> [Centraal] MF-er gespot post het hier deel42

Status
Niet open voor verdere reacties.
nog even een op de valreep:

een groen witte ZX-7R (dacht ik) in Assendelft,
in de voortuin van je vriendin, denk ik zo ;)
 
Zojuist op de a4. Afslag richting centrum/a12.
Blauwgrijzige BMW r1200s ?
 
Twee spots vlak achter elkaar vanmorgen, in de file op de A9 richting A'dam, vlak voor de brug over zijkanaal C, rond 07.30 uur, eerste was een motor met bestuurder met volgens mij een geel fluoriserende helm. Ongeveer 1 a 2 minuten later kwam er nog een oude CBR600 met sticker voorbij.

Wie oh wie herkent zich?

:W
Als ikke nou de CBR600 (wit, met rood en paars, zwart tekstiel pak) was, dan was die met fluo gele_groene_blauwe helm zeeotter op dr blauwe CB1 :Y ( die zag ik weg rijden van dr huis, maar ik kwam niet dichterbij... -O- )

Dank voor de spot :W
 
Volgens mij zag ik jou vanochtend t.h.v. knp Burgerveen voorbij flitsen (in tegenovergestelde richting). Ik was dus onderweg ri Schiphol ...
Dat zou heel goed kunnen! Op dat stuk zie ik met name tegemoetkomend vaak een aantal GS-en rijden. Vanochtend heb ik er in ieder geval één in mijn bovenkamer geregistreerd. Was overigens wel wat in gedachten verzonken aangezien er vijf minuten daarvoor een gezin eendjes voor mijn ogen is plat gereden. Zielig. :/
 
Na een hele tijd eindelijk weer een MF-er gespot in Dordrecht!
Omstreeks 9 uur bij de stoplichten van de Maasplaza bij het centrum.
Een groene Kawa, je had een donkere outfit aan en verder heb ik niks onthouden. Jij stond voor rechtsaf en ik ging links. Ik hield nog even in, in de hoop dat je de sticker bij mij zou zien.

Wel een mooi achterlicht met je ingebouwde knipperlicht! :+
 
Eentje van de RDW, op de site staat ie ook als onverzekerd dus ik zou het ff nakijken...

En ja, er reed ook nog een andere motor voor jullie!

In ieder geval: Gespot :W

Ik zie het nu ook. Bedankt voor de tip!! Zal morgen 'ns met m'n verzekering gaan bellen. Heb de verzekeringspapieren gisteren nog 'ns opgezocht en hij zou gewoon verzekerd moeten zijn .... B|
 
laatkomertje!

Gisterochtend omstreeks 08:15 uur een rode motor gespot(kawa?) bij de afrit leidschendam (8). Na de afrit ging jij naar de sijtwendetunnel en wij hebben je een stukje gevolgd. Helaas door de file kwijtgeraakt...
 
Laatst bewerkt:
Ik rij elke ochtend met een rode kawa GPX bij afrit leidschendam door de file door de tunnel. Tijd is ook heel goed mogelijk. Ik kan me alleen geen andere mf-stickers herinneren.
 
ik heb nu ongeveer anderhalve maand rijles, zit sindsdien op dit forum, kijk naar ELKE motor die voorbij komt/geparkeerd staat en moet toch mn eerste motorforumsticker nog zien..


voor je het weet kom je ze overal tegen . Dat had ik ook eerst zie je ze nooit en zo rijden ze overal
 
Waar : Vlijmenseweg in Den Bosch, verkeerslichten bij de parkeergarage richting de snelweg
Tijd : Rond 17.00
Wat : Grijze bmw, je had een zonnebril op volgens mij

Je reed tussen de rijen auto's door maar het werd groen toen je nog halverwege mij zat, dus heb nog even gewacht tot je voorbij was voor ik gas gaf ;) Ik zat achter het stuur van de harmonicabus die vooraan stond

Dat zou ik zomaar geweest kunnen zijn. Ik zag echter geen MF-sticker op je bus, anders had ik wel even :W

Zo'n harmonicabus is overigens erg groot van dichtbij, dus ik ben blij dat je rekening met me hield. :)
 
Ik rij elke ochtend met een rode kawa GPX bij afrit leidschendam door de file door de tunnel. Tijd is ook heel goed mogelijk. Ik kan me alleen geen andere mf-stickers herinneren.

dan was jij t denk ik wel zeker. Dacht al dat t een gpx(500?) was. Wij reden met 2 striping auto's. 1 golf 6 station en een astra station.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan