Boonstra Motoren in Ureterp

geen idee, er is wss iets afgebroken bij het remblokje en die is dr toen uitgeknald.
de prijzen bij Boonstra zijn ook niet verkeerd, ik heb een "nieuwe" remklauw met redelijke blokjes gekocht voor €35,- :} daar heb je anders net een setje remblokken voor :Xik heb mijn laser uitlaat systeem er ook gekocht, €225,- voor een compleet deeptone systeem *D er zit alleen een beschadiging van 2vierkante cm op de demper, maar daar zit ik echt niet mee :P
225 euro was idd ook niet duur ;) en die remklauw inc blokjes voor 35 is ook niet duur.
Ik heb er vorig jaar klauwen gekocht van een R1 voor op de V-max en ik was er dacht ik 150 euro voor kwijt inc blokken :}
 
THX Techno als ik nu richting Drachten ga kom ik wel ff een bakkie doen, trouwens interesant die boor/frees machine :} :} dat wil wel
adres staat genoteerd ;)
Mwah zeker maar zijn ook met een laser project bezig da's echt gaaf.
En vorige week een draaibank opgehaald(nou ja draaibankjeuueeee)
 
Bedankt voor het aanbieden om foto's te maken van die motor voor me Technolab ,
maar gezien de reacties op deze dealer/verkoper/garage ga ik toch ergens anders voor een motor kijken.
Heb bij mij in de buurt nu ook een GSX-R 750 K4 gevonden en waar ik werk staan een paar GSX-R 600 K4´s en een GSX-R 1000 K4 :9~ en het is voor mij ook makkelijker om daar te komen als er iets fout is dan naar Friesland rijden.
Toch hartelijk bedankt voor het aanbieden.

PS
die site van motor-dealers mag ook wel eens bijgewerkt worden , de laatste post was geloof ik van eind vorig jaar.

Effe nog een paar foto´s van de motoren die ik gezien heb
De eerste is de 750 en de tweede is de 1000
 
Laatst bewerkt:
dit is dus de 750
full
 
Bedankt voor het aanbieden om foto's te maken van die motor voor me Technolab ,
maar gezien de reacties op deze dealer/verkoper/garage ga ik toch ergens anders voor een motor kijken.
Heb bij mij in de buurt nu ook een GSX-R 750 K4 gevonden en waar ik werk staan een paar GSX-R 600 K4´s en een GSX-R 1000 K4 :9~ en het is voor mij ook makkelijker om daar te komen als er iets fout is dan naar Friesland rijden.
Toch hartelijk bedankt voor het aanbieden.

PS
die site van motor-dealers mag ook wel eens bijgewerkt worden , de laatste post was geloof ik van eind vorig jaar.

Effe nog een paar foto´s van de motoren die ik gezien heb
De eerste is de 750 en de tweede is de 1000
Geen dank hoor met elkaar kunnen we het leuk houden...ik doe graag een duit in het zakje. :)
 
full

maar thuis in natuurlijk nog mooier :} :}
als ik langs kom voor een bakkie wil ik jou vindingen ook wel ff zien als het mag natuurlijk ;)
 
ik heb eigenlijk nooit problemen met willem, ik heb er o.a. een blok gekocht, ik vind ze niet zo stug of boers. De laatste keer dat ik er was had ik een achterschokdemper nodig voor mijn soes, moest ik ff zoeken in het soes bakje, maar daar lag niets, er stond nog el een gsxr mest schade achter in de zaak, toen zijn die alvast maar gaan demonteren voor me. Tja, en voor de rest hebben ze vaak wel onderdelen die je ergens anders niet vind.
 
Ik kom er niet meer.

Valt niet mee te praten en te handelen.

En de verkoper in Ureterp komt altijd chagrijnig over. -O-
 
Je moet bij Boonstra nooit geen motor kopen. Ik kom uit Ureterp, dus ik ken die lui; het zijn een stel onbeschofte boeren, en niet populair in het dorp. Ze kunnen ook niet met personeel omgaan, want ze hebben om de haverklap nieuw personeel. Ze hebben in de werkplaats niet een goedgeschoolde monteur; het zijn allemaal van die snotapen, en die moeten dan aan jouw dure motorfiets sleutelen, en ze kunnen nog geen fiets repareren. Dus jullie zijn allemaal gewaarschuwd: het zijn een stel smeerlappen.

Met vriendelijke groeten,
Mister Mister.
 
Je moet bij Boonstra nooit geen motor kopen. Ik kom uit Ureterp, dus ik ken die lui; het zijn een stel onbeschofte boeren, en niet populair in het dorp. Ze kunnen ook niet met personeel omgaan, want ze hebben om de haverklap nieuw personeel. Ze hebben in de werkplaats niet een goedgeschoolde monteur; het zijn allemaal van die snotapen, en die moeten dan aan jouw dure motorfiets sleutelen, en ze kunnen nog geen fiets repareren. Dus jullie zijn allemaal gewaarschuwd: het zijn een stel smeerlappen.

Met vriendelijke groeten,
Mister Mister.
Welkom op MF. Heb je je alleen hiervoor geregistreerd?
 
Heuy...een bekende! :+
595983-4-2-2.jpg


Ow...en ook ik heb slechte ervaringen met Boonstra. Zowel Ureterp en nog meer met de vestiging in Groningen! :r :r
Oplichters zijn het! Ik kom er alleen om motoren te kijken en ze te misbruiken voor proefritjes. :+
Maar een motor kopen zal ik er NOOIT doen!!! :N
 
Het volgende is het geval:

Een tijdje terug een schademotor aangeschaft bij Boonstra Motoren :r .

Nou liep de motor goed alleen was er een zeer beroerde vermogensafgifte.
Dit had ik niet kunnen checken toen ik hem kocht, omdat er toen niet op viel te rijden.

Na lang zelf zoeken uiteindelijk de motor weggebracht naar v.d. Heyden tuning die mij overigens super geholpen heeft! Kwam uit de testbank dat de fiets een 25KW was. Uiteindelijke kosten voor afstellen en herstel van 25 kw prutswerk €295,-

Let wel deze motor heb ik gekocht op kenteken! als zijnde een volvermogen motor.

Dus ik Boonstra Motoren opgebeld met het verhaal.
En aangeboden de kosten te delen.

Naar mijn idee zeker geen onredelijk voorstel..

Echter volgens reactie Boonstra:

Als je een schademotor koopt kan je gebreke verwachten en wij wisten ook niet dat het 25 kw was.
Volgens de heren is het daarmee afgedaan... |( |(

Volgens mij heeft schade niks te maken met het feit dat het een 25 kw was.

En omdat de heren niet wisten dat het een 25 kw was (ik ook niet :X ) moet ik maar voor alle kosten opdraaien..

!!!!Echt voor mij nooit meer Boonstra Motoren!!!!


Ook tijdens de koop van de motor ben ik al op zeer rare wijze geholpen:
Ik kwam kijken voor de motor, heren helemaal verbaast dat ik de motor nog goed wilde bekijken. (dachten dat ik hem zo mee zou nemen).

Toen ik zei dat ik graag de kappen er even af wilde halen om zo goed de schade in te kunnen schatten ging het humeur al helemaal naar omweer en was het gelijk: "Als je wat sloopt dan moet je hem kopen!!"

Daarna vroeg ik of ze hem even wilde laten lopen..
Helemaal geen rare vraag maar meneer de verkoper werd nog een standje chaggie-er en met veel mompelen en moeite de motor in de werkplaats laten lopen (alarm had kuren).

Vervolgens de koop zeer zakelijk afgehandeld (niks geen gefeliciteerd of ook maar een greintje vriendelijkheid te bekennen).


Dus voor iedereen die dit leest:

Boonstra motoren is in mijn ogen een zeer onvriendelijke en ook zeker een zeer slechte motorzaak, die ik iedereen kan afraden..

Dit verhaal moest ik even kwijt voor mezelf en ook als waarschuwing voor toekomstige klanten.. :Y

Dit verhaal heb ik ook gestuurd naar: http://www.motordealer.info/
 
Laatst bewerkt:
waarom heb je er dan zaken gedaan als mensen zo tegen je doen? ik zou meteen weg zijn, en natuurlijk word je bij die grote zaken genaaid, dat weet je van te voren. internet barst van leuke motoren te koop voor vast veel minder!
 
Hehe, klinkt als een flink zuigend verhaal idd...
Maar goed, er komt vanzelf een medewerker van Boonstra hier - incognito - vertellen hoe geweldig die zaak wel niet is. Dus dit soort topics heeft weinig zin 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan