Den Bosch e.o. deel 26 hieperdepienhoera!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
euhj collega hoe loopt die soes nou ? :]

soooo beterrrrrr
meteen als ik 'm start al.... meteen mooi geluidje... lopen als een gek.... minder " werken" op de brommer.... makkelijker de bocht in...
dus nieuwe banden en afstellen motor was geen slecht idee en 't was me elke euri waard *O*
 
Zo, uit mijn nest, gedouched, pffft, valt niet mee allemaal.

Pien, maak er een fijne dag van!

@Frans; dat heb ik ook altijd als ik bij de Biggelaar weg rij, weer een rib geamputeerd, maar als je dan het gas opengooit dan is het elke cent weer waard.
 
Zo, uit mijn nest, gedouched, pffft, valt niet mee allemaal.

Pien, maak er een fijne dag van!

@Frans; dat heb ik ook altijd als ik bij de Biggelaar weg rij, weer een rib geamputeerd, maar als je dan het gas opengooit dan is het elke cent weer waard.

rib viel wel mee..... maar de centen waren het cker waard
was btw bij MG-Parts geweest.... *O*
 
Even in de favorieten... Ben alweer thuis van mn oefening, heb 2 flink ontstoken ogen dus ik zie niet veel... Geen idee hoe ik er aan kom :? maar t is flink vervelend
 
Even in de favorieten... Ben alweer thuis van mn oefening, heb 2 flink ontstoken ogen dus ik zie niet veel... Geen idee hoe ik er aan kom :? maar t is flink vervelend

niet eraan zitten met je vingers ondanks dat het jeukt...
spreek uit ervaring... mocht je druppels krijgen of zalf...hou er rekening mee dat je ontsteking dan zakt richting keel of mond... dus ff dagje ziek met koorts.. beterschap
 
Even in de favorieten... Ben alweer thuis van mn oefening, heb 2 flink ontstoken ogen dus ik zie niet veel... Geen idee hoe ik er aan kom :? maar t is flink vervelend


ik weet niet wat jij met je bud allemaal uitspookt in jullie puptent :+ nee gein.. is kut man ! geen allergie of iets?
 
soooo beterrrrrr
meteen als ik 'm start al.... meteen mooi geluidje... lopen als een gek.... minder " werken" op de brommer.... makkelijker de bocht in...
dus nieuwe banden en afstellen motor was geen slecht idee en 't was me elke euri waard *O*
Mooi zo!! Ken ie er weer tegenaan!! *D *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan