[centraal] MF-er gespot? post het hier - deel 37

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanmorgen rond 10:30 uur en zwarte naked Kawasaki voor het verkeerslicht op de spijkse steeg Gorinchem.
Ik was samen met zoon op racefiets.
Ik floot nog en je keek om, en leek het wel begrepen te hebben.
Nummerplaat stond te schuin om het te kunnen lezen.
Stickertje was wel te zien.
 
vandaag 1e pinksterdag
bambi treffen te weert
(mike the bike)
honda cbr600f

p5230009m.jpg
 
bambi treffen te weert

Ben ik een keer niet op het treffen, word er een forumrijder gespot.



Ik heb zaterdag de eifel tour rondom de Ruhrsee gereden en ergens tussen Monschai en aachen zag wat motoren met sticker bij een terras staan. Was denk ik rond rond nideggen.
Zelf reedt ik met een bmw r1100gs en mijn vriendin met een Honda cbf en een kennis van ons reedt er achteraan op zijn servicar. Vooral dat ding was goed te herkennen. Al wat het alleen maar omdat in nog in de menie staat.
 
Vandaag rond 12 uur een zwarte sportmotor met '400RR' erop gespot in Muiden, je reed achter 2 andere motoren aan zonder stikker. Ik stond tegen mijn motor aangeleund te wachten tot de brug weer open ging. :W
 
Rond 2 uur door Wijk bij Duurstede een zwarte Z1000 met groene striping en dubbele Carbon Leo dempers. Mooi ding :Y

En ook daar nog een zilvere R1 uit 2000 denk met aftermarket kontje.

Op de Lekdijk, tussen Amerongen en Wijk bij Duurstede, meerdere motoren gespot, tussen 13.00 en 15.00 uur, beide richtingen op.

Een ducati, vol met stickers en een maatje achterop...ik gaf je nog voorrang op de mtb bij de dijk op rijden.

Een yamaha, ook weer met iemand achterop, beginnend met MS (je reed richting Amerongen)

En daarna nog een stuk of 5 motoren die voorbij kwamen...niet meer onthouden, sorry!
Dus voor iedereen die erover reed: :W

Wij reden met 5 motoren (3 stickers) over de lekdijk. 2x R6, 1x V-Strom, 1x GSX-R en een SV650. Zouden we kunnen zijn.
 
vanochtend om 12 uur??? op de A9. jij reedt op een blauwe naked/sport motor, ik reed in een zwarte station met een aanhanger waar een gele crossmotor op stond :w

was volgens mij net na de bobs / afslag uitgeest richting het zuiden.
 
Laatst bewerkt:
Ergens rond 17:00u, Scheveningen in de buurt van de keerlus heb ik volgens mij QuintX gespot. Je gas nog een dotje extra gas toen je me voorbij kwam.

Rond 17:45u, in of nabij Monster bij die grote molen, een rode R1/6. We groette elkaar en toen ik omkeek zag ik je sticker.

:W GESPOT :W
 
Ergens rond 17:00u, Scheveningen in de buurt van de keerlus heb ik volgens mij QuintX gespot. Je gas nog een dotje extra gas toen je me voorbij kwam.

Rond 17:45u, in of nabij Monster bij die grote molen, een rode R1/6. We groette elkaar en toen ik omkeek zag ik je sticker.

:W GESPOT :W
Wederspot :W

moto_rick trouwens ook nog gespot bij de tunnels.
 
Laatst bewerkt:
Gespot een Yamaha MB-SV-21, vanmiddag ergens tussen 2 en 3.

Ik sprak je aan voor een geopende brug richting Bunschoten Spakenburg.

Je zei dat je nog maar net op die motor reed. Ik vertelde je dat je een extra blauwe sticker op je kenteken plaat had. Je snapte er niks van. Ik heb je uitgelegd wat motor-forum is en dat je het op internet moest zoeken.

Nu maar hopen dat je het kunt vinden. :?
 
Laatst bewerkt:
Vandaag op de marsdijk/rijnbandijk en vervolgens lekdijk gereden, maar geen sticker gezien.. Wel errug veel motorrijders. (Heb niet in mn spiegels gekeken dus bij tegenliggers niet gezocht naar stickers :P)
 
Zelf heb ik vandaag (rond 11 uur denk ik) ook nog twee MF'ers gespot op de Afsluitdijk in de richting van Leeuwarden ter hoogte van het Monument: twee sportieve motoren en hun berijders. Ik reed achter manlief op zijn BMW K100 en ging net invoegen toen ik op 't laatste nippertje zag dat er twee MF'ers stonden. Ik heb nog wel gezwaaid, maar kon niet zien op wat voor motoren jullie waren.
 
~
Rond 2 uur door Wijk bij Duurstede een zwarte Z1000 met groene striping en dubbele Carbon Leo dempers. Mooi ding :Y

En ook daar nog een zilvere R1 uit 2000 denk met aftermarket kontje.
Wij reden met 5 motoren (3 stickers) over de lekdijk. 2x R6, 1x V-Strom, 1x GSX-R en een SV650. Zouden we kunnen zijn.~




:Y jullie haalde ons in en kwam in jullie groep terecht.... gezien het een rustig dagje moet worden na 2 bochtjes de rest voorbij laten gaan

* Ducati 748s (rood)
* Ducati Monster 695 (zwart rood frame)
 
Vandaag 19:30 nabij Breedenbroek/Dinxperlo

Volgens mij een Honda-achtig iets :+

Ik ging hier zwaaiend rechts waar jij net vandaan kwam. Ik zag nog net je sticker in het voorbijgaan... :W
 
Laatst bewerkt:
rond 17.30u volgens mij,
in scheveningen tussen de keerlus bij het carlton en de pier.

een zwarte suzuki sv die bij een strandtentje stond geparkeerd
 
Twee motoren waarvan 1 met sticker in westerland,

Met sticker was een Yamaha wit met blauw,naked bike volgens mij een xjr 1300
 
Op de dijk van Eck en Wiel richting Kersteren... Iemand op een KTM superduke als ik me niet vergis. Met MF-sticker en filmcamera op zijn of haar helm!
Bij Kersteren gingen wij rechts en jij de brug over :W

Goos&lydia
 
Op de dijk van Eck en Wiel richting Kersteren... Iemand op een KTM superduke als ik me niet vergis. Met MF-sticker en filmcamera op zijn of haar helm!
Bij Kersteren gingen wij rechts en jij de brug over :W

Goos&lydia
Dat was me, KTM 990 Supermoto R.

:W Bij deze ook gespot!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan