Breda/Oosterhout en Omstreken - deel 36

Status
Niet open voor verdere reacties.
Morgen de woonwerkroute maar weer op 2 wielen doen....nog meer mensen vanaf Zevenbergen richting Rotterdam op de brommert rond 6.00?
 
ik rij tegenwoordig elke ochtend van breda naar rotterdam, maar ga wel iets later weg (0645 uur)..

en morgen sla ik hem over, gezien ik nu nachtdienst heb..
 
Hoezo. Ik bedoel iedereen die een ktm rijd, heeft een 'vlotte' rijstijl. Anders koop je geen ktm. En laat toevallig dat rijstijl niet passen met de regeltjes die we hebbe in NL. Gewoon jammer. We kunnen niet eens even losgaan ergens. Geen boscrossen meer, steeds minder cirquits, emg cursus word ontworpen. Its kinda fucked up my friends

Ik pak sporadisch nog mijn 250RM om door het bos te crossen hoor. Voornamelijk over openbare zandpaden, maar soms ook mountainbikepade of ruiterpaden. Mocht ik een ruiter tegen komen waarvan ik zie dat dat paard mijn herrie niet zo tof vindt, zet ik 'm even uit :) Leef en laten leven.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag ook een rondje gedaan. Gewoon voor de fun ff een bakkie doen in Tilburg en binnendoor terug.
Pak aan en gaan. Heerlijk genoten.
 
Gisteren was genieten idd, zeker voor de tijd van het jaar....vandaag stond er op de moerdijk toch een beste woei...zelfs met bijna 400 kilo goldwing voelde dat niet echt geweldig :N
 
De Moerdijk kan aardig gevaarlijk zijn.
Ik ben een keer een complete rijbaan opzij geblazen met zowel de auto als de motor bij extreem harde wind!
 

nette fiets inderdaad, heb dat model en het opvolgende model ook gehad.
degelijke dingen :)

die blauwe was een limited edition. Waren er maar 150 van gemaakt })

ohja die zwart oranje was binnen een half jaar totalloss _O-
ik stond er bij en keek er naar.. :/

24cz5t0.jpg


2myqkhx.jpg
 
Laatst bewerkt:
nette fiets inderdaad, heb dat model en het opvolgende model ook gehad.
degelijke dingen :)

die blauwe was een limited edition. Waren er maar 150 van gemaakt })

ohja die zwart oranje was binnen een half jaar totalloss _O-
ik stond er bij en keek er naar.. :/

[afbeelding]

[afbeelding]
Ja GSXR 2006> altijd bruut gevonden. Mijn eerste racer die ik reed was een GSXR1000 K9. Nog nooit zoiets gereden met zoveel kracht, niet normaal. Jammergenoeg niet het geld voor 2 fietsen anders had ik naast mijn KTM nog een racertje gehaald.

Go Husq or Go home?
2cft6xh.jpg

BRAAAPP :]
 
Ja GSXR 2006> altijd bruut gevonden. Mijn eerste racer die ik reed was een GSXR1000 K9. Nog nooit zoiets gereden met zoveel kracht, niet normaal. Jammergenoeg niet het geld voor 2 fietsen anders had ik naast mijn KTM nog een racertje gehaald.

Go Husq or Go home?
[afbeelding]
BRAAAPP :]


husq gaat hard.. wat denk je zelf dan! :9
het laatste onderdeel voor de dubbele uitlaat komt hopelijk morgen binnen.
dan kan de motor rond de 16e naar superpole exhausts om een linkpijp te maken.
wanneer dit gedaan is ben ik wel even klaar met uitgeven.

even flink doorsparen en dan een mooi velgen setje aanschaffen zodat ik ook 165mm achterbanden kan gebruiken, door de smalle achtervelg (4.25") passen deze niet op de velg.

volgende winter is het de bedoeling om de husq ongeveer zoals op onderstaande foto te maken.
frame is nu wit, achterbrug grijs/zilver en de kappen vooral rood wit.


qqe69d.jpg
 
Laatst bewerkt:
husq gaat hard.. wat denk je zelf dan! :9
het laatste onderdeel voor de dubbele uitlaat komt hopelijk morgen binnen.
dan kan de motor rond de 16e naar superpole exhausts om een linkpijp te maken.
wanneer dit gedaan is ben ik wel even klaar met uitgeven.

even flink doorsparen en dan een mooi velgen setje aanschaffen zodat ik ook 165mm achterbanden kan gebruiken, door de smalle achtervelg (4.25") passen deze niet op de velg.

volgende winter is het de bedoeling om de husq ongeveer zoals op onderstaande foto te maken.
frame is nu wit, achterbrug grijs/zilver en de kappen vooral rood wit.


[afbeelding]
Ja dubbel uitlaat is altijd bruut. Dat is ook één van de redenen dat ik deze ktm heb. Alleen wel kut als je valt, dubbel risico :+

Hoeveel weegt jou 510 droog? en hoeveel pk op dyno?

Ohja en als je naar een motorzaak gaat voor je husqy raad ik Grizzly Racing in Made aan! Goeie service en echt eerlijke prijzen. Die doen bijna alleen crossers en supermotos.
 
Ja dubbel uitlaat is altijd bruut. Dat is ook één van de redenen dat ik deze ktm heb. Alleen wel kut als je valt, dubbel risico :+

Hoeveel weegt jou 510 droog? en hoeveel pk op dyno?

Ohja en als je naar een motorzaak gaat voor je husqy raad ik Grizzly Racing in Made aan! Goeie service en echt eerlijke prijzen. Die doen bijna alleen crossers en supermotos.

Dubbele uitlaat is zeker bruut! Daarom heb ik mede de GSXR600 ingeruild voor een R1 met dubbele uitlaat. Afgelopen week een dubbele Akrapovic op de kop getikt, en ja, dubbele uitlaat is dubbel zo duur en dus dubbel zoveel euro's kwijt :+

Het is een beetje dubbel die dubbele uitlaten _O- _O- _O-
 
Laatst bewerkt:
Ja dubbel uitlaat is altijd bruut. Dat is ook één van de redenen dat ik deze ktm heb. Alleen wel kut als je valt, dubbel risico :+

Hoeveel weegt jou 510 droog? en hoeveel pk op dyno?

Ohja en als je naar een motorzaak gaat voor je husqy raad ik Grizzly Racing in Made aan! Goeie service en echt eerlijke prijzen. Die doen bijna alleen crossers en supermotos.

123kg vol en nu eerst +-60pk

Wanneer de motor klaar is ga ik hem in Tilburg weer op de dynojet zetten om alles goed te zetten.

Grizzly racing is dat da ene bedrijf met als slogan "super service maar we reageren niet op mail"?
Ik heb ze gemaild en een maatje ook.. Beide geen reactie, dan zoeken we verder:+

Ik heb smx racing als leverancier, zit 8km hier vandaan
 
Ik heb aantal een keer contact gehad met hiltec voor een dynorun. Was allemaal moeilijk en vaag verhaal...
Uiteindelijk nippon bikes in Tilburg gevonden, 2 jonge gasten van 28 ofzo?
Altijd een gezellige boel en goede service
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan