asfalteter
Rookie
- 23 mrt 2013
- 2
- 0
@IohannesdeSloper
bedankt voor je reactie
bedankt voor je reactie
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Oh ja, en ik zie vocht in de knipperlichten zitten
Is dit normaal bij een motor van 5 maanden oud
>>Maja 2dehands kom je ze bijna niet tegen voor een leuke prijs
>>Lekker licht, maar wat is dat zadel hard zeg.
Ik zit ook te denken aan een KTM Duke 390. Voldoet net iets meer aan wat ik wil van een motor (Lichtvoetig, snel onderin, 1 cil.).Effe hier afscheid nemen. Heb de CBR 250R inmiddels verkocht en een KTM Duke 390 besteld.
@theridingman: wat waren die oplossingen dan zoal? (En de kostprijs?)
Want ik sta op het punt zo'n 250 aan te kopen...
Alvast bedankt
Fox
@theridingman: wat waren die oplossingen dan zoal? (En de kostprijs?)
Want ik sta op het punt zo'n 250 aan te kopen...
Alvast bedankt
Fox
Voila! Het begin van "meer" plezier is begonnen!
Ik ben zonet mijn nieuwe motor gaan halen: Honda cbr 250r met 200 km op de teller! :D
Wat een tof machientje! Ik heb altijd met de gedachte gespeeld om rustig op te bouwen kwa vermogen, zo gezegd zo gedaan :p
En nu het rijbewijs nog
Grtz
Enige wat een super upgrade zou zijn, zijn radial banden. Die standaard bias ply IRC banden zijn te knetter hard om sportief een bocht op straat door te gaan.
Aanraders zouden zijn: Michelin Pilot Street Radial, Bridgestone S20 EVO of de Pirelli Diablo Rosso II.