Breda / Oosterhout en omstreken deel 14

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen!

Jeetje, deel 14 alweer.. Ik kan me nog als de dag van een dik jaar of wat geleden dat we nog in deeltje 12 zaten.. *snif* Dat waren nog eens tijden..

Naja, KOFFIIIEEE!!!
 
Vooral aangezien Tazz dit niet in 1, maar in 3 (!) topics doet..

De sloerie.. Ik houd daar niet van.. :X
 
Hey daar is het nieuwe topic....
Dat word posten en mijn favorieten aanpassen.
Vanmorgen was het koud op de motor maar toen de zon ter wereld was geweest werd het weer lekker en was ik weer blij dat ik op de motor naar het werk was gereden.

Vanaaf nacht dienst dus dat word internetten dvd's kijken en O'ja ook nog de boel in de gaten houden. :W
 
Hey daar is het nieuwe topic....
Dat word posten en mijn favorieten aanpassen.
Vanmorgen was het koud op de motor maar toen de zon ter wereld was geweest werd het weer lekker en was ik weer blij dat ik op de motor naar het werk was gereden.
Ondanks het weer zou ik willen dat ik op de motor was...
Vanmorgen 1,5 uur gedaan over de 45 km naar Rotterdam B| :r
 
Politie waarschuwt voor gladheid
Uitgegeven: 28 oktober 2008 15:13
Laatst gewijzigd: 28 oktober 2008 15:13

UTRECHT - Automobilisten moeten de komende nachten uitkijken voor gladheid. Rijkswaterstaat en het Korps landelijke politiediensten (KLPD) waarschuwden dinsdag voor de eerste gladheid van dit winterseizoen.

De komende nachten is er sprake van minima rond het vriespunt. Het is volgens een woordvoerder van Rijkswaterstaat overigens niet extreem vroeg voor de tijd van het jaar, maar "aan de eerste gladheid moeten mensen altijd even wennen."

"De ervaring leert dat het elk jaar tot problemen leidt", aldus een woordvoerder van Rijkswaterstaat. Weggebruikers moeten rekening houden met een langere reistijd, vooral tijdens ochtendspits.

Rijkswaterstaat gaat de komende nachten op diverse plaatsen zout strooien. "Desondanks kan het toch plaatselijk glad worden", aldus de organisaties. Zij adviseren de weersvoorspelling en verkeersinformatie extra goed in de gaten te houden.

:r B|
 
Politie waarschuwt voor gladheid
Uitgegeven: 28 oktober 2008 15:13
Laatst gewijzigd: 28 oktober 2008 15:13

UTRECHT - Automobilisten moeten de komende nachten uitkijken voor gladheid. Rijkswaterstaat en het Korps landelijke politiediensten (KLPD) waarschuwden dinsdag voor de eerste gladheid van dit winterseizoen.

De komende nachten is er sprake van minima rond het vriespunt. Het is volgens een woordvoerder van Rijkswaterstaat overigens niet extreem vroeg voor de tijd van het jaar, maar "aan de eerste gladheid moeten mensen altijd even wennen."

"De ervaring leert dat het elk jaar tot problemen leidt", aldus een woordvoerder van Rijkswaterstaat. Weggebruikers moeten rekening houden met een langere reistijd, vooral tijdens ochtendspits.

Rijkswaterstaat gaat de komende nachten op diverse plaatsen zout strooien. "Desondanks kan het toch plaatselijk glad worden", aldus de organisaties. Zij adviseren de weersvoorspelling en verkeersinformatie extra goed in de gaten te houden.

:r B|

Zout is lekker voor op je eitje, maar ze motte het nie op straat pleure :N
 
aaarrrgggghhhhhh Vanmorgen er al fucking langs over gedaan, is dr nu weer een ongeluk gebeurd op de Brienenoord en staat de hele fucking ring rotterdam stil :( :( :(
staat verdomme al een file omn het bedrijventerrein af te komen :r :r :r
 
@ Tazzzzz

Kun je terug op de OP zetten, want ik sta er niet meer tussen....waarom is ie er tussenuit, deed de foto het niet meer??!!

thnx

@ de rest :W
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan