Breda / Oosterhout en omstreken deel 14

Status
Niet open voor verdere reacties.
:^

Ik heb de OP weer eens een beetje opgeschoond en iedereen die niet actief is eraf gegooid :X
Onder het motto als iemand zichzelf mist meldt ie zich wel :+
Misschien het aantal poserfoto's in de OP ook eens opschonen (al zal dat voor sommige posers moeilijk te verkroppen zijn :X ) Het duurt nogal lang voordat de OP geladen is.
 
:^

Ik heb de OP weer eens een beetje opgeschoond en iedereen die niet actief is eraf gegooid :X
Onder het motto als iemand zichzelf mist meldt ie zich wel :+

ik lees wel altijd mee, maar heb het nou druk met het regelen van het huisje dus heb niet altijd tijd om te reageren

maarre wil je me weer terug in de OP zetten!! :}
 
@ Mede Aprilia rijders: hou de glimmende kant boven!! het duurt zo lang :P
I know :X

Fijn dat je 'm weer terug hebt in ieder geval. Ben vanochtend ook op m'n plaat gegaan trouwens |( Wil de hoek van het kantoor bij ons op het erf/terrein omrijden en pats, weg voorwiel. Ik beland in de tuin en m'n fiets flikkert op de grond. Heb 'm maar opgepakt, modder er af gehaald en ben maar naar m'n werk gefietst :+
 
I know :X

Fijn dat je 'm weer terug hebt in ieder geval. Ben vanochtend ook op m'n plaat gegaan trouwens |( Wil de hoek van het kantoor bij ons op het erf/terrein omrijden en pats, weg voorwiel. Ik beland in de tuin en m'n fiets flikkert op de grond. Heb 'm maar opgepakt, modder er af gehaald en ben maar naar m'n werk gefietst :+

tering man ging je hard of nie?

en veel schade aan je fiets???

zonde man zo'n gazele is geld waard tegen woordig :(
 
tering man ging je hard of nie?

en veel schade aan je fiets???

zonde man zo'n gazele is geld waard tegen woordig :(
Minstens 5 km/h :Y

Geen schade, alleen beetje modder op het handvat :+

Sommige fietsen zijn duur tegenwoordig ja :X maar deze gebruik ik toch alleen maar om naar m'n werk te fietsen en af en toe eens een wheelie te maken O-)
 
@ tazzemans. Waarom staan er allemaal oude motors in het OP?
Nieuwe moto van fast lady?
oude motor van sinned?(thug)
oude motor van Gambit?
 
Als we dan toch de OP aant aanpassen zijn. Mag ik erbij?

*Willem*:
- Honda CBR 600 F '99
- Prinsenbeek
- jarig: 5 mei

Foto199.jpg
 
@ tazzemans. Waarom staan er allemaal oude motors in het OP?
Nieuwe moto van fast lady?
oude motor van sinned?(thug)
oude motor van Gambit?
omdat die mensen nog geen nieuwe foto voor in de OP hebben aangeleverd :+

Ik ben dan wel TS, maar wel passief he :P

(edit: de motor van FL is nog steeds juist want ze heeft de ZX nog en sinned heeft toch nog steeds dat ouwe hok :P )
 
Laatst bewerkt:
done, maar wel blijven posten, ik ga wat vaker opruimen :P
zei hij streng :+
Dan zal ook maar is snel meer gaan posten dan. :X

@ Willem: Welkom! :W Leuk een cbr erbij in de buurt. :Y Mooie kleurstelling. Ook al gekeken in het Honda cbr topic?

@ Marty: Poor you. :j

:W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan