BMW CE 04

Als hij makkelijk uit te wisselen is met de schroeven dan is dat wel handig. Ik heb een givi die zit met een grotere beugel vast. Wel ideaal voor alles. Alleen als het echt heel warm is wil het wel een beetje warm worden achter het scherm.
 
20240403_153314.jpeg
Bekijk bijlage 1991611
 
Mooi kleurtje dat blauw. Jammer dat het geen introductiekleur was. De motor rijdt weer top er komt langzaam weer wat range bij nu het weer warmer wordt. Alleen wat droger zou ook prettig zijn.
 
Heb wel eens nagedacht over de stickers omdat hij zonder zo saai is. Alleen denk dan elke keer als ik ze wil plakken dan moet ik alles eerst goed schoonmaken enzo.
 
Heb wel eens nagedacht over de stickers omdat hij zonder zo saai is. Alleen denk dan elke keer als ik ze wil plakken dan moet ik alles eerst goed schoonmaken enzo.
Mijn dealer heeft ze geplakt en dan moest het een nachtje drogen. Moet inderdaad ontvet worden en super proper zijn.
 
Valt kleiner uit en zal die vermoedelijk toch niet gebruiken.
Lijkt ook niet heel groot, lekker voor in de zomer misschien. Ik ben zelf erg tevreden met mijn givi touring ruit. Het is wellicht niet de mooiste ruit, maar wel. Super praktisch.

Inmiddels kan ik ook weer merken dat het warmer wordt buiten. Ik kan weer 110km halen met 100% batterij. Het blijft een top apparaat en ik ben ook zeer blij met mijn comfort zadel.
 
  • Leuk
Waarderingen: Yogi
Hebben jullie nog een motor naast de ce 04? Zo ja wat voor 1? Ik mis een beetje het toer element en zat bijvoorbeeld te denken aan een adventure of een royal Enfield shotgun oid.
 
Ik heb altijd twee motoren gehad.
Telkens een tourmotor en een motorscooter.
Ben nu onlangs met pensioen en heb dus enkel nog de ce04.
Voor kleine afstanden…….boodschap , familiebezoek enz….
 
Hebben jullie nog een motor naast de ce 04? Zo ja wat voor 1? Ik mis een beetje het toer element en zat bijvoorbeeld te denken aan een adventure of een royal Enfield shotgun oid.
Ik ben daar ook over aan het nadenken, hoewel ik gisteren ook weer de hele dag aan het touren ben geweest op de CE04, met veel plezier. Ook nu weer veel gesprekken met mensen die willen weten wat het nou precies is. Veel enthousiaste reacties.

Die nieuwe Shotgun 650 is trouwens echt een plaatje!!
 
Dat is niet slecht! En de bandjes? Ik heb die met 6k vervangen, maar had een schroef achter en de eerste banden waren niet al te besten.

Denk er aan dat je af en toe even goed remt met de handremmen! Bij mij piept het af en toe ook en dat verhelpt het. Verder gebruik ik ze nooit.
 
Zojuist de CE04 opgehaald van z'n 10.000 km beurt. Alleen de remolie is ververst en een poging gewaagd om iets aan de piepende remmen te doen. Totale kosten 153 euro. Valt niet tegen!
Die van mij over 2 weken voor 10k, bij aanschaf zat all inclusive voor 3 jaar erbij dus geen kosten.
Voorband bij 8k vervangen door Michelin, achter nog pirelli en gaat nog wel 2-3 mee.
Verder nog steeds zeer tevreden ermee, maar mij R1 en Ninja 650 gaan niet de deur uit want die kunnen weer dingen die een CE04 niet kunnen :}
 
Dat is niet slecht! En de bandjes? Ik heb die met 6k vervangen, maar had een schroef achter en de eerste banden waren niet al te besten.

Denk er aan dat je af en toe even goed remt met de handremmen! Bij mij piept het af en toe ook en dat verhelpt het. Verder gebruik ik ze nooit.
Banden had ik al iets eerder laten vervangen door Pirelli Rosso's. Helaas is het gepiep niet weg; heb net jouw tip gebruikt om te kijken of het harde remmen zou werken, maar helaas. Het zit bij mij in de voorrem.
Slecht een lichte tik op de rem doet het verdwijnen , maar na een keer stilstaan bij het stoplicht komt het weer terug.
 
Oei, dat is wel een veel besproken iets op de Facebook pagina, daar staan ook wel filmpjes. Kan wel even proberen wat te zoeken, dan kan je het vergelijken.
 
Zag net weer een CE04 rijden bij Sloterdijk in Amsterdam. Zo jammer dat ik net ff 40km snelweg te ver van werk woon;(
 
Oei, dat is wel een veel besproken iets op de Facebook pagina, daar staan ook wel filmpjes. Kan wel even proberen wat te zoeken, dan kan je het vergelijken.
Was al van plan te zoeken, maar als jij het heel snel gevonden hebt, dan helpt dat wel ja.
Ik meende ergens iets gelezen te hebben over vervanging onder garantie, maar was waarschijnlijk in het Frans of Duits. Tijd geleden alweer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan