Ducati Topic 36: Mika Kallio, a new ducati-star is born

Status
Niet open voor verdere reacties.
De PS16 pomp heeft bij de eerste modellen een pomp met zo'n palletje in de pomp die tegen een druk schakelaartje duwt. Deze zit los op de pomp geklikt.

[afbeelding]

zo'n schakelaartje..

Bedankt en dan komt het zwarte kastje op de remhevel met 2 schroefjes. Ok. Waar kan ik deze bestellen. Gewoon via een Duc dealer?
 
Zeg musicmonster.... wanneer/waar kan ik jullie CD kopen.... :?

schijnt over een maandje klaar te hebben.... hoop m mee te kunnen nemen naar DCR.... eens kijken wie m wil verkopen daar.... Marco Moto of MCT ofzo? zal ik nog wel posten tzt

:) bedankt voor de belangstelling
 
Goed (kleppenstel-plan :) Nu nog iemand vinden ;)
Ik heb ff na zitten denken, ben natuurlijk geen bezittend Ducatist meer, maar misschien wil ik me hier TZT wel eens voor 'lenen' .... (let wel, we praten over uitleggen/controleren, daadwerkelijk kleppen stellen e.d vergt bestellen bij derden en kan dus niet meteen, zeg maar!!)


ennnnnnn, vanzelfsprekend: VOOR EIGEN RISICO !!

O-)
 
ik heb een desmo owners club stikker :)
ik een deel daarvan........ desmodrive op dat non-desmo monoding, hoe fake wil je het hebben _O-

full
 
inmiddels bijgelezen tot pagina 90 "Geplaatst op maandag 23 maart 2009 18:20" morgen weer verder of straks misschien ff verplichte zaakjes doen: vaatwasser leegruimen, flesvoeding maken voor de baby...
 
Ik heb ff na zitten denken, ben natuurlijk geen bezittend Ducatist meer, maar misschien wil ik me hier TZT wel eens voor 'lenen' .... (let wel, we praten over uitleggen/controleren, daadwerkelijk kleppen stellen e.d vergt bestellen bij derden en kan dus niet meteen, zeg maar!!)


ennnnnnn, vanzelfsprekend: VOOR EIGEN RISICO !!

O-)


Ja nu heb ik al een afspraak gemaakt bij motor toer (duc dealer)
*D
 
Ja,kijk maar ik heb ze doormidden gezaagt :+ :+ als goed is heb ik ze morgen
dit zijn m'n org.dempers die ik aan het ombouwen ben naar open :9~ :9~
full
 
Zo, Ohlins veertje zit er onder *O* *O* net als het carbon achterspatbordje *O* *O*
Luckyducy's open deksel zit 'r op, nu nog wachten op rode drukplaat en mooie veren en schotels.
Het eerste extra geld is alweer de put ingegooid :Y :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan