Den Bosch e.o. deel 23 Verkiezingen voor de ASO bestuursraad

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nondeju wat Een slap gelul allemaal joh haha! Word wakker en meteen nieuw topic pagina 10, hoppaaa!

Goeiesmorgens trouwens allemaal!
 
Damn Maurits wat een pech de laatste 2 maanden :( Hoe is het nu met jou een week later? Het motor seizoen nu al afgelopen? Dat zou echt kuuut zijn. Ik weet uiteraard niet hoe je financieel zit, maar kleding kun je kopen, als je zelf maar hersteld.

Hoezo is het typisch een motorbreuk als je je duim breekt? Dat kan ik niet echt plaatsen.
 
Laatst bewerkt:
Damn Maurits wat een pech de laatste 2 maanden :( Hoe is het nu met jou een week later? Het motor seizoen nu al afgelopen? Dat zou echt kuuut zijn. Ik weet uiteraard niet hoe je financieel zit, maar kleding kun je kopen, als je zelf maar hersteld.

Hoezo is het typisch een motorbreuk als je je duim breekt? Dat kan ik niet echt plaatsen.


waar raakt als eerste de grond mee als je een schuiver maakt? je handjes die je dan uitsteekt om je zelf op te vangen :Y naja bij de meeste gevallen dan ..
 
Laatst bewerkt:
Je hele hand inderdaad, ik zou daarom eerder een gebroken pols verwachten dan een gebroken duim.
 
Met mij gaat het goed, wat blauwe plekken en m'n duim alleen die in mijn ogen goed lijkt te herstellen. Kan al gewoon typen met de rest van m'n vingers waaronder m'n wijsvinger (die was eerst ook pijnlijk). Bij motorrijders komt het vaak voor deze breuk op deze plek in de duim (aanhechting tussen duim en de rest), omdat bij de val dan je duim weg klapt bij het eerste wegcontact.

Bij mijn handschoenen zit bijvoorbeeld de pink aan de ringvinger vast genaaid zodat deze niet zo makkelijk weg kan klappen. En tjsa financieel.. de schade valt op zich mee als je het een en ander zelf wat opknapt maar al met al met de kleding erbij zit je toch zeker op 1500+ euro.
 
Damn man dat is echt balen. 1500 euro is inderdaad een aardige smak geld.

De hele week al aan het overanalyseren wat er is gebeurd, hoe het voorkomen had kunnen worden etc? ;)

edit: Bij mij zit de pink ook vast...dus dan breek je 2 ipv 1 vinger... :+ Ik kan uit ervaring met de (trap)fiets helaas zeggen dat het niet altijd je vingers zijn die breken, maar soms ook je arm...grrr :X
 
Laatst bewerkt:
bakkes houe jonge :+ niet iets blaffen als ge zelf ook nie aant werk zijt _O-

was ook geen bevel KPL.... meer van een advies... niks moet...poepen moet! anders krijgde buikpijn... moeten doen ze bij de KL maar, brulbeer is van het moeten... wij zijn van het mogen _O-
 
Damn man dat is echt balen. 1500 euro is inderdaad een aardige smak geld.

De hele week al aan het overanalyseren wat er is gebeurd, hoe het voorkomen had kunnen worden etc? ;)

Eigenlijk niet echt, alleen de dag erna. Min of meer ook omdat het voor mij wel duidelijk is, het ging gewoon lomp hard. Nu meer over het herstel van de motor aan het nadenken en dan vooral de voorvork. Als die nog recht is wil ik het onderste uit de kan hebben en wil ik aan het eind van dit seizoen toch weer een dijkritje doen :+ Of het gaat lukken geen idee maar je moet doelen stellen :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan