Ducati Deel #121 Xmas edition

Waar op hun fb pagina staat dat dan? Ik lees alleen iets over ''Star Twin Motors de Ducati Live Experience'' van 28-30 maart.

IMG_1578.png
 
Oude mannen motoren…… :+

Stond hier bij de motorzaak een multistrada te koop, heb toch als opvolger van de VFR gekozen voor de Yamaha MT-10…..:]
Gefeliciteerd! Jammer dat het geen extra duc of iets anders uit het mooiste motorland is geworden voor erbij, maar toch *O*
 
Gefeliciteerd. :Y

V4s is schitterend...maar niet echt goedkoop. Snap j wel
Nou, even voor de goede orde: er is een zoekopdracht gegeven want ik heb geen zin in om stad en land af te reizen. Dus hier bij 2 lokale motorbedrijven wordt voor mij uitgekeken. Ohja, daarnaast heb ik as zaterdag hier bij de dealer een proefrit op een bmw S1000 R ingepland….kijken of dat ‘iets’ is.

Kortom, zoekende…..


Ducati wordt niet wat, dichtstbijzijnde dealer is Startwin en daar ben ik geen fan van nadat ik 20 jaar voor snotblaag aan de balie uitgemaakt werd voor caliber/hoedjes voor de klepspeling. Moet je bij mij niet mee aankomen….. ;)
 
Laatst bewerkt:
Nou, even voor de goede orde: er is een zoekopdracht gegeven want ik heb geen zin in om stad en land af te reizen. Dus hier bij 2 lokale motorbedrijven wordt voor mij uitgekeken. Ohja, daarnaast heb ik as zaterdag hier bij de dealer een proefrit op een bmw S1000 R ingepland….kijken of dat ‘iets’ is.

Kortom, zoekende…..


Ducati wordt niet wat, dichtstbijzijnde dealer is Startwin en daar ben ik geen fan van nadat ik 20 jaar voor snotblaag aan de balie uitgemaakt werd voor caliber/hoedjes voor de klepspeling. Moet je bij mij niet mee aankomen….. ;)
Dichtstbijzijnde dealer is Hertrampf
 
Nou, even voor de goede orde: er is een zoekopdracht gegeven want ik heb geen zin in om stad en land af te reizen. Dus hier bij 2 lokale motorbedrijven wordt voor mij uitgekeken. Ohja, daarnaast heb ik as zaterdag hier bij de dealer een proefrit op een bmw S1000 R ingepland….kijken of dat ‘iets’ is.

Kortom, zoekende…..

….
En een Triumph dan, is dat iets? Zo’n dikke driepitter is mooi spul.
 
Terug
Bovenaan Onderaan