Hallo techneuten,
Ik ben zo eigenwijs geweest om zelf na het kleppen stellen ook mijn carbs te synchroniseren. Dat wil zeggen, ben nog bezig....
Ik heb het wphb, en snap wat er gebeurt in een kolommen meter( zelf gemaakt met 4 flesjes en slangetjes).
In het begin gingen best goed, maar ineens maakt ie toeren, en staat de kolom van cilinder 3 helemaal bovenaan terwijl 4 leeg is.....
En ik krijg het niet meer omgedraaid...
Ik weet dat het niet verstandig is en laat het aan een echte monteur over enzo...
Maar kan ik dit resetten of zo? En hoe kan ik evt wel de kolommen weer op peil krijgen?
Is een bandit 600 uit 2004 met 3 stelschroeven.
Wphb geeft geen uitsluitsel in deze behalve de volgorde van de schroeven. Die heb ik aangehouden. Stond in het begin al meteen op verschil tussen de carbs. Stonden geen 2 gelijk. Ben niet aan de carbs geweest verder. Zo staan ze al sinds ik hem heb, 4 jaar geleden.
Pleh????
Bij voorbaat dank voor alle hulp om mijn paniek gevoel te verkleinen....
Ik ben zo eigenwijs geweest om zelf na het kleppen stellen ook mijn carbs te synchroniseren. Dat wil zeggen, ben nog bezig....
Ik heb het wphb, en snap wat er gebeurt in een kolommen meter( zelf gemaakt met 4 flesjes en slangetjes).
In het begin gingen best goed, maar ineens maakt ie toeren, en staat de kolom van cilinder 3 helemaal bovenaan terwijl 4 leeg is.....
En ik krijg het niet meer omgedraaid...
Ik weet dat het niet verstandig is en laat het aan een echte monteur over enzo...
Maar kan ik dit resetten of zo? En hoe kan ik evt wel de kolommen weer op peil krijgen?
Is een bandit 600 uit 2004 met 3 stelschroeven.
Wphb geeft geen uitsluitsel in deze behalve de volgorde van de schroeven. Die heb ik aangehouden. Stond in het begin al meteen op verschil tussen de carbs. Stonden geen 2 gelijk. Ben niet aan de carbs geweest verder. Zo staan ze al sinds ik hem heb, 4 jaar geleden.
Pleh????
Bij voorbaat dank voor alle hulp om mijn paniek gevoel te verkleinen....