Pelgreen
MF'er
Oja! de eerste road test was goed, de motor staat hoger op de poten nu. stuurt goed en veert ook nog goed, de Ohlins poten zijn beter dan de originele showa poten.
Duikt vele malen minder en is tig keer stabieler.
De lucas schijven, P4 klauwen en radiale rempomp van n 1098 doen t erg goed, je kunt t achterwiel omhoog remmen zonder dat je de vering helemaal onderin drukt.
Omdat de motor voor hoger kwam door de 120-70 band ipv 120-60 en de kont naar beneden ging omdat een 180-50 lager is dan een 160-60 moest dat weer recht gezet worden. Heb nu een 180-60 van Pirelli achterop. Nu staat ie weer in balans.
Hij stuurt goed en de gearing klopt ook nog redelijk. Ik gebruik nu een 36t 749/999 achter tandwiel met 520 ketting. Deze moet wel aangepast worden omdat een 749/999 een andere steek heeft dan een RSV tandwiel. ik moest een 749/999 tandwiel gebruiken omdat een RSV tandwiel vanaf 42 tanden is, dus dat schiet niet op.
Duikt vele malen minder en is tig keer stabieler.
De lucas schijven, P4 klauwen en radiale rempomp van n 1098 doen t erg goed, je kunt t achterwiel omhoog remmen zonder dat je de vering helemaal onderin drukt.
Omdat de motor voor hoger kwam door de 120-70 band ipv 120-60 en de kont naar beneden ging omdat een 180-50 lager is dan een 160-60 moest dat weer recht gezet worden. Heb nu een 180-60 van Pirelli achterop. Nu staat ie weer in balans.
Hij stuurt goed en de gearing klopt ook nog redelijk. Ik gebruik nu een 36t 749/999 achter tandwiel met 520 ketting. Deze moet wel aangepast worden omdat een 749/999 een andere steek heeft dan een RSV tandwiel. ik moest een 749/999 tandwiel gebruiken omdat een RSV tandwiel vanaf 42 tanden is, dus dat schiet niet op.