Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hoezo. Ik bedoel iedereen die een ktm rijd, heeft een 'vlotte' rijstijl. Anders koop je geen ktm. En laat toevallig dat rijstijl niet passen met de regeltjes die we hebbe in NL. Gewoon jammer. We kunnen niet eens even losgaan ergens. Geen boscrossen meer, steeds minder cirquits, emg cursus word ontworpen. Its kinda fucked up my friends
ik rij tegenwoordig elke ochtend van breda naar rotterdam, maar ga wel iets later weg (0645 uur)..
en morgen sla ik hem over, gezien ik nu nachtdienst heb..
Haha ik ook, precies rond dat tijdstip. Nu in de winter in een koekblik
De Moerdijk kan aardig gevaarlijk zijn.
Ik ben een keer een complete rijbaan opzij geblazen met zowel de auto als de motor bij extreem harde wind!
Voor wie nog een mooie en technisch goede GSXR600 zoekt, mijn ex motor: Dipi Moto. Uw motorzaak en exclusief dealer voor MV Agusta, Cagiva, Husqvarna, Bimota en KTM.
Ja GSXR 2006> altijd bruut gevonden. Mijn eerste racer die ik reed was een GSXR1000 K9. Nog nooit zoiets gereden met zoveel kracht, niet normaal. Jammergenoeg niet het geld voor 2 fietsen anders had ik naast mijn KTM nog een racertje gehaald.nette fiets inderdaad, heb dat model en het opvolgende model ook gehad.
degelijke dingen
die blauwe was een limited edition. Waren er maar 150 van gemaakt
ohja die zwart oranje was binnen een half jaar totalloss
ik stond er bij en keek er naar..
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja GSXR 2006> altijd bruut gevonden. Mijn eerste racer die ik reed was een GSXR1000 K9. Nog nooit zoiets gereden met zoveel kracht, niet normaal. Jammergenoeg niet het geld voor 2 fietsen anders had ik naast mijn KTM nog een racertje gehaald.
Go Husq or Go home?
[afbeelding]
BRAAAPP
Ja dubbel uitlaat is altijd bruut. Dat is ook één van de redenen dat ik deze ktm heb. Alleen wel kut als je valt, dubbel risicohusq gaat hard.. wat denk je zelf dan!
het laatste onderdeel voor de dubbele uitlaat komt hopelijk morgen binnen.
dan kan de motor rond de 16e naar superpole exhausts om een linkpijp te maken.
wanneer dit gedaan is ben ik wel even klaar met uitgeven.
even flink doorsparen en dan een mooi velgen setje aanschaffen zodat ik ook 165mm achterbanden kan gebruiken, door de smalle achtervelg (4.25") passen deze niet op de velg.
volgende winter is het de bedoeling om de husq ongeveer zoals op onderstaande foto te maken.
frame is nu wit, achterbrug grijs/zilver en de kappen vooral rood wit.
[afbeelding]
Ja dubbel uitlaat is altijd bruut. Dat is ook één van de redenen dat ik deze ktm heb. Alleen wel kut als je valt, dubbel risico
Hoeveel weegt jou 510 droog? en hoeveel pk op dyno?
Ohja en als je naar een motorzaak gaat voor je husqy raad ik Grizzly Racing in Made aan! Goeie service en echt eerlijke prijzen. Die doen bijna alleen crossers en supermotos.
Ja dubbel uitlaat is altijd bruut. Dat is ook één van de redenen dat ik deze ktm heb. Alleen wel kut als je valt, dubbel risico
Hoeveel weegt jou 510 droog? en hoeveel pk op dyno?
Ohja en als je naar een motorzaak gaat voor je husqy raad ik Grizzly Racing in Made aan! Goeie service en echt eerlijke prijzen. Die doen bijna alleen crossers en supermotos.