Breda/Oosterhout en Omstreken - deel 36

Status
Niet open voor verdere reacties.
123kg vol en nu eerst +-60pk

Wanneer de motor klaar is ga ik hem in Tilburg weer op de dynojet zetten om alles goed te zetten.

Grizzly racing is dat da ene bedrijf met als slogan "super service maar we reageren niet op mail"?
Ik heb ze gemaild en een maatje ook.. Beide geen reactie, dan zoeken we verder:+

Ik heb smx racing als leverancier, zit 8km hier vandaan
Ja sommige zaken kijken gewoon niet op mail. Gewoon bellen. 0162 671 330. Vraag naar richard is de eigenaar. Topgast :)
 
@tony

Nee, ik heb al een goei dealer die zekerweten meer van husq weet dan Grizzly.
Mijn motor word alleen door mij gedaan(kleine dingen) of iemand die ik ermee vertrouw ;)
Ik zal ook nooit een bedrijf zoeken om gelijk mn motor heen te brengen voor een reparatie.
Je weet nooit wat voor beunhaas het is.
 
Dit is mijn uitlaat "in progress"

dokrcl.jpg
 
Haagse beemden circuit. Of via drimmelen, Geertruidenberg en den hout naar Oosterhout en van daaruit terug naar den hout. Zitten een paar fijne doordraaiers in met prachtig asfalt.
 
Wij gaan altijd naar hilltech.
Prima service.

Heeft het voor mij ook zin om met de R1, waar ik afgelopen weekend Akrapovic dempers onder heb gemonteerd, langs te gaan voor een run?

Ik zag op de site van Hilltech dat het 120 euro kost.
Is dat incl afstellen, of alleen een run en komen er dan nog allerlei (vaak vage) kosten bij?
 
Heeft het voor mij ook zin om met de R1, waar ik afgelopen weekend Akrapovic dempers onder heb gemonteerd, langs te gaan voor een run?

Ik zag op de site van Hilltech dat het 120 euro kost.
Is dat incl afstellen, of alleen een run en komen er dan nog allerlei (vaak vage) kosten bij?

ik ben voor een testrun(zonder enige afstellingen) 50euro kwijt bij nipponbikes in tilburg
 
Zondag even blok losmaken en nieuwe pakkingen erop laten zetten. Ding lekt van overal. Hopelijk duurt het niet te lang aangezien ik weer wil broaaapen!

Weet iemand een bedrijfje die doet poedercoaten en/of anodiseren rond breda.
 
Poedercoaten niet bij Hessels in Breda doen. Is niet altijd netjes, vind ik. Ik laat het poedercoaten altijd doen door Machielsen in Noordhoek.
 
Ik vind Machielsen ook niet goed...
Na 4x terug te zijn geweest met mijn autovelgen mijn verlies maar genomen.
Hessel was ook niet alles de eerste keer meteen goed. Maar de tweede keer perfect.

Je kan ook naar Cobla gaan in Oudenbosch.
Hoor ik goede verhalen over.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan