spl3ndr
MF'er
...'Normale' benzinetank zodat achter een bagagerol kan ...
Als ze dezelfde opbouw van de nc700x gebruiken dan zit de tank toch terug onder het zadel?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
...'Normale' benzinetank zodat achter een bagagerol kan ...
Als ze dezelfde opbouw van de nc700x gebruiken dan zit de tank toch terug onder het zadel?
Het nieuwe 500 blok is ook behoorlijk 'undertuned'. 47 pk uit 500cc is absoluut niet veel en het blok zal denk ik lekker trekken vanaf lage toeren.
47pk uit een 500cc watergekoelde motor is inderdaad niet bijster veel, richting de 60pk of meer moet tegenwoordig wel lukken, maar dan zit je dus met het brandstofverbruik.
Ik vind 1 op 27 erg netjes, ik zit met mijn 50pk 500cc ongeveer op 1 op 22 (en dan moet ik redelijk rustig aan doen). Ik denk dat als de brandstof ooit onbetaalbaar wordt, dan iedereen dan een stuk langzamer/rustiger gaat rijden, dus die 47pk is in principe genoeg om je goed te kunnen verplaatsen tegen een mooi brandstoftarief.
Maar wel geing, Kawasaki komt met de Ninja 300 en Honda doet er gewoon nog een flinke schep bovenop.
Twee punten die mij verontrusten: het feit dat hij al wel op de Duitse site staat, en nog niet op de Nederlandse, doet mij vrezen dat we van dit speelgoed verstoken blijven.
Tja, hoe lager de prijs, hoe leuker. Maar ik denk dat mijn inschatting aardig in de richting zit. We zullen zien
Ik denk dat het netjes is om hier in "mijn vertrouwd topic" even te laten weten dat mijn cbr250r verkocht is. Is echt een super leuk ding, goedkoop, wendbaar, gooi en smijt fiets in de bohten. Maar omdat ik hoe langer hoe meer met groepen motoren meerijdt, ik me suf schakel en steeds op de limiet van de gas aan het rijden ben om ze te kunnen bijhouden.... heb ik beslist dat het tijd is voor een volgende stap. Het zal een KTM adventure 990 worden. Ik heb hem nog niet, maar dat zal hem zeker worden binnenkort. De Cbr is trouwens al verkocht. Is heel snel gegaan. Enkele dagen te koop en hij is al weg. En ik heb hem zeker niet voor een dumpprijs weggedaan, is dus een motor die wel degelijk geliefd is. Ik ben blij dat de mensen ook de kleinere cc's beginnen te waarderen. Want voor woon/werk/school/sportschool/rustige dagritjes, heb je echt niet meer nodig.
Groetjes.
Ik denk dat het netjes is om hier in "mijn vertrouwd topic" even te laten weten dat mijn cbr250r verkocht is. Is echt een super leuk ding, goedkoop, wendbaar, gooi en smijt fiets in de bohten. Maar omdat ik hoe langer hoe meer met groepen motoren meerijdt, ik me suf schakel en steeds op de limiet van de gas aan het rijden ben om ze te kunnen bijhouden.... heb ik beslist dat het tijd is voor een volgende stap. Het zal een KTM adventure 990 worden. Ik heb hem nog niet, maar dat zal hem zeker worden binnenkort. De Cbr is trouwens al verkocht. Is heel snel gegaan. Enkele dagen te koop en hij is al weg. En ik heb hem zeker niet voor een dumpprijs weggedaan, is dus een motor die wel degelijk geliefd is. Ik ben blij dat de mensen ook de kleinere cc's beginnen te waarderen. Want voor woon/werk/school/sportschool/rustige dagritjes, heb je echt niet meer nodig.
Groetjes.
Iemand een zinnig idee hoe de stuurgewichten van de CBR250R los moeten?
Verder vermoed ik dat de prijzen van tweedehands 250cc zal dalen, ivm nieuwe EU rijbewijs wetgeving. Wellicht koop ik dan een tweedehands CBR250R met ABS, over een paar jaar.
En bedankt, we gaan het zostraks weer even proberenGewoon met een schroefvendraaier met kruiskop. Gaat vanzelf. Kan wel zijn dat er loctite is gebruikt bij montage en dat je die "zegel" even moet doorbreken door wat meer kracht te zetten. Maar meer is er echt niet aan.