplaats en kijken. Denk dat ik nu komende week heen ga om ze wel te vervangen. Ik weet ondertussen hoe ik het zelf kan zien, en tis al aardig op :P .
Persoonlijk hou ik van kleine zaken, waar je weet wie aan je motor zit, en je hem zelfs te spreken krijgt.
 
Ik zou em iedergeval NIET naar Suzuki Groenewold brengen, daar lopen echt de grootste prutsers rond. Je kan em eventueel naar het Klassieker Centrum op de Spoorsingel in Delft brengen, ze zijn wel duurder, maar ze doen het iedergeval stukken beter als menig ander dealer. Motoport R'dam is ook wel redelijk, alleen vaak een lange wachttijd voordat je er terecht kan. Hans van Wijk in Z'meer geen ervaring mee, schijnt wel duur te zijn, maar als het gewoon goed gebeurd hoor je mij ook niet klagen. Succes, ik ben alle garages in de buurt aan het aflopen, maar eentje waar ik zou willen blijven komen voor mn onderhoud ben ik nog niet tegengekomen... -O-
 
heb goede ervaringen met bolman motoren,heeft mij al meerdere keren goed geholpen,vaak hebben ze ivm met mijn oudere motoren ook gebruikte onderdelen,daar waar eigelijk niemand er zin in had deden zij niet moeilijk om een oudje te repareren.
 
Laatst bewerkt:
Kga vrijwel altijd naar MB motors, zit ook vlakbij de aldi.

Heeft veel oldtimer motoren staan, maar doet ook onderhoud aan nieuwe :)
 
Allereerst excuus voor het heropenen van zo'n oud topic, maar mijn vraag lijkt sterk op die van de TS. Ik woon ook in Delft ben op zoek naar een goede zaak voor het onderhoud van mijn Yamaha Fazer uit 2000.

Sinds de start van dit topic is er een "nieuwe" (2008) Yamaha Exclusief dealer geopend in Naaldwijk, namelijk Motor Centrum West (MCW). Een paar maanden geleden heb ik daar via deze Groupon actie een check-up laten doen en dat is goed bevallen.

Wat zijn jullie ervaringen met deze zaak? Heeft het voordelen om naar deze officiele Yamaha dealer te gaan? Groenewold en Overkamp zitten namelijk bij mij om de hoek en dat is wel zo makkelijk, maar als ik een stukje moet rijden voor meer kwaliteit dan doe ik dat graag. :]

Dus samenvattend: kan ik met mijn Fazer beter terecht bij een motorzaak in Delft of bij Motor Centrum West?
 
Allereerst excuus voor het heropenen van zo'n oud topic, maar mijn vraag lijkt sterk op die van de TS. Ik woon ook in Delft ben op zoek naar een goede zaak voor het onderhoud van mijn Yamaha Fazer uit 2000.

Sinds de start van dit topic is er een "nieuwe" (2008) Yamaha Exclusief dealer geopend in Naaldwijk, namelijk Motor Centrum West (MCW). Een paar maanden geleden heb ik daar via deze Groupon actie een check-up laten doen en dat is goed bevallen.

Wat zijn jullie ervaringen met deze zaak? Heeft het voordelen om naar deze officiele Yamaha dealer te gaan? Groenewold en Overkamp zitten namelijk bij mij om de hoek en dat is wel zo makkelijk, maar als ik een stukje moet rijden voor meer kwaliteit dan doe ik dat graag. :]

Dus samenvattend: kan ik met mijn Fazer beter terecht bij een motorzaak in Delft of bij Motor Centrum West?

Allebei prima zaken. Ik denk persoonlijk dat je bij MCW wel wat duurder uit bent voor het onderhoud.
 
Ik kom meestal bij van Veen in wateringen, zit vlak bij motoport maar is een stuk kleinschaliger. Bevalt mij tot nu toe altijd erg goed.

Vind het ook wel prettig dat ik weet wie er aan mn motor zit.


Yepp kom ik ook vaak kan ik je aanraden :))
 
Ik pruts zelf aan de motor maar voor goede raad en kleine dingetjes ga ik vaak effe naar Overkamp, zit letterlijk bij mij aan de overkant. Hele vriendelijke behulpzame mannen, schijnen ook vakwerk af te leveren.
 
HN motoren is na mij mening gwn een keurige dealer
Eerlijke prijzen en goeie service
ze doen gwn wat je vraagt, geen verassingen achteraf ofzo
 
Terug
Bovenaan Onderaan