Den Bosch e.o deel 22: Bijna toe aan een (ASO) bestuursraad

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ rob25: Volgens mij hebben we elkaar net even gegroet, de oranje Street Triple R.

ps: Zou ik in de OP mogen met onderstaande foto:


edit: @ Maurits: Beterschap!!!

Laat me raden trouwens. de afrit vanaf de A59 richting Wijchen/Nijmegen? Drama-afrit is dat met de motor.
 
Laatst bewerkt:
Hij ging onderuit op een afrit bij nijmegen waar hij zn voorwiel verloor op wat zand. Dus hij is tegen de vangrail geknalt en wij en hij mogen blij zijn dat hij nog leeft...


Als er geen waarschuwingsborden hebben gestaan met dat zand op de weg dan kun je proberen de wegbeheerder hiervoor aansprakelijk te stellen..
 
Maurits heeft een behoorlijk klapper gemaakt, is gebeurt nét buiten mij zichtveld.
Ik kwam naar boven schrapen en kwam hem halverwege tegen, toen stond hij net op.
Zag hem in een flits, witte motor, witte helm, dacht nee... dat kan niet.

Nog maar een keer rond, rustig... en ja hoor, het zat hem niet mee.

Het had erger gekund, maar dit blijft zonde, die fiets is zijn alles...
Ik leef met hem mee, hoop dat 'ie snel weer thuis is.
Schrok me de tering...
 
Daar bovenop is 'ie ook nog eens gelaserd...

WAS een mooie dag, jammer van het einde...
 
Als er geen waarschuwingsborden hebben gestaan met dat zand op de weg dan kun je proberen de wegbeheerder hiervoor aansprakelijk te stellen..

Stond er niet, hij zat te ver naar buiten, begon te glijden toen hij de fiets naar binnen trok om de bocht te halen, kwam op de witte lijn, toen in het grind, en van daar uit kon je het spoor grind/zand zien liggen waar de motor op is naar boven gegleden.

Was een goeie 200 meter, en een goeie deuk in de vangrail...
 
Mijn etentje bij mijn schoonouders is ook ten einde. Jammer dat het zo laat is anders was ik nog even naar de Brand gekomen. Ook al is het nog met de auto.

En kl@te van Maurits zeg!
Het is een behoorlijk cliche, maar gelukkig kan ie zelf alles nog na vertellen. Maar het blijft ontzettend kut. Zeker nu net alles weer een beetje op orde was.
Helaas weet ik ook uit ervaring dat het snel bekeken kan zijn bij grind en zand. -O-
Succes en sterkte mocht je dit lezen!
 
Oh ja..... Walter :W

Ik heb Sony Vegas er nu op mijn PC staan, wanneer begint de cursus 8-) :Y
Dat vorige filmpje zag er ook weer gaaf uit; ik wil dat ook kunnen maken. :}
 
Hallo allemaal

Zoals jullie hebben vernomen ben ik onderuit gegaan op de terugweg met Furygan en Miguel. We kwamen een klaverblad tegen (er waren ook een heel stel andere bezig, waarvan ik er overigens ook een zag glijden gevaarlijk dichtbij de vangrail (ik geloof dat martijn dat ook zag, die chickkies op die GSXR :P ) ) en besloten wat rondjes te doen. Na een rondje of 3 ofzo stuur ik een blad in waarvan het begin steeds scherper werd, maar dat wist ik wel van de voorgaande ronde(s). Echter ging het wel hard en trok ik m'n knie gewoon in, maar ik verloor het gevoel met de motor kwam wat wijd en keek verder de bocht in. Het ging nog platter maar ik kon hem niet halen want net aan de goede kant van de streep lag er heel fijn vuil, niet veel overigens. Er is op de fotos ook een vage zwarte streep te zien voordat k onderuit ging, daar gleed hij denk k al. Maar ik zat dus op grote hellingshoek dus ik viel niet hard, maar gleed dus wel door (zie 2e foto en motor). Op de tweede zie je ook dat ik hem nog naar binnnen probeerde af te buigen :/

In eerste instantie stond ik gelijk op, heerlijke adrenaline, vloeken als iets (zoals gewoonlijk bij een krasje of erger). Maar al gauw (waarschijnlijk nog geen 1 sec) checkte ik mn armen en alle andere dingen. BLijkbaar waren mn handschoenen al uitgedaan dor mij, en realiseerde ik me dat het altijd mn pak en volledige bescherming aan hebben uitkomst bood EN godzijdank de motorvriendelijke vangrails waarvan ik vind dat ze overal er moeten zijn. De ambulance kwam, nekbrace om en mee (rustig want ik was nog gewoon compleet helder alleen beurs en mn duim/hand dik.). Maar ik had ook een klapje gehad op mn borstbeen, waardoor ze ook hartscans wilde maken en al die rommel. Ze vroeg of mn shirt omhoog kwam en daar kwam net een zak tuinaarde uit waarop ik zei dat ik ook maar de berm mee had genomen.

Al met al mn kleding naar de klote (helm afgeschaafd en vizier weg) en op plekken door het pak. Ik heb zelf een gebroken duim (typische motorbreekbot( en zit nu met mn arm in het gips. De doktoren zeiden dat ik ongelofelijk geluk had gehad omdat ze bekend waren met klaverbladrijders die door de ''frietensnijder'' heen gingen en dat ik alleen mn duim kapot heb. Ik realiseer me ook NU (geen garantie voor de toekomst, want dat vorige schuivertje heeft ookk niks geholpen :+) eigenlijk zelf (ik ben meer iemand die rouwt om het materiaal) dat ik gewoonweg geluk heb gehad en dat het wederom gewoon onverwachts fout kan gaan met ook ogenschijnlijk voldoende grip (ik ging niet op de rem gelukkig). En toen ik in zo'n bed lag en alle doktors ineens weg zag sprinten naar een landende trauma met een ongeluk met kinderen ben je toch o ok blij.

Voor de rest, bedankt allemaal voor de belangstelling, bedankt martijn en miguel voor het wachten dat waardeerde m'n vader en ik natuurlijk.

Het voorgaande van de rit was super en heerlijjk geblazen (en een bon voor 17 te hard > 106 euro gelaserd op een rechtstuk op de dijk |( ), alleen de terugweg wat minder goed afgelopen.

Goede motorfoto's moet ik nog maken nog niet echt gedaan. Als miguel (jij maakte nogal wat foto's awaar ik zelfs even op lachte :P ) nog wat foto's heeft van de vangrails enzo dan mag je die plaatsen... die foto's in mn boxer in de ziekenauto met die zuster hoeft dan weer niet _O- _O- :P ;)

Zo, nu even mn hand rusten vandat tikken :+



img00054201104251642.jpg


img00056201104251643.jpg
 
Laatst bewerkt:
kolera man.

Hoop dat het echt meevalt met je motor.
ga je hem weer opbouwen of word het een nieuwe?

Gelukkig valt je lichaam mee.Morgen zal je er wel meer last van hebben.Beurs enzo.

Als ik ergens mee moet helpen ofzo kerel hoor ik het wel.Vind dit echt klote.
 
Laatst bewerkt:
Helder, eerlijk en analyserend als altijd... :+

Ik ben blij dat het besef er is dat je geluk hebt gehad, neem dat volgende keer mee als 'bagage' in het achterhoofd, dan komt het wel goed.
Wij zijn allemaal ook geschrokken van het verhaal, je gunt niemand zoiets, maar zeker niet iemand die zoveel sympathie heeft van ons allen (ik spreek even uit ieders naam, maar denk dat ik dat zeker mag doen :+ ) en zo verknocht is aan onze hobby. Maar gelukkig hoeven we niet op ziekenbezoek of nog erger...

Heel veel sterkte met de duim, de spierpijn morgen, maar vooral met het niet kunnen rijden de komende tijd, tot hoever zit je in de gips eigenlijk?
 
Helder, eerlijk en analyserend als altijd... :+

Ik ben blij dat het besef er is dat je geluk hebt gehad, neem dat volgende keer mee als 'bagage' in het achterhoofd, dan komt het wel goed.
Wij zijn allemaal ook geschrokken van het verhaal, je gunt niemand zoiets, maar zeker niet iemand die zoveel sympathie heeft van ons allen (ik spreek even uit ieders naam, maar denk dat ik dat zeker mag doen :+ ) en zo verknocht is aan onze hobby. Maar gelukkig hoeven we niet op ziekenbezoek of nog erger...

Heel veel sterkte met de duim, de spierpijn morgen, maar vooral met het niet kunnen rijden de komende tijd, tot hoever zit je in de gips eigenlijk?

:Y helemaal mee eens.
 
Helder, eerlijk en analyserend als altijd... :+

Ik ben blij dat het besef er is dat je geluk hebt gehad, neem dat volgende keer mee als 'bagage' in het achterhoofd, dan komt het wel goed.
Wij zijn allemaal ook geschrokken van het verhaal, je gunt niemand zoiets, maar zeker niet iemand die zoveel sympathie heeft van ons allen (ik spreek even uit ieders naam, maar denk dat ik dat zeker mag doen :+ ) en zo verknocht is aan onze hobby. Maar gelukkig hoeven we niet op ziekenbezoek of nog erger...

Heel veel sterkte met de duim, de spierpijn morgen, maar vooral met het niet kunnen rijden de komende tijd, tot hoever zit je in de gips eigenlijk?
:Y
 
maurits , ik hoorde het toen we terug kwamen van een ritje zeeland.

las nu je verhaal je hebt ook best veel geluk dat je er zo vanaf bent gekomen !!!
heel veel sterkte met je hand en natuurlijk met de rest van je lichaam je zal denk ik morgen veel spierpijn hebben .

hopen dat je weer gauw de oude bent en dat je weer gezellig kan komen en mocht het niet lukken om te komen en je graag op de brand wil zijn kom ik je wel ff halen mag je naast me zitten in me seat leon al is die niet zo mooi als sven
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan