Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
bijna 80.000, net ingelopen dusHoeveel kilometers heeft hij al gelopen?
@Knoetsoer,
Daar kun je trots op zijn! Veel veilige KM's toegewenst.
Roelof.
Weet niet of je dit probleem in het geheugen terug vind.... want het is niet echt een storing hè.@ Damted,
Vraagje: mijn handvatverwarming doet het regelmatig niet. Mijn analyse was dat dit komt door lage accuspanning waardoor de CAN bus niet noodzakelijke verbruikers uit zet en de remedie zou zijn een nieuwe accu te monteren.
Nu heb ik net een nieuwe en doorgeladen accu gemonteerd en had verwacht dat dit euvel voorbij zou zijn. Maar dit weekend zat ik mooi met "kouwe klauwen"
Konkrete vraag: vind je zo'n "storing" ook terug in het geheugen als je met de GS911 het storingsgeheugen afvraagt?
Of zijn hier in het forum meer mensen die dit probleem kennen/gehad hebben?
Roelof.
Weet niet of je dit probleem in het geheugen terug vind.... want het is niet echt een storing hè.
Ik gok dat het draad in het handvat zelf gebroken is. Heb dat bij die van meerdere keren gehad en rij nu al zeker 5 jaar zonder. Nieuwe handvatten vind ik te duur en ik gebruik ze nauwelijks (die handvatverwarming dus).
Terugkomend op jouw probleem...
Neem het stekkertje van het handvat los en meet deze door, je moet een weerstand meten. Zo niet, dan kan je proberen het handvat rubber op te rollen en mogelijk zie je de draadbreuk. Met een beetje geluk kan je het herstellen en anders zit er niets anders op dan een nieuwe bestellen..
Bedankt voor je reaktie en kan nog de navolgende informatie geven:
"normaal" kon ik de storing oplossen door de motor opnieuw te starten en dan deed de HVV het weer.
Weet niet of de HVV in serie staat geschakeld, maar beide handvatten werden niet warm
Nu ik een nieuwe accu erin heb, lijkt het opnieuw starten niet meer te werken (maar het is ook koud c.q. de motor staat koud)
Een draadbreuk lijkt mij dan minder logisch; alleen als ze in serie staan geschakeld.
De schakelaars op het stuur hebben ook een zekere "reputatie"; dat zou dan ook een bron van storing kunnen zijn.
Roelof
Klopt niet helemaal.... 1100's waren er eerder.Ik heb er van de week een 850r bij gekocht..
de 1100 was oorspronkelijk ontworpen als een 850 maar later voor de marketing opgeboord naar een reclametechnisch gunstiger 1000+