Den Bosch e.o. Deel 38 - Meep meep!! (BBQ 10sept.!)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net op tijd binnen, een paar druppeltjes maar. :+
Maar kelere, het werd me ineens donker........... ;(

Strakke MV Mitchel ........... :9~~
Een paar druppeltjes maar :o :o :o Ik ben zeiknat maar dan echt me handschoen zat zelfs flink wat water in en overal raakte me laarzen het water op de grond zoveel is er in een paar minuten ineens gevallen hier, ;(
 
Een paar druppeltjes maar :o :o :o Ik ben zeiknat maar dan echt me handschoen zat zelfs flink wat water in en overal raakte me laarzen het water op de grond zoveel is er in een paar minuten ineens gevallen hier, ;(
_O- _O- _O- _O- _O-

Laatste stukje toch effe wat door gegast, anders was ik ook nat geweest... :W
 
haha heb geen regen gezien tis nog steeds droog _O-

heb wel een tel rekening van 233 euro zag ik net -O- :')
 
Staal roest, en functioneert daarna niet goed meer... Kijk maar naar mij ;)

En een aardappel dan?! Die krijgt allemaal van die uitlopers en daar groeien dan ook weer aardappels aan, en binnen de kortste keren heb je een heleboel aardappels! En dan zijn er zoveel aardappels dat ze niet meer te houden zijn en overal door beuken!

Eigenlijk best wel gaaf als je het zo bekijkt *D

kirk-inspirational-awesome.jpg
 
En een aardappel dan?! Die krijgt allemaal van die uitlopers en daar groeien dan ook weer aardappels aan, en binnen de kortste keren heb je een heleboel aardappels! En dan zijn er zoveel aardappels dat ze niet meer te houden zijn en overal door beuken!

Eigenlijk best wel gaaf als je het zo bekijkt *D

[afbeelding]


en met genoeg aardappels kun je gratis stroom opwekken *D
 
_O- Ook mooi,overal stonden mensen te schuilen onder afdakjes hier in schijndel,kon ik langs rijden zeik nat op de motor _O- Kvaag me nog steeds af waarom die mensen me aan zaten te staren _O-
 
hot pateto :+ :+ :o :}
 
Laatst bewerkt:
Met Walter naar huis gereden.

Sta je op DB, binnen 15 minuten alles keizwart. -O-
En dan moet je nog naar Oss, RICHTING DE BUI.

Eerste stukje netjes aan de snelheid gehouden... na Nuland gaf Walter wat gas, kon niet mee want er reed een stuk Duits schroot voor me die eerst met 150 langs kwam en toen ineens 110 ging rijden.

Van Geffen > Oss 180 op de teller gejaagd (Ja, dat haalt 'ie), dwars door de bui heen.
Net optijd binnen voor de storm, voorkant afgedaan met een zeem (vanavond nog gewassen. ;() en nu valt het er met bakken uit. :')
 
Laatst bewerkt:
Met Walter naar huis gereden.

Sta je op DB, binnen 15 minuten alles keizwart. -O-
En dan moet je nog naar Oss, RICHTING DE BUI.

Eerste stukje netjes aan de snelheid gehouden... na Nuland gaf Walter wat gas, kon niet mee want er reed een stuk Duits schroot voor me die eerst met 150 langs kwam en toen ineens 110 ging rijden.

Van Geffen > Oss 180 op de teller gejaagd (Ja, dat haalt 'ie), dwars door de bui heen.
Net optijd binnen voor de storm, voorkant afgedaan met een zeem (vanavond nog gewassen. ;() en nu valt het er met bakken uit. :')

Het is maar water hoor :+ :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan