Boonstra Motoren in Ureterp

Ik heb geen ervaring met Boonsta mbt verkoop. Wel heb ik eens m'n motor (zonder schade!) aan hun verkocht (was tijdelijk gestopt met rijden). Overigens een zeer goede prijs gekregen...
 
Ik heb geen ervaring met Boonsta mbt verkoop. Wel heb ik eens m'n motor (zonder schade!) aan hun verkocht (was tijdelijk gestopt met rijden). Overigens een zeer goede prijs gekregen...
ook dat verschild per persoon een sv650 k3 levert daar 1500 euro minder op dan in leek {small}motoport[/size]en dit was 3maand geleden
 
Boonstra in Ureterp.
Ff denke.
Zit die niet in de buurt van het metrostation?

Ik heb mijn fiets in Ljouwert gekocht.
Niks mis mee met die Friezen.
 
Laatst bewerkt:
Das niet fries, dat zijn gewoon lompe lui.
Op sociale vaardigheden scoren die niet meer dan een 2 voor de moeite :(


hangt dr vanaf wie je voor je hebt. Er loopt een vrij brede kale vent rond, en die is wel ok. ook loopt dr nog een ouwe vent met een baard rond, en die is ook gewoon vriendelijk. ik ben dr laatst geweest om te kijken of ze een demper met Ekeur hadden. dr was niks dat standaard op mijn GS paste, maar als ik ff terug kwam met mn motor dan kon ik in hun werkplaats en met hun gereedschap wel iets passend maken.

hangt dr dus maar net vanaf met wie je praat....
 
hangt dr vanaf wie je voor je hebt. Er loopt een vrij brede kale vent rond, en die is wel ok. ook loopt dr nog een ouwe vent met een baard rond, en die is ook gewoon vriendelijk. ik ben dr laatst geweest om te kijken of ze een demper met Ekeur hadden. dr was niks dat standaard op mijn GS paste, maar als ik ff terug kwam met mn motor dan kon ik in hun werkplaats en met hun gereedschap wel iets passend maken.

hangt dr dus maar net vanaf met wie je praat....

Precies,

Mijn ervaring is dat de gast die altijd in de winkel staat wel sociaal is, degene die in het deel voor motorsloopspullen staan zijn wat minder sociaal begaafd. Maar goed, als zij je een sloop onderdeel kunnen leveren voor de fractie van de prijs van een nieuw onderdeel dan heb ik er niet zoveel moeite mee. Die slopers zijn volgens mij altijd aparte lui.

De Stoomfiets in Drachtstercompagnie, 5 km verderop, is ook een motorsloop en daar zijn ze net zo. Ik heb daar altijd het idee dat als je geen fries praat dat je dan een toeristenbelasting betaald. Daarom ga ik voor slooponderdelen liever naar Boonstra, daar betaal je het misschien ook wel maar die laten het in ieder geval niet merken.
 
hangt dr vanaf wie je voor je hebt. Er loopt een vrij brede kale vent rond, en die is wel ok. ook loopt dr nog een ouwe vent met een baard rond, en die is ook gewoon vriendelijk. ik ben dr laatst geweest om te kijken of ze een demper met Ekeur hadden. dr was niks dat standaard op mijn GS paste, maar als ik ff terug kwam met mn motor dan kon ik in hun werkplaats en met hun gereedschap wel iets passend maken.

hangt dr dus maar net vanaf met wie je praat....

Ik ben er erg vaak geweest maar er zijn 2 in de sloop aanwezig, ouwe kerel en die jonge kerel die er altijd staan. Die zijn meestal zo kortaf dat ik me soms afvraag of ze me wel hebben verstaan
:X

Ik heb het hier dus over de 2hands onderdelen shop O-)
 
Ik ben er erg vaak geweest maar er zijn 2 in de sloop aanwezig, ouwe kerel en die jonge kerel die er altijd staan. Die zijn meestal zo kortaf dat ik me soms afvraag of ze me wel hebben verstaan
:X

Ik heb het hier dus over de 2hands onderdelen shop O-)


ik had het ook over de sloop :P die jonge kerel is idd nogal kortaf ja.

maja zoals hierboven ook al staat, die spullen zijn altijd goedkoper dan nieuw en ik kom dr niet voor de gezelligheid :P ik kom dr alleen omdat het goedkoper is dan nieuwe onderdelen :P
 
Ik heb hier ook mijn twijfels bij als ik zo kijk...
full
 
ik had het ook over de sloop :P die jonge kerel is idd nogal kortaf ja.

maja zoals hierboven ook al staat, die spullen zijn altijd goedkoper dan nieuw en ik kom dr niet voor de gezelligheid :P ik kom dr alleen omdat het goedkoper is dan nieuwe onderdelen :P
Die jonge vent is Willem ;) die is wel oke en hij is wel heel spraakzaam als je hem wat beter kent ;)
De motoren verkoop vindt ik minder, ik wou vorig jaar een v-max van hun kopen van bj 2000 en met ik meende 1500 km op de klok :9
De max had voor die km's wel veel beschadeging op de voorpoten en er zaten krasjes op dus daar zei ik wat van.
Het was een bike van 12000 euro en ik had een inruiler van een 3000 euro dus er moest een mooi bedrag bij.
Maar ik wou wel een 100% motor hebben voor zo veel geld maar ze gaven voor mijn motor maar 1500 euro inruil :( :( :(
Dus dat was 10 keer niks, onderhandelen liep ook op niets uit, de verkoper moest alles aan zijn chef (baas) vragen dus ik zei haal die kerel er zelf maar bij.
Ja dat kon niet want die had het te druk, nou prima dan koop ik hem niet toch.
Dus ik heb mijn V-MAX bij olijve gekocht in Assen inruil was goed prijs was ook goed deze was van 98 en had 13000 gelopen en de vorige eigenaar had hem door olijve laten importeren, dus ik ben de tweede eigenaar.
Wel heb ik de uitlaten weer bij boonstera gekocht, want zij kopen containers op met beschadigde uitlaten, van bv lazer, et ,et.
Daar zoeken ze de mooiste zelf van uit en verkopen die in de sloperij bij Willem dus, de rest gaat weg voor oud ijzer.
Vaak heb je dan een demper met een kleine beschadeging aan bv de binnenkant nou daar lig ik niet wakker van, ik had een set van lazer voor 150 euro :9
Ik heb nog wel tegen Willem gezegt dat ik toen de max van hun had willen kopen, maar ook heb ik gezegt dat ik hem te duur vondt vanwege de beschadegingen.
Maakt niet uit zei hij, je hebt nu ook een mooie motor en beslist niet te duur dus daar was hij heel eerlijk in.
Maar toch zou ik er niet zo snel een bike gaan kopen kijk die max was wat anders omdat die gewoon heel weinig had gelopen.
Maar voor die 1500 km's vond ik er veel beschadegingen op zitten, dus prijs en uiterlijk ging niet samen, een bike met die km's mag niet beschadigt zijn.
 
Ik heb hier ook mijn twijfels bij als ik zo kijk...
(Afbeelding)


je moet ook wel een heel erg achterlijk varken zijn als je die motor koopt als zijnde een motor met een beetje rijdbare koopschade ;)

oftewel, mensen die zo'n motor kopen en dan gaan zeuren dat dr wat krom is hadden zelf beter moeten kijken ;)
 
Voor onderdelen zijn ze absoluut oke. Veel voor grijze motoren. Ze zijn niet onaardig alleen wat stug! Heb er al van alles gehaald uitlaat van CB 1(als nieuw)
zijkapjes, uitlaatdemper, radiateur,..alles schappelijk.
 
je moet ook wel een heel erg achterlijk varken zijn als je die motor koopt als zijnde een motor met een beetje rijdbare koopschade ;)

oftewel, mensen die zo'n motor kopen en dan gaan zeuren dat dr wat krom is hadden zelf beter moeten kijken ;)
Wat was nou de oorzaak eigelijk van je rem probleem :? ik ben wel nieuwschierig
;)
 
Leuke foto , die van die GSX-R 750.
Ook al een kromme achterbrug/achterwiel
Blij da'k daar niet meer naar toe ben gegaan.
Heb nou een GSX-R 750 K4 bij mij in de buurt gevonden
En een GSX-R 600 K4 & 1000 K4 in de buurt waar ik werk
dus ik heb nu vol op opties.
 
Boonstra is niet anders dan anderen.
Wel eerlijk je koopt wat je ziet,en ja schade is een risico koop zo simpel als wat.

2é hands kan ik prima met deze mensen.De heren achterin op de sloop afdeling ken ik al jaren en zijn doorgewinterde lui.
Ook Boonstra wordt op zijn tijd verneukt door klanten.....

Qua handelen is ook wel ruimte,maar net hoe je ermee aankomt.
Maar ja het blijven Friezen he.......kort van stuk.

Indien je echt deze fiets wilt zou ik de moeite wel willen nemen om wat betere foto's voor je te maken....hoef maar 5 kilometer te rijden.deze fries is niet echt moeilijk
 
Met de motorsloop heb ik niet zulke goede ervaringen, botte lui daar.

Met de winkel zelf heb ik goede ervaringen. Werd goed geholpen door verkoper, goede inruil op oude motor. Later met garantiegevalletje ook netjes en snel opgelost!
 
Erg stugge bokkelul daar! Enkele keren aan de telefoon gehad maar als je wat wil weten moet je het eruit trekken.... niet echt klantvriendelijk aan de telefoon.
 
Boonstra is niet anders dan anderen.
Wel eerlijk je koopt wat je ziet,en ja schade is een risico koop zo simpel als wat.

2é hands kan ik prima met deze mensen.De heren achterin op de sloop afdeling ken ik al jaren en zijn doorgewinterde lui.
Ook Boonstra wordt op zijn tijd verneukt door klanten.....

Qua handelen is ook wel ruimte,maar net hoe je ermee aankomt.
Maar ja het blijven Friezen he.......kort van stuk.

Indien je echt deze fiets wilt zou ik de moeite wel willen nemen om wat betere foto's voor je te maken....hoef maar 5 kilometer te rijden.deze fries is niet echt moeilijk
5 km :o das vlak bij mij in de buurt en ik heb je nog nooit gespot :P
 
Zeer botte mensen daar in Ureterp moet ik zeggen, maar bij de vestiging in Groningen is het wat prettiger rondkijken.

In Ureterp heb ik vaak sportmotoren zien staan met gepolijste velgen.
Meestal komen die motoren uit Duitsland, daar is het een beetje een trend namelijk, maar de verkoper zei dat ie geen idee had waar de motoren vandaan komen...yeah right... :+

Ik had namelijk wel interesse in een Suz 600 Gixxer K4, maar na mijn vraag of de motor geïmporteerd was besloot die knakker maar om mij niet meer te woord te staan...ging hij snel naar andere klanten. :r :r :r :r :r :r
 
Wat was nou de oorzaak eigelijk van je rem probleem :? ik ben wel nieuwschierig
;)


geen idee, er is wss iets afgebroken bij het remblokje en die is dr toen uitgeknald.
de prijzen bij Boonstra zijn ook niet verkeerd, ik heb een "nieuwe" remklauw met redelijke blokjes gekocht voor €35,- :} daar heb je anders net een setje remblokken voor :X


ik heb mijn laser uitlaat systeem er ook gekocht, €225,- voor een compleet deeptone systeem *D er zit alleen een beschadiging van 2vierkante cm op de demper, maar daar zit ik echt niet mee :P
 
In Ureterp heb ik vaak sportmotoren zien staan met gepolijste velgen.
Meestal komen die motoren uit Duitsland, daar is het een beetje een trend namelijk, maar de verkoper zei dat ie geen idee had waar de motoren vandaan komen...yeah right... :+

Ik had namelijk wel interesse in een Suz 600 Gixxer K4, maar na mijn vraag of de motor geïmporteerd was besloot die knakker maar om mij niet meer te woord te staan...ging hij snel naar andere klanten. :r :r :r :r :r :r
Als je als verkoper zegt niet te weten waar je waar vandaan komt kom je idd lekker betrouwbaar over... :N
En doorvragen naar wat ze niet willen vertellen wordt ook niet op prijs gesteld nee, klinkt bekend ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan