Den Bosch e.o. Deel 18 Waar harder geluld wordt dan gereden

Status
Niet open voor verdere reacties.
is goed ,maar ik moet deze week wat regelen .
kan er echt niet meer mee rijden

zie hier onder

full

full

full
 
ja ik denk zal maar foto's posten anders deken ze dat ik een zeurpiet ben . '(
zo van ja ik kan niet doorrijden want mijn banden zijn slecht . O-)
maar ik rij er nu ook geen meter meer mee .
behalve even op me gemak naar sabra.
 
_O-

Mijne zijn niet zo erg versleten (in het midden), maar een retourtje Duitsland + rijden op de Ring kunnen ze niet meer aan :+ Heb overigens waarschijnlijk al een nieuw setje :) Een ander merk, ditmaal de Continental Race Attack. Hoop alleen dat het wel de street compound is.
 
Haha, ziet er goed uit;)

Is het geen goed idee om afspraken te maken bij de Bossche Banden service?

Dat we standaard korting krijgen daar. Hij is al goedkoop dus hoe goedkoper hoe aantrekkelijker?
 
Haha, ziet er goed uit;)

Is het geen goed idee om afspraken te maken bij de Bossche Banden service?

Dat we standaard korting krijgen daar. Hij is al goedkoop dus hoe goedkoper hoe aantrekkelijker?

misschien wel en goed idee ja .
als ie er zo een stuk of tien motorrijders bij krijgt,die standaard bij hem komen .
 
Als meer mensen voorstander zijn dan wil ik wel met hem gaan praten en vragen of die ene prijslijst kan maken voor ons.

mee eens???
 
praat er maar over met de ploeg .
ik zie het wel zitten .
maar dan moet je wel met een paar man zijn,om het aantrekkelijk te maken voor die man .
 
En wil je dan alles in één keer ikopen of gewoon ieder voor zich? Ik kan begrijpen dat hij wil dat je alles in één keer koopt zodat hij houvast heeft.
 
Als meer mensen voorstander zijn dan wil ik wel met hem gaan praten en vragen of die ene prijslijst kan maken voor ons.

mee eens???

Ik doe mee, weet alleen niet of ik dit jaar nog banden nodig heb en ik wil alleen mijn soort banden, geen ander geneuzel :)
 
nope ..morgen om 11.40 organisatiekunde blegh, maar dan heb ik wel mn leervak gehad en hoef ik woensdag donderdag en vrijdag alleen mn wiskundige doe vakken nog maar te doen *O*

hoe was het bij jou gegaan?

Het nieuwe vak is niks geworden (ook niet voorbereid). M'n hertentamen ging beter dan de vorige keer, maar toen had ik ook wel een laag punt :+ Ik verwacht geen voldoende, maar wel een kans op een compensatie :P
 
dat is een goeie maurits!

Ja in 1x alles in kopen lijkt mij niet te doen iedere voor zich maar dan moeten mensen er wel echt naar toe gaan.

anders veranderd hij de prijs gewoon weer.

Maar ik denk dat we een emailtje moeten maken met daarin de maten die wij hebben en dat hij dan een prijslijst maakt?
 
Gezien hij niet alles op voorraad zal hebben zal die het moeten bestellen dus ik denk dat hij wil alles in één keer. En hoe time je het dan? Ik kan niet zomaar even een 2e nieuwe set hier in m'n kamer leggen financieel :+ Want bij de een kan de band nog lang genoeg en bij de ander niet.

Junkie doet dit ook met de Kawa club, anders ff aan hem vragen (junkiieee??:+) ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan